xeroseh
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O xeroseh
Informacje
-
Imię
x
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bezpiecznik stricte nr4 w ST3 (brązowy rząd, bezpiecznik 40A) wygląda na sprawy, nie upalony, chwilowo nie mam miernika, dlatego też zamieniłem na inny 40A. Bez rezultatu. Wyjąłem tuner, mam do niego swobodny dostęp, więc może też zmierzyć czy do pina dochodzi prąd? Pytanie tylko, wiesz może który pin? Albo co innego jeszcze zrobić?
-
Test magistrali optycznej-Standard.txt Test magistrali optycznej-Tłumienie 3dB.txt
-
Nie wiem czy oto chodzi na pewno : w 5F-elektr. informacje Testowanie selektywne Activate Operating Console Illumination - Sterownik odmówił wykonania operacji - Komunikat 2F 22 00 W teście sekwencyjnym Oświetlenie 4x B/D
-
Błędy Audi.txt
-
Jasne, Błędy Audi A4 B8.txt
-
Cześć Zwracam się do Was z zapytaniem co zrobić. Dziś po uruchomieniu auta, głośniki przestały działać. MMI, wyświetlacz, przyciski, działają poprawnie, natomiast żaden dźwięk nie wychodzi od radia/AUX/rozmów tel. W dodatku, jak wejdę w ustawienia dźwięku, tam wszystko jest ustawione w lewo (sopran, bas, tył..,) itd. i pokrętło wówczas nie działa, nie mogę ustawić tego inaczej, chociaż pokrętło normalnie działa (np przy wyborze stacji radiowej). Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie OK. Po podłączeniu VCDSa, i uruchomieniu 56-Radio wyskakuje błąd o braku odpowiedzi ze sterownika. Co zrobić?? Dzięki za każdą odpowiedź
-
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Wracam z tematem, Nie wiem na ile to zadziało, na ile to przypadek, czy efekt placebo - najprościej to powiedzieć: trochę poruszałem czujnikiem różnicy ciśnień. I obecnie mam wartości. Na biegu jałowym, i na wysokich obrotach na biegu jałowym. i Czy wniosek jest jeden: filtr DPF do ponownego czyszczenia? Jeżeli porównać skale 1-10 kondycji DPF to mój przypadek w jakim przedziale? Jest źle, jest bardzo źle? Jakieś zabiegi typu dodatek do paliwa, warto próbować? Auto, silnik tuż po powrocie z drogi, na zegarach 90 st. C Dzięki, pozdrawiam 🖐️ -
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Okej, czyli co, DPF po przejechaniu 50 tyś km znowu do czyszczenia? Bo nie da się określić zapchania filtru DPF po wartościach sadzy czy popiołu w jakim jest stanie? Chciałbym wykluczyć inne prawdopodobieństwa, i ograniczyć koszty usługi jakby nie miałoby to być spowodowane zapchaniem się tego filtra Przypomniałem sobie, że miałem wymieniany czujnik różnicy ciśnień, ale jestem prawie pewny, że nie był on adaptowany za pomocą vcdsa przez mechanika. Może to mieć na to wpływ? -
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Rozumiem, Ale w momencie robienia screena tych wartości silnik był rozgrzany po powrocie z drogi (z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym), i właśnie wtedy były wykonane te pomiary, silnik był uruchomiony i działał na biegu jałowym. Czyli to że pokazuje wartość 0 hPa, to może świadczyć o jakimś problemie z DPF?? (czujnika?elektronika?) -
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Dzięki za odpowiedź, Chciałbym doprecyzować - chodzi o brak różnicy ciśnień to odnośnie zdjęć z wartościami wtrysków, czy to odnosi się do DPFa? -
Poszukiwanie przyczyny podwyższonych obrotów na biegu jałowym w A4 B8 2.0TDI
xeroseh opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Siemka, Zwracam się do Was z takim problemem. Otóż bardzo często mam podwyższone obroty ~dochodzące pod 1000 obr./min. co mogłoby mi sugerować wypalanie się DPF. Obecnie mam na liczniku trochę ponad 350 tyś km. Równo przy 300 tyś km był czyszczony mechanicznie filtr DPF. Mam sczytane wartości od DPF, i chciałbym Was się zapytać o granice zapchania DPF, w jakiej kondycji jest ten DPF, bo przejechanie zaledwie 50 tyś km by sprawiło że DPF ponownie do czyszczenia?( z czego 40 tyś km zrobione było w trasie). Mam też wartości wtrysków - czy ktoś mógłby zobaczyć jak one się przedstawiają? Pytałem się dwóch mechaników, to oni odpowiedzieli że nie znają jakie wartości są OK do wtrysków. A jeszcze niedawno miałem komunikat od cyfrowej miarki żeby obniżyć poziom oleju (obniżyłem, wylałem ok 1,5litra oleju) - kupiłem bagnet, na którym jest ok. w połowie miarki.- i nie jest tożsame z wartością która pokazywana jest na wyświetlaczu - co domniemam, że czujnik też może być wadliwy, ale na pewno nie o 1,5l oleju bo tyle realnie zlałem i bagnet po tym był w połowie zapełniony. Pytanie skąd najprawdopodobniej dolewka paliwa do oleju. Wie ktoś jaka jest minimalna i maksymalna wartość mm poziomu oleju? - bo mogę jeszcze mieć dodatkową opcję na sprawdzenie ilości oleju. tylko potrzebuje znać granice. Silnik CAGC Dziękuję -
Cześć, Mam takie dość specyficzne pytanie, otóż po odkręceniu osłony silnika, na niej leżała taka oto część. Zastanawiam się co to jest, i czemu służy. Ktoś wie, co to jest za element? Audi A4 B8, 2011 Pozdrawiam,
-
Biksenon, lampa prawa - świeci chwilę po uruchomieniu, po czym gaśnie i wyskakuje błąd
xeroseh odpowiedział(a) na xeroseh temat w Audi A4 B8
Żarniki zamienione, i analogicznie ta sama sytuacja na lewej lampie. Wina leży po stronie żarnika najprawdopodobniej. W takiej sytuacji wystarczy wymienić po prostu żarnik, czy też nie obędzie się bez diagnostyki komputerowej, tudzież adaptacji nowego żarnika i tym podobne? A jak temat o żarnikach, są któreś godne polecenia? Albo czy np można bez problemu zamienić na ledowy, dla przykładu znaleziony na Allegro Żarniki Xende D3S 35 W 24775. - https://allegro.pl/oferta/2x-zarniki-led-xenon-d3s-6000k-xende-germany-300-palniki-led-12737822750 Dzięki, pozdrawiam ! -
cześć Dev Jeśli mogę, też się dołączę do tematu wymiany oleju w skrzyni biegów, LLM. WAUZZZ8K0CA079365 Przejechane ma już >350 tyś. więc myślę, że pora wymienić. Jeżeli jest też adekwatny zamiennik to chętnie też poznam oprócz oryginalnego. Dzięki, pozdrawiam
-
Cześć Mam takie zapytanie, problem. Czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że doszło jakby do usterki lampy (żarówki), w moim przypadku prawa strona, że działa po włączeniu świateł mijania, po czym po 2-3 minutach wyłącza się i wyskakuje błąd. Chodzi mi fakt, że po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu, lampa świeci na nowo, i za chwilę gaśnie ponownie - i tak w kółko można. Zastanawiam się na ile problemem jest sam biksenon a na ile elektryka może.. dodam że ten pasek do jazdy dziennej, (led) działa przez cały czas. Dzięki za każde info, pozdrawiam