
tuzo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
0 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
13O tuzo

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Giżycko
Auto
-
Model
S4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
AGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Eska sprzedana już jakiś czas temu... W sumie jest mi przykro, najlepsze auto jakie do tej pory miałem Niestety na tym etapie życia nie mogę sobie pozwolić na posiadanie dwóch samochodów, potrzebuję jednego samochodu do jazdy na co dzień. Esa wykańczała mój portfel, nawet nie tyle co kosztami utrzymania, ale wizytami na stacji benzynowej kiedy za przejechanie 300km płaciłem 400zł I nie, lpg nie było tu rozwiązaniem. Do tego budowa domu, ostatni rok studiów, a za eske dostałem pieniądze, które w jakimś stopniu zwróciły mi to, co zdążyłem w nią włożyć. Co następne? Pewnie coś zwykłego, a jakieś fajne auto kupię sobie jak będę już stary i bogaty, a przygarnąłem bym takie rs4 b5.. Trzymajcie się, może do zobaczenia za jakiś czas
-
-
Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA
tuzo odpowiedział(a) na VRGOOD temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Przy podsufitce dużo roboty, baw się dobrze -
Coś tam działam powoli nad środkiem, jakiś czas temu zamontowałem nowe dekory, było trochę zabawy, ale wszystko sprawnie poszło oczywiście nie obyło się bez klejenia już te wnętrze nie wygląda tak tragicznie. W dalszym ciągu poszukuję szarych recaro No i teraz działam snad podsufitką - dziś zdemontowałem i okleiłem sufit, osłonę szyberdachu oraz słupki a na nowo, pomalowałem szprajem słupki b, c i d oraz psiknąłem też uszczelki żeby kolorystycznie się to zgrało Jutro to wszystko zebrać do kupy i można myśleć co dalej
-
Chętnie upolowałbym rs4 b5, ewentualnie s4 w sedanie, ale nic na siłę
-
Kij go wie, ta esa z fabryki wyszła jakaś inna - drewniane dekory, brak relingów, kierownica multifunkcyjna a nie trójramienna, jasny środek, tylko później ktoś fotele zmienił na czarne. I to wszystko według vinu. Może łącznie z tym jasnym środkiem szedł i jasny sufit
-
Udało się w końcu złapać z tunerem i oto co wyczarowaliśmy: - twarda odcina 6800rpm - launch control - popsy powyżej 3000 obrotów Wszystko na filmiku niżej, oczywiście musiałem coś zepsuć i zapomniałem wyłączyć ESP przy launch control
-
Żeby nie było, że nic się nie dzieje Zaczynam powoli kompletować przekładkę środka na czarno, nabyłem już komplet dekorów w hydrografice oraz wszystkie ciemne elementy podsufitki (lampki, osłony przeciwsłoneczne, uchwyty, haczyki). Cały sufit będzie obszywany na nowo, nie ma szans znaleźć ciemnej podsufitki dostosowanej pod szyberdach. Co do foteli to w dalszym ciągu jestem w kropce - szukam szarych foteli, takich co były tu seryjnie (są do znalezienia, gdybym chciał to już bym miał, ale czaję się na jakąś okazję, a też nie jestem jeszcze zdecydowany na nie) albo kompletuje cały środek na czarno - dywan, boczki, tunel, podłokietnik, schowek, masa plastików.. Sporo tego jest i pierwsza opcja na pewno będzie tą tańszą. Za jakiś czas wstawię próbkę dźwięku, a teraz kilka fotek
-
Cudo
-
Wydaje mi się, że air ride jeszcze bardziej gryzie się z koncepcją "ma szybko jeździć"
-
Esa ma przede wszystkim jeździć, każda zmiana wizualna ma nie przeszkadzać w jeździe, a chcę uniknąć takich sytuacji jak w golfie (opona ścierała się o błotnik), bmw (dolna część przedniego zderzaka dobijała do asfaltu) i audi s3, w której to metalowa osłona miski olejowej miała ciężkie życie
-
Jakoś na rotorach bardziej mi się podobała
-
Dobry. Lotka już jakiś czas widnieje na klapie, nie żałuję zakupu, ale spodziewałem się, że będzie trochę większa, jest trochę skromna, nie robi takiej roboty jak lotka na wzór rs4, ale przynajmniej brak problemów ze spasowaniem no i jakość wykonania stoi na wysokim poziomie udało się też na chwilę wjechać do garażu i nałożyć wosk W weekend miałem okazję wybrać się esą w dłuższą podróż sprawdziłem przy okazji spalanie - przepisowa trasa do 100km/h - 10,1l (z dystrybutora, nie licznikowe), jazda 140km/h to już 12,5l. Średnia z całego dnia (w tym jakieś 60km po Gdańsku) 660km wyszła 11,37l, więc nie jest chyba tak źle... Stworzyłem też swego rodzaju listę jeśli chodzi o plany na przyszłość: - dokończyć softa, wciąż nie mogę zgrać się terminem z tunerem - ogarnąć wnętrze, mam tu na myśli czarny sufit i jasne fotele, chyba że coś innego przyjdzie mi do głowy - atak na 400-500km zależnie od budżetu o ile nic się nie zesra wcześniej to najpóźniej za 3 lata (wtedy czeka mnie targania silnika w celu wymiany rozrządu, więc zrobi się wszystko przy okazji) - zmiana koloru eski i kupno drugiego auta na daily, a esa idzie do garażu, ale to wszystko dopiero po modach i jak będę miał wolny garaż.. I tyle. Niby tylko tyle, ale dla mnie aż tyle. Jak wspomniałem w pierwszym poście, auto ma u mnie dożywocie, więc pośpiechu w tym przypadku nie ma
-
Mi zdecydowanie bardziej podoba się ramka w czarnym połysku, w chromie z przodu zostało logo audi i s4, to wystarczy, żeby zgrać się z bokiem auta Ramki wyglądają na ciemne, bo chyba było za dużo śniegu i z tego powodu aparat źle zebrał światło, w pierwszym poście widać, że kolor się zgrywa. Ewentualnie są po prostu brudne (jak felgi) , nie wykluczam też tej opcji