Skocz do zawartości

Adi2071

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adi2071

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adi2071

0

Reputacja

  1. Instalacja z 2019 roku. W między czasie wymieniony reduktor, wtryski, przewody i konfiguracja kilku krotnie. Rozjazd LPG względem benzyny co kilka miesięcy sięga 15%.
  2. Witam, Posiadam A4 b6 ASN z instalacją zavioli rev2 na podzespołach BRC ( bardzo uboga i tania wersja BRC) i przy przełączaniu z benzyny na gaz samochód szapie i oborty mocno falują. 17550 - Load Calculation Cross Check P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 P1103 - 008 - Performance too Low 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - - Intermittent 16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2 P0431 - 001 - Efficiency Below Threshold Podpiąłem pod VCDS 23.03 i o to lista błędów.
  3. Poszukuje obudowy suba do prawego nadkola. Do lewego jest tego pełno a do prawego nie widzę.
  4. Ori wiązke i wszystko to nie ma sensu. Lepiej zestaw, który w bagażniku będzie nieco miejsca zajmował, wzmacniacz i dobre okablowanie. Wyjdzie taniej niż ori bose.
  5. Chciałbym kupić taki zestaw ale w samochodzie nie mam oryginalnej wiązki do BOSE. Kupie okablowanie zwykłe do wzmacniacza samochodowe i pytanie... Jak to podłączyć by zagrało?
  6. Adi2071

    [ASN] A4 B6 2002

    Odnośnie wcześniejszego tematu to całkowicie padnięte były wtryski na cylindrze 5 i 6 a na teście były w stanie średnim. Wtryski były pan Jet my17, teraz założone są wszystkie nowe, nowszy model my18. Poniżej zdjęcie błędów. Prawdopodobnie jest kiepska instalacja i gdy się jeździ dużo na gazie a w ogóle na benzynie to takie cyrki się dzieją. Ktoś wie o co chodzi ?
  7. Ja chciałbym wymienić z przodu i z tyłu od razu. Do tego sprężyny eibach pro kit -30mm czy lepiej polować na używany gwint kw ?
  8. Amory w lipcu miały na przodzie sprawność 25% , a tył zaledwie 15%. Jakie amortyzatory kupić? Dobry pomysł aby tylko eibach pro kit -30
  9. U mnie aktualnie siedzi 1BE albo 1BV. Zastanawiam się czy lepiej pro kit b12 czy gwint od H&R. Z tego co wiem gwint od HR ma regulację od -30 do -70. Pro kit B12 ma stałe -30mm.
  10. blisko, a dokładnie s6 c5 2001 rok. Zawieszenie gwintowane H&R zaczyna się od -35? Nie wiem czy nie będzie za dużo. Chciałbym u siebie -15 a maksymalnie -30mm
  11. Zawieszenie od nich używane ciężko dostępne. Rozmawiałem z nimi niejednokrotnie i nic. Zastanawiam się czy lepiej pro kit od einbach "Eibach B12 Pro-Kit Audi A4 (8E2, B6)" czy lepiej gwint od AP z regulacją 35-65 przód i 35-60 tył. Szczerze powiedziawszy -30mm jest idealne. Tylko nie wiem czy moje koła z ET29 i oponą 245/40 nie będzie przeszkadzać.
  12. Ja i tak pojadę do sklepu głośnikowego, który ma okablowanie, wzmacniacze itd, zestawy estradowe, kolumny, głośniki. Dosłownie wszystko. Kabel 35mm2 był zapewne aluminiowy pokryty miedzią i był to zestaw do 100A 1200W. Przewód miedziany będzie miał przekrój koło 10-15mm2.
  13. Nie mam żadnej wiązki puszczonej. Będę kupował zestaw do wzmacniaczy pokroju 20-25mm2. W b5 miałem 35mm2 i za grube. Końcówki nie pasowały do wzmacniaczy, trzeba było giąć i przerabiać. Porządny zestaw 20mm2 powinien starczyć dla takiego zestawu.
  14. najprostrzy uwalić kostkę i podłączyć + / - do wzmacniacza, a drugi to kupić kostkę od suba i dopiero kabelki od kostki do wzmaka. Takie możliwości przychodzą mi do głowy
  15. Polecasz coś małego gabarytowo? Jak podłączyć głośnik do wzmaka skoro z głośnika bose wychodzi kostka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...