Skocz do zawartości

seba_czarodziej

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seba_czarodziej

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Miastko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    BBJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia seba_czarodziej

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Mam pewien złożony problem z kupionym autem Audi A4 b6, 3.0 V6 (162 kW = 220km) LPG ze skrzynią automatyczną /tiptronic - rok produkcji 2001r. Otóż po kupnie auta - okazało się, że ma wadę ukrytą (pęknięta tuleja cylindra) i pobierał wodę / płyn chłodniczy.** **W efekcie po zgłoszeniu sprzedającemu chęć zwrotu albo jakiegokolwiek dogadania się, nie zamierzał w żaden sposób się dogadać i zmuszony byłem skierować sprawę na drogę sądową (rzeczoznawca itp uznali, że wokół pęknięcia jest korozja i wżery świadczące o tym, że pęknięcie miało miejsce dużo wcześniej) Tak więc wymieniłem silnik (miał przebieg 250 tys. km) na sprawny (145 tys. przejechane od anglika kabrio) (silnik działa jak trzeba) i po odebraniu od mechanika okazało się, że skrzynia biegów coś zaczęła szwankować i nierówno pracuje.. Mechanik mówi, że przy zmianie silnika dolał oleju do skrzyni biegów... Za pierwszym razem jak oddałem mechanikowi do poprawki to na wskoczenie wstecznego biegu trzeba było czekać po kilkadziesiąt sekund a nawet minutę (+ nie wskakiwał bieg S!! Na biegu D od startu zachowywał się jakby miał max 50 koni mechanicznych... zbiera się strasznie powoli... i jakby zamarza w okolicach 2 tys. obrotów... a czasami w ogólne nie zmienia biegu, piłuje na wysokich obrotach do 5-6 tys... nadal tak jest.... (nie ma reguły kiedy tak się dzieje) - wsteczny zaczął wskakiwać i bieg S wskakuje, po wykasowaniu przez mechanika błędów na komputerze i "regulacji". Na biegu D nadal muli od startu i losowo zmienia biegi. Także obecnie jeżdżę na biegu S.... i biegi zmienia przy 3,5-4 tys. obrotów przy umiarkowanym dodawaniu gazu. (z tego co pamiętam wcześniej po zakupie tryb S okrutnie piłował na 5-6 tys. obrotów że nie używałem go.. Przed pierwszą reklamacją do mechanika wymieniłem akumulator (jeśli to jakieś istotne info w sprawie;)) Pytanie czy macie kochani wyjadacze jakiś pomysł... co się mogło wydarzyć i co z tym mogę zrobić, żeby wyjść z tej serii nieszczęśliwych zdarzeń wokół (na jakimś poziomie już ukochanego) auta.. co byście zrobili w mojej sytuacji.. Pozdrawiam i proszę o wsparcie:) Wszystkiego dobrego:) <3
  2. Witam serdecznie wszystkich miłośników najlepszej marki... Audi Mam na imię Tomek, jestem z Miastka, woj. Wielkopolskie, Mam audi A4 b6, 3.0 v6 220km LPG Życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, miłości i samych szczęśliwych wypraw swoim olimpijskim pojazdem:) Cudownego dnia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...