xeroseh
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O xeroseh
Informacje
-
Imię
x
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Wracam z tematem, Nie wiem na ile to zadziało, na ile to przypadek, czy efekt placebo - najprościej to powiedzieć: trochę poruszałem czujnikiem różnicy ciśnień. I obecnie mam wartości. Na biegu jałowym, i na wysokich obrotach na biegu jałowym. i Czy wniosek jest jeden: filtr DPF do ponownego czyszczenia? Jeżeli porównać skale 1-10 kondycji DPF to mój przypadek w jakim przedziale? Jest źle, jest bardzo źle? Jakieś zabiegi typu dodatek do paliwa, warto próbować? Auto, silnik tuż po powrocie z drogi, na zegarach 90 st. C Dzięki, pozdrawiam 🖐️ -
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Okej, czyli co, DPF po przejechaniu 50 tyś km znowu do czyszczenia? Bo nie da się określić zapchania filtru DPF po wartościach sadzy czy popiołu w jakim jest stanie? Chciałbym wykluczyć inne prawdopodobieństwa, i ograniczyć koszty usługi jakby nie miałoby to być spowodowane zapchaniem się tego filtra Przypomniałem sobie, że miałem wymieniany czujnik różnicy ciśnień, ale jestem prawie pewny, że nie był on adaptowany za pomocą vcdsa przez mechanika. Może to mieć na to wpływ? -
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Rozumiem, Ale w momencie robienia screena tych wartości silnik był rozgrzany po powrocie z drogi (z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym), i właśnie wtedy były wykonane te pomiary, silnik był uruchomiony i działał na biegu jałowym. Czyli to że pokazuje wartość 0 hPa, to może świadczyć o jakimś problemie z DPF?? (czujnika?elektronika?) -
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Dzięki za odpowiedź, Chciałbym doprecyzować - chodzi o brak różnicy ciśnień to odnośnie zdjęć z wartościami wtrysków, czy to odnosi się do DPFa? -
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Siemka, Zwracam się do Was z takim problemem. Otóż bardzo często mam podwyższone obroty ~dochodzące pod 1000 obr./min. co mogłoby mi sugerować wypalanie się DPF. Obecnie mam na liczniku trochę ponad 350 tyś km. Równo przy 300 tyś km był czyszczony mechanicznie filtr DPF. Mam sczytane wartości od DPF, i chciałbym Was się zapytać o granice zapchania DPF, w jakiej kondycji jest ten DPF, bo przejechanie zaledwie 50 tyś km by sprawiło że DPF ponownie do czyszczenia?( z czego 40 tyś km zrobione było w trasie). Mam też wartości wtrysków - czy ktoś mógłby zobaczyć jak one się przedstawiają? Pytałem się dwóch mechaników, to oni odpowiedzieli że nie znają jakie wartości są OK do wtrysków. A jeszcze niedawno miałem komunikat od cyfrowej miarki żeby obniżyć poziom oleju (obniżyłem, wylałem ok 1,5litra oleju) - kupiłem bagnet, na którym jest ok. w połowie miarki.- i nie jest tożsame z wartością która pokazywana jest na wyświetlaczu - co domniemam, że czujnik też może być wadliwy, ale na pewno nie o 1,5l oleju bo tyle realnie zlałem i bagnet po tym był w połowie zapełniony. Pytanie skąd najprawdopodobniej dolewka paliwa do oleju. Wie ktoś jaka jest minimalna i maksymalna wartość mm poziomu oleju? - bo mogę jeszcze mieć dodatkową opcję na sprawdzenie ilości oleju. tylko potrzebuje znać granice. Silnik CAGC Dziękuję -
Cześć, Mam takie dość specyficzne pytanie, otóż po odkręceniu osłony silnika, na niej leżała taka oto część. Zastanawiam się co to jest, i czemu służy. Ktoś wie, co to jest za element? Audi A4 B8, 2011 Pozdrawiam,
-
Biksenon, lampa prawa - świeci chwilę po uruchomieniu, po czym gaśnie i wyskakuje błąd
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Żarniki zamienione, i analogicznie ta sama sytuacja na lewej lampie. Wina leży po stronie żarnika najprawdopodobniej. W takiej sytuacji wystarczy wymienić po prostu żarnik, czy też nie obędzie się bez diagnostyki komputerowej, tudzież adaptacji nowego żarnika i tym podobne? A jak temat o żarnikach, są któreś godne polecenia? Albo czy np można bez problemu zamienić na ledowy, dla przykładu znaleziony na Allegro Żarniki Xende D3S 35 W 24775. - https://allegro.pl/oferta/2x-zarniki-led-xenon-d3s-6000k-xende-germany-300-palniki-led-12737822750 Dzięki, pozdrawiam ! -
