Skocz do zawartości

lordkliczko

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lordkliczko

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Gorlice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Dev, dzięki za pomoc - wszystko z samochodem w porządku.
  2. mam dwa razy z końcówką B tak jak kolega na zdjęciu wyżej
  3. zamówione również z końcówką H, dzięki
  4. więc albo 2x F, albo 2x H- różne gwinty czy jak ma być poprawnie?
  5. tutaj kazałeś koledze zamówić dwa takie same, już zgłupiałem - ma on ten sam silnik
  6. Okej dzięki, wolałem się upewnić bo nim odpisałeś, zdążyłem już zamówić ten zawór o numerze 06L 109 257 F x2 - ale jeśli F jest zamienne z H, to dobrze. Zmyliło mnie to, że podałeś oba te numery.
  7. jak wymontuje to będą stare numery, a obecne są inne - tak jak podałeś moje pytanie brzmi jedynie czy mam kupić te zawory o różnych numerach F i H czy 2x F, bo chciałbym już części zamówić
  8. podpora najnowsza nie jest z literką K? 06L103144K dlaczego zawory o dwóch różnych oznaczeniach? F jest na M21X1, a H jest na M20X1 jeśli dobrze sprawdzam
  9. 06L103144K powinno być i jest na dwa zawory
  10. WAUZZZ8K9DN027498 jeszcze link do klucza by mi się przydał
  11. masz link do części? ostatnio na tik toku widziałem jak ktoś to zakładał, ale nie pamiętam z jakiego powodu
  12. Idę cały czas Twoim tropem -> o ile tylko dasz radę odkręcić dwie śrubki z dołu to jakoś to powinno pójść, ale będzie ciasno
  13. mam identycznie, ten typ chyba tak ma...
  14. @harychorzow84 nastawniki kupowałeś ori VAG czy jakie? Proszę o link do sklepu jeśli możesz. Mam identyczne objawy jak Ty. Wystarczy wymienić jeden czy trzeba dwa? I skąd najlepiej wziąć klucz?
  15. masz fabrycznie ten przycisk?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...