Skocz do zawartości

Pitejro1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pitejro1

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Żary

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich. Jeśli jest ktoś ciekaw jak rozwiązać problem z wolno opadajacymi obrotami w 2.0 alt. Więc tak. Zakładamy że dolot szczelny, czujnik sprzęgła sprawny, kierownica powietrza działa oraz korekty długoterminowe i krótkoterminowe są w normie czyli mieszczą się w plus minus kilka procent to teoretycznie auto sprawne 100% Brak błędów i zmienne fazy rozrządu działają jak należy. Trzeba dokładnie przyjrzeć się alternatorowi, obciążenie tego silnika jest mierzone alternatorem, kiepski alternator bąć regulator napięcia lub zgniła wiązka alternatora wprowadza komputer w błąd. Dziwnie to brzmi ale w moim przypadku zostało zmienione praktycznie wszystko w silniku, nie był ruszany tylko blok i głowica. Gdy wymieniłem już wszystko stoję z kumplem i się śmieję że jeszcze tylko alternatora nie wymieniłem :-))) zacząłem robić pomiary i wyszło na to że gdy silnik zimny to ładowanie 14.4V a na gorącym 12.7 V w polotach i mówię, o coś nie tak. Po ogarnięciu ładowania obroty bach szybciutko w dół. Wiele się też poprawiło po zmianie eżektora, świec zapłonowych, cewek, sond i przepływki ale definitywnie największą rolę w opanowaniu wolno opadających obrotów podczas zmiany biegów odegrało ogarnięcia systemu ładowania akumulatora.
  2. Jestem z Żar. Jeżdżę a6 c5 2.0 alt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...