Skocz do zawartości

Rest

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rest

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Rest

0

Reputacja

  1. Cześć, Gdzie powinienem szukać tej etykietki? Pytanie może i głupie, ale nie mam na to pomysłu.
  2. Cześć, Zalałem Ravenola, i pojawił sie u mnie problem jak u kolegi wyżej z Motulem. Przed wymianą problem nie wystepował, przy czym zastanawia mnie coś innego. Spuszczałem stary olej i zleciało mi go mniej niż powinno (prawdopodobnie nigdy nie wymieniany i po kropelce gubiłem na wybieraku). Teraz zalałem jakieś 400-500ml więcej niż producent twierdzi, że wchodzi. /Jedni twierdzą, że leje sie do momentu, gdy zacznie sie wylewać górą. Producent określa konkretną ilość a ja zalałem odrobine wiecej. Zastanawia mnie, czy to nie miało wpływu cięższe wrzucanie biegów przed ruszeniem na zimnym aucie
  3. Witam w klubie ludzi z problemem chłodzenia. A4 b6 20 ALT Przewody posprawdzane metodą złotej rączki <połaczenia owiniete ręcznikiem papierowym mocowane trytytkami > tu nic nie znalazłem, brak zamoczeń ręcznika.. Na wolnych obrotach nic nie widać nawet jak sie zagrzeje, ogrzewanie puści na max'a. Natomiast zdarzało sie, ze stanąłem na parkingu i mokra plamka pod autem (przód komory silnika-przy zderzaku, niemal centralnie po środku, minimalnie przesunięte w lewo [w stronę kierowcy] Zbiorniczek/korek nowy, czujnik temperatury przy chłodnicy nowy z nowym oringiem - sucho. Co mnie jeszcze zastanawia - przy wyłączonym nawiewie lekko ciepełko idzie mi na przednią szybę. To tak normalnie? ...czy coś się zj...o? Wyciek prawdopodobnie gdzieś w okolicach termostatu/chłodnicy. Jak ustalić co konkretnie to jest? Chciałbym sie wreszcie z tym uporać ehh :/
  4. Chciałem sie upewnić. Jeden z wariantów to właśnie miejsca na dodatkowe mocowania od mocniejszych silników <podwójne wydechy>.
  5. Cześć, Będe wymieniał pierwszy odcinek wydechu, zajrzałem pod auto i zastanowiły mnie otwory w osłonach termicznych. Nie wiem czy czegoś tu nie brakuje. Czy w tych miejscach z otworami w osłonie termicznej nie powinny być jakieś wieszaki? Pierwsze mocowanie mam na wysokości łącznika elastycznego, kolejny przy tłumiku. Czy fabrycznie tak było, że na odcinku +/- 1,5 metra nic nie ma?
  6. Rest

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Możesz napisać coś więcej lub dać link do tematu, (jak byl gdzieś omawiany)? Na co szczególnie zwrócić uwagę? ::>
  7. Na tą chwile u mechanika - jeszcze czeka na swoją kolej. Zaniepokoiło mnie to ... bo czy benzyna mogła coś uszkodzić? Objawy są nie za fajne. Tak gubił obroty, ze stawał w miejscu a po chwili dymił jakbym jechał do baku wlał olej po frytkach z MCDonalds'a Podymił se i zgasł No nic - niebawem będzie wszystko jasne. Solved: Benzynka jest lżejsza od wody, nie było jej wiele wiec pewnie sobie odparowała. Problem był z przekaźnikiem.
  8. Witam, Omyłkowo wlałem jakieś 0,5 litra benzyny ekstrakcyjnej do chłodnicy zamiast wody destylowanej (miałem w identycznych bańkach 5l) Czy ten bład mógł cos uszkodzić a jeśli tak, to co? a4 b6 2.0 ALT - odpala, po jakimś czasie jednak traci moc, zaczyna sie dławić i gasnie. Na siłe sie moze jeszcze raz odpali by po kilku sekundach zgasła bez mozliwościa odpalenia. Po odczekaniu ~2h odpaliła, ale sie dusi. /Z powodu ubytków płynu chłodniczego dolewałem wodę destylowaną bo nie wiedziałem czym było zalane wczesniej(niedawno kupione auto). Planowąłem płukać układ a do tego trzeba pozbyć sie płynu jaki by nie był i przepłukać wodą destylowaną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...