Skocz do zawartości

bdrezek91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bdrezek91

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Zabrze

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuję bardzo za odpowiedź, odma jest oryginalna kupiona w ASO Skody. Kompresji nie mierzyłem jeszcze, świece raz wymieniałem a nie dawno tak profilaktycznie sprawdziłem jak wyglądają no i wyglądają w normie, nie są czarne ani przypalone zbytnio, lekki biały nalocik coś podobnego do tej świecy z internetu. Rurki z odmy mam wszystkie nowe, zastanawiam się nad zmianą systemu odmy na ten żeby zaworek był w "rear breather tube" ta rurka co idzie z pokrywy zaworów do turbo i dokupić odpowiedni wypust odmy. Martwi mnie to właśnie, że jest sporo oleju w tym IC od strony kierowcy, tak jakby własnie spływało z odmy do kolektora a z kolektora do IC i tu bym szukał właśnie problemu, ogólnie silnik suchutki jest brak wycieków, jedynie lekko się sączy z korka spustowego ale to naprawde zapocenie malutkie.
  2. Cześć wszystkim. Na początku pragne zaznaczyć, że przeszukałem to forum, polskie oraz zagraniczne fora w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu. Jeśli przeoczyłem jakiś temat to z góry przepraszam i prosiłbym o linka do podobnego tematu. Otóż pacjentem jest moje Audi 2.0TFSI BGB z 2005 roku. Mam taki problem, że bardzo ale to bardzo śmierdzi spalonym olejem na wolnych obrotach. Samochód nie ma katalizatora, ma nowe oryginalne turbo (dalem 4200 zł za samo turbo, ponieważ mechanik doradził mi, że regeneracje nie zawsze zostaja dobrze wykonane i on stara sie wsadzać tylko nowe turbiny do samochodów, które on naprawia). Odma dwa razy wymieniana, leciutko przepuszcza zaworek w odmie jak sie w niego dmucha ale dosłownie minimalnie, na poprzedniej odmie nie przepuszczał nic i też śmierdziało. Zużycie oleju aktualnie od wymiany mam 7000 km i spalił dokładnie 0,5 litra. Pamiętam także, że jak miałem katalizator to także śmierdziało tym spalonym olejem. Końcówki wydechu mam po tygodniu czarne. W VCDS korekty w bloku pomiarowym 032 na poziomie +- 0,5%. Intercooler od strony pasażera suchutki a od strony kierowcy w oleju. Już nie wiem co mam robić z tym samochodem. Samochód ma moc ładnie sie zbiera niedawno byłem za granica, bez problemu udało mi się osiągnąć 255 km/h licznikowe (samochod po programie na 265hp) Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem oraz za pomoc. Mam nadzieje, że uda mi sie rozwikłać ten problem. Wstyd zostawić samochód gdzieś odpalony na dłużej, bo spaliny tak śmierdzą, że to jest szok.
  3. Cześć, tak poradziłem sobie, wsadziłem podstawę filtra oleju z silnika bez turbo 2.0 fsi a w tej podstawie jest regulator cisnienia i trzyma bodajrze 5 bar
  4. Cześć wszystkim, jestem posiadaczem Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro. Kupiłem samochód rok temu i tak sobie jeżdze nim. Ostatnio sie dowiedziałem, że cisnienie oleju na rozgrzanym oleju na jałowym biegu jest 0,8 bara a przy odcinie 10 bar. Wiem, że samochód miał robioną konwersje na pompe z innego silnika tylko, nie wiem jakiego, podejrzewam 1.8t. Co mógłbym zrobić, żeby zmniejszyć te cisnienie, bo chyba te 0,8 bara jest okej na jałowych, żadna kontrolka oleju nie wyskakuje, w ogóle. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam
  5. Witam i pozdrawiam wszystkich pasjonatów marki Audi. Od wczoraj jestem szcześliwym posiadaczem Audi A4 B7 2.0T FSI quattro. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...