Skocz do zawartości

Moveri

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Moveri

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Słaboszów

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Moveri

0

Reputacja

  1. Tak, napinacz jeden z tańszych. Produkcji SKV, ma solenoid jednak jest niepodpięty. Podobno powinien działać prawidłowo, poza wiekszą zdolnością do uszkodzeń/przecieków. Dziś sprawdzę ciśnienie oleju, bo myślę ze pompa może być niewydolna, przez to popychacze się nie mogą napełnić, co skutkuje słabszą kompresją na dwóch cylindrach. Dziwi mnie jedynie, że stukanie wydaje się być pochodzące od ścianki grodziowej, a słabsza kompresja występuje na dwóch pierwszych cylindrach ( licząc od paska rozrządku) EDIT: Sprawdziłem ciśnienie oleju, zimny silnik, wolne obroty 6bar. Nie badałem na wyższych obrotach i gorącym silniku, ze wzgledu na mozliwosc głębszego uszkodzenia auta
  2. Badałem kamera inspekcyjna silnik. Efekt, brak sladow po uderzeniach tłoka o zawór
  3. Witam, mam problem ze swoim samochodem. Przegoniłem auto po autostradzie i w trakcie butowania, zaczelo coś popukiwać. Pomyslałem, że to napinacz, bo wydawał już dzwięki, dzwięk narastał do bardzo nieprzyjemnego poziomu, więc niezwłocznie zjechalem na margines. Laweta do domu, wstępna diagnoza napinacz skończył żywot, łancuch przeskoczył lub się zerwał. Po rozebraniu łancuszek w idealnej pozycji, wałki na znakach. Wymieniłem napinacz, wymieniłem łancuch a problem nadal jest. Czasami autko cichnie na sekundę, lub dwie, ale po tym czasie znów zaczyna stukać, czasem przy rozruchu słychać zgrzyt ( coś jakby miedzy piercien a cylinder wstawić metalową blaszkę).Po zdjęciu wałków ( świece wykręcone), wał chodzi luźno, gdy założę wałki i poustawiam na znaki silnik chodzi luźno do jednego momentu, gdzie czuć wyraźny opór. Siłą muszę pokonać ten moment oporu, po tym znów silnik kręci się luźno. Ciśnienie przed incydentem na kazdym cylindrze 12b, po usterce: pierwszy - 8 drugi- 8, pozostałe równo 12. Zamieszczam filmik z pracy auta, może ktoś doświadczony usłyszy coś spostrzegawczego, co mogło by mnie nakierować na przyczynę problemu. Pozdrawiam i dziękuję z góry za chęć pomocy video-1648748302 (1).mp4
  4. Jakie zadanie ma ta cewka? Czy taki napinacz, który który zamówiłem będzie prawidłowo działał w pełnym zakresie obrotów?
  5. Jakie zadanie ma ta cewka? Czy taki napinacz, który który zamówiłem będzie prawidłowo działał w pełnym zakresie obrotów?
  6. Witam, jestem w trakcie wymiany napinacza lancuszka rozrzadu. Niestety omyłkowo zamówiłem napinacz z kostką. Czy mogę taki napinacz bezpiecznie zamontować zamiast napinacza sterowanego hydraulicznie? Czy to z czymś koliduje? Silnik to 1.8t anb
  7. Witam, z racji ze nie chcę zasypywać forum nowymi tematami, piszę w tym. Proszę o ponowne zerknięcie na logi, auto z dnia na dzień przestało chętnie przyspieszać. Teraz idzie ale jakby mu jajka podwiązali. Turbo niby dmucha, ale tego w ogóle nie czuć. Na 2 biegu jedynie, na 3 juz słabo. Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_6SZ9Xc5.html Grupy 003 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_2kRnz.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8G224.html Statyczne: Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_48A1p.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Z0gcG9.html Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_GYwfdu.html
  8. Gwarantuję, że to nie przepływka. Stało się to z dnia na dzien, zaczął kopcić ( bałem się ze alarm smogowy będzie), kopcenie ustało, jednak brak mocy dalej pozostał. Na tej samej przepływce, na tych samych wartościach przepływki ( czyli zaniżonych znacznie) auto miało 2x większego kopa, tutaj logi, kiedy auto latało ( ok 2 tyg temu. ) : http://vaglogi.pl/log-115_118_002_J37Klw4.html. Przeanalizowałem logi, faktycznie turbo chodzi podobnie, jednak ma większego laga. Pomijając już to turbo i jego doładowanie bo jest w miarę ok, czy ktoś mógłby rzucić okiem na logi z innych grup niż 115+118 ? mam wrażenie ze obecne jest spalanie stukowe które jest słyszalne ( klekot), po skasowaniu bledow ustaje. Błędy które mi sypnęło: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-00 - -
