adam749 0 Posted March 14 Share Posted March 14 Tydzień temu założyłem sobie w swoim 1.8T BFB 2006r instalacje LPG w „renomowanym” Warszawskim punkcie. Po przejechaniu jakiś 250km na LPG zaczęły się problemy z uruchamianiem silnika. Na letnim lub zimnym silniku trzeba kilka razy kręcić stacyjką, by samochód odpalił. Czasem odpali bez problemu, czasem ma problem z utrzymaniem obrotów i zgaśnie, np.: dziś przejechałem 3 metry i przestał reagować na gaz i zgasł. Uruchomiłem go ponownie i jakoś wyruszyłem na ulice. Na benzynie silnik nie ma mocy, słabo się wbija w obroty i w ogóle ma złą charakterystykę pracy. Powyższe dzieje się tylko na PB, bez Check Engine, po przełączeniu na LPG moc wraca do normy. W VCDS wyskoczył błąd silnika „17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) 1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona”. Udałem się do punktu, gdzie zakładali LPG i uważają, że to wina układu paliwowego, że samochód stary, natomiast z tego co wyczytałem po kodzie błędu jest to złe wystrojenie ECU przez instalatorów. A może to jednak pompa paliwa, lub filtr? Miał ktoś podobny przypadek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiecho 0 Posted March 14 Share Posted March 14 Kolego jak zawsze logi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted March 14 Share Posted March 14 Zacznij od wykasowania błedów i jazdy na samej beznynie bez właczania gazu i sprawdz czy beda takie same objawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam749 0 Posted March 14 Author Share Posted March 14 Teraz, Łukasz13 napisał(a): Zacznij od wykasowania błedów i jazdy na samej beznynie bez właczania gazu i sprawdz czy beda takie same objawy. Już to robiłem. Jest tak samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted March 14 Share Posted March 14 To tak jak kolega wyzej napisał, bez logów nikt niczego nie zdiagnozuje na odległosc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam749 0 Posted March 14 Author Share Posted March 14 A jak te logi wykonać? Mam VCDS, ale z ciekawości zakupione. Nie znam się na tym programie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted March 14 Share Posted March 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam749 0 Posted March 14 Author Share Posted March 14 Powodem objawów okazał się filtr paliwa Febi, który wytrzymał 4 miesiace z przebiegiem około 5000 km. Wymiana na nowy oryginalny rozwiązała problem. Samochód śmiga jak szalony. Usterka widocznie zbiegła się z czasem instalacji LPG, bo raczej jedno i drugie nie ma nic wspólnego ze sobą. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 269 Posted March 14 Share Posted March 14 Tak czy inaczej to komplet logów mógłbyś zrobić na PB oraz dodatkowo 2+33 na LPG. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now