Skocz do zawartości

to ja Poldas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O to ja Poldas

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CGXC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia to ja Poldas

0

Reputacja

  1. Montował może ktoś z Was 6-tłoki Akebono na 356mm pod standardową felgę 19 cali model pompej, taki jak tu https://www.olx.pl/d/oferta/audi-5x112-19-pompei-a4-b8-a6-c6-a8-a3-8p-vw-seat-skoda-CID5-IDPDghX.html ? Mieści się bez problemu? Mam takie na aucie i nie chciałbym ich póki co zmieniać.
  2. @Wandej możesz podrzucić namiary na taki zestaw 356 i tarczę 2-częściową? Mam felgę 19" więc to chyba nie problem z 356 ale jeszcze dla pewności dopytuję
  3. Siemanko, przymierzam się mocno na wymianę hantli przód i może coś z tyłem podziałam w moim S4 B8 bo to co jest dla mnie słabo hamuje. Dużo informacji można znaleźć w temacie co do doboru wielkości zestawu, a w sumie wielkości tarczy pod felgę, ocen co lepsze itp. ale chciałbym dopytać o 2 rzeczy których albo nie znalazłem przez ilość odpowiedzi albo przeoczyłem. Jakie są sugestie osób które wymieniły u siebie albo wymieniają (np. w swoich warsztatach) tarcze w A4/S4 B8 jeśli chodzi o piasty. Pytam ponieważ w tej chwili po 2, 3 ostrym hamowaniu zaczynam czuć na kierownicy mocniejsze bicie na kołach z przodu. Słyszałem, że piasty są aluminiowe i nawiercane aby zredukować wagę przez co mogą po czasie odstawać od nominału i powodować bicie ale nie wiem czy to prawda i czy jest sens ogólnie wymieniać piasty przy swap-ie czy to obecne bicie może być bardziej winą krzywych tarcz? Wiem że jest masa opinii co lepsze i dlaczego w odniesieniu do zestawów Brembo 356 i Akebono 356 / 375. Totalnie nie neguję fizyki jaka tutaj wjeżdża co do wielkości tarczy, grubości i ilości tłoczków które zwiększają efektywność hamulców ale tak się zastanawiam czy może ktoś się pokusił o zrobienie jakiegoś choćby amatorskiego testu we w miarę podobnych warunkach przy hamowaniu na stock-u 345mm i po wymianie na coś większego? Jeśli tak to jaka jest różnica np. w drodze hamowania (pośrednio czasie hamowania np. 100km/h -> 0 km/h), sprawności po N liczbie hamować etc.
  4. Siemka ze Szczecina, może trochę późno bo po zakupie dołączam na forum ale lepiej późno niż później Wybór padł na S4 B8 2013 polift, wcześniej było S3 8L które było moim pierwszym Audi i od razu zakochałem się w S-kach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...