  9. Dzięki za rady, odmę mam zamiar zrobić, jednak to chyba nie rozwiązuje mojego problemu z brakiem mocy :/
  10. Mowa o korku do wlewu oleju, jednak tamten problem można pominąć. Wszystko wrocilo do normy gdy samochód się dogrzał, korek podskakuje jak powinien, nie slychać upuszczanego cisnienia ( pewnie odma przymarzła po prostu). Pozostał tylko brak mocy, mam uczucie ze przy pedale wcisnietym do polowy lepiej się zbiera niż, na max wcisnietym. Turbo zdecydowanie mniej chętnie chce się wkręcać, jednak wkręca się.
  11. Powtórzę logi, jednak już nie dzisiaj. Zatem nic totanie z nich nie wynika?
  12. Logi poprawione, tak wiem o tym, jednak to jest pałowanie tego auta, które ledwo zipie niż logowanie :/ Nie mam takej drogi zeby to auto tak rozpedzić
  13. Witam ponownie, nie chcę zakładać nowego tematu więc piszę w tym. Z moim autkiem dzieje się coś niedobrego, turbo niby dmucha ale tego nie czuć, pozno wstaje, czasy wtryskow wydają mi się długie, zrobiłem cały komplet logów, wraz z kanałem 032 Bardzo proszę o ocenę logów. Osobiscie juz wyczytalem ze przepływka jest mocno zaniżona, jednak moim zdaniem nie ona sprawia problem ( posiadam logi gdzie auto latało po prostu a przyplawka wskazywala identycznie) Oto moje logi : Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_6SZ9Xc5.html Grupy 003 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_2kRnz.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8G224.html Statyczne: Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_48A1p.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Z0gcG9.html Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_GYwfdu.html Wiem, ze takie pytanie ciąglę są wałkowane na forum i jest ich aż przesyt, jednak wierzę, że jest ktoś kto pomoże. Na pewno podzielę się wiedzą dla potomnych z rozwiązania problemu. PS. Dolot szczelny, dv sprawne, n75 jest sprawne ( jednak ostatni raz sprawdzalem je tydzien moze dwa temu - było wzorowo) ad
  14. Witam, posiadam audi a4 b5 99r po pierwszym lifcie, zegarek analogowy, z cyferkami - pełny fis. Zakupiłem licznik z a6 c5, z zegarkiem elektronicznym. Kostki pasują ( oprocz jednej, pewnie od fisa, bo sypie błędami), jednak mam problem, z ogarnięciem immo. Na licznikach od a6 auto odpala na 5 sekund i gasnie. Czy jest jakiś sposób zeby dograć immo LUB wyłączyć immo na stałe? Posiadam kabelek vag kkl. Szukałem na forum, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Jedni mówia ze sie nie da, drudzy ze się się da, tylko coś tam trzeba przelutować, inni jeszcze ze potrzeba pobawić się z eeprom i programami. Pytam tylko o immo, anomalię, ze wskazówka paliwa ogarnę, tak samo jak i potencjometr sciemniacza. Naprawdopodobniej posiadam immo 2 a licznik z a6 ma immo 3, więc myslę, ze całkowite wyłączenie immo będzie jedyną drogą wyjscia. Czy ktoś mógłby wskazać kierunek, którym powinienem podążać? PS. Z chęcią dowiem się też jak skorygować przebieg w liczniku oraz zmienić mile na km, ale to myślę ze wykopię w czeluściach internetu, więc główy problem to immo. Z góry dzięki za pomoc
  15. witam ponownie, otóż auto o dziwo przestało dymić totalnie. Jedynie para z wydechu i to w takie ilości, że prawie jej nie widać. Nie ważne czy zimny, czy ciepły. Wyczytałem, że zamrożnona odma/peknieta może sprawiać takie problemy, oleju ubyło sporo, nie mam pojęcia gdzie się podział, pod autem żadnej plamy. Autko odżyło,, chociaż wydaje mi się ze nie ma taiej mocy jak wczesniej. Czy faktycznie odma może sprawiać takie problemy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...