cześć Dev Jeśli mogę, też się dołączę do tematu wymiany oleju w skrzyni biegów, LLM. WAUZZZ8K0CA079365 Przejechane ma już >350 tyś. więc myślę, że pora wymienić. Jeżeli jest też adekwatny zamiennik to chętnie też poznam oprócz oryginalnego. Dzięki, pozdrawiam
-
Cześć Mam takie zapytanie, problem. Czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że doszło jakby do usterki lampy (żarówki), w moim przypadku prawa strona, że działa po włączeniu świateł mijania, po czym po 2-3 minutach wyłącza się i wyskakuje błąd. Chodzi mi fakt, że po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu, lampa świeci na nowo, i za chwilę gaśnie ponownie - i tak w kółko można. Zastanawiam się na ile problemem jest sam biksenon a na ile elektryka może.. dodam że ten pasek do jazdy dziennej, (led) działa przez cały czas. Dzięki za każde info, pozdrawiam
-
Automatyczna siła nawiewu przedniej szyby po zapłonie
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Teraz w okresie zimowym 21~23. Ale to nie ma różnicy, jaka temperatura jest ustawiona. Czy mam 19, czy 25 uruchomi się z taką samą mocą. W sensie oczywiście o ile jest włączony nawiew na przednią szybę, -
Cześć, Mam do Was takie pytanie. Czy da się ustawić siłę nawiewu na przednią szybę w taki sposób, że po wyłączeniu zapłonu, i ponownym włączeniu zapłonu, siła/moc nawiewu była taka sama jak przed wyłączeniem silnika? Chodzi o to, że w trakcie jazdy powiedzmy siła jest na 3, i tak aż do końca wyłączenia zapłonu. Ale po ponownym uruchomieniu, moc zawsze uruchamia się jakby automatycznie na 10~12. A chciałbym, żeby siła pozostała taką jaką zostawiłem przed wyłączeniem. Da się coś z tym zrobić, z punktu menu, zielonego? Dzięki!
-
Nieustanne pikanie po włączeniu zapłonu od czujników parkowania
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Witam, Niestety muszę powrócić do tematu. Jak za pierwszym razem usterka po prostu sama się usunęła (po prostu, po sprawdzeniu błędu na komputerze, i powrocie do domu, wszystko wróciło do sprawności. I aż do dzisiaj. Dziś się problem powtórzył. Brzęczyk wydaje dźwięki jak ostatnio. - nie pojawia się parktronic na ekranie - na każdym biegu działa brzęczyk (po wbiciu wstecznego na chwilę się wycisza, ale powraca) - dostałem się do brzęczka, odłączyłem go od zasilania, włączyłem zapłon, parktronic nie powrócił. Podpiąłem go ponownie, dalej jest ten sam problem. Co mogę zrobić więcej, ktoś ma jakieś pomysły? Dziękuję i pozdrawiam! -
Keyless- czy moje auto to posiada? Jak to sprawdzić
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Dzięki za odpowiedź. We wlepce nie ma zawartego 4F2, przycisku "start" również nie, uruchomienie silnika odbywa się za wciśnięciem kluczyka. Czyli wiosek nasuwa się taki, że niestety, ale auto nie posiada systemu keyless, jak dobrze rozumiem Pozdrawiam, -
Cześć, Kieruję do Was dość nietypowe pytanie. Jestem posiadaczem Audi A4 B8 2011. Dziś kolega z ciekawości zapytał się, czemu nie korzystam z systemu KEYLESS. Zdziwiło mnie to pytanie. A chodziło mu oto, że zauważył charakterystyczne kwadraciki na klamkach. I tutaj zacząłem drążyć wątek, bo rzeczywiście, na pierwszy rzut oka, istnieje możliwość, że taki system w moim aucie jest, do teraz nie wiedziałem i z którego nie korzystałem. Jak jest, to na pewno nieaktywny, ponieważ nie mogę otworzyć drzwi, w sposób taki jaki umożliwia ten system. Moje pytanie jest takie: w jaki sposób mogę sprawdzić, czy jest ten system zawarty w moim aucie, czy jest jakaś opcja jego aktywowania, np z pozycji panelu? Pozdrawiam,
-
Nieustanne pikanie po włączeniu zapłonu od czujników parkowania
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Taki błąd. Obecnie teraz działa bez zarzutu, jakby nigdy nic wcześniej nie miało miejsca. Natomiast mając włączoną funkcję czujków, nawet jak nie ma nic w pobliżu, jeden czujnik się co jakiś czas się wzbudza (pokazuje się na wyświetlaczu ruch z jego strony, mimo że samochód stoi w miejscu. Jest bardzo prawdopodobne, że to on może właśnie powodować jakieś problemy?