Skocz do zawartości