Jump to content

1.8T ANB - Prośba o ocenę logów i wskazówkę dot. kodów błędów


Moveri
 Share

Recommended Posts

Witam, kupiłem auto kilka dni temu, chciałbym je uratować przed klęską. Auto ma muła do 4000 RPM, pozniej idzie jak nalezy. Po sprawdzeniu vagiem wyswietliło nastepujące kody błędów

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
            P0140 - 35-10 - - - Intermittent
18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction
            P1606 - 35-10 - - - Intermittent
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
            P1118 - 35-00 - -
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 35-00 - -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
            P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
            P1114 - 35-00 - -

Zrobiłem również podstawowe logi, bardzo proszę o ocenę gdyż nie mam tyle wiedzy by ogarnąć co niedomaga, a bardzo polubiłem to auto. 
Statyczne: 

Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_USbVIx.html

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8dsJd.html

Dynamiczne:
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_qm9n6x7.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_bdu225Z.html ( po zrobieniu tego loga, auto samo zgasło i miało cięzko odpalić, nie chcialo utrzymac wolnych obrotów, dopiero odpalanie z lekkim gazem pomogło, zauważyłem też, że coś klekota z lewej strony auta, jakby przy ściance grodziowej ale z pod maski cięzko to zlokalizować, duzo bardziej to słychać za kierownicą) Gdyby ktoś dobrze znal budowę a4 b5 to bardzo proszę o pomoc, bo jest to cholernie niepokojące. Boję się ze kupiłem takiego trupa, że strach to ruszać w ogóle :(

 

 

Edited by Moveri
Link to comment
Share on other sites

Turbo późno wstaje i brak komunikacji z sondą za katem i problem z sai. Jest kat czy juz sprzedany? 

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, przem8 napisał:

Turbo późno wstaje i brak komunikacji z sondą za katem i problem z sai. Jest kat czy juz sprzedany? 

Jest katalizator. Co moze być objawem poznego wstawania turbo? Jak patrzę na logi, to wydaje mi się ze turbo wlasnie przeładowuje w nizszych obrotach, ale specem nie jestem. Kat do wymiany? 

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe gdzie? Dv, n75, pekniete żeliwo itp. Zrob loga turbo z odpięta wtyczką od n75. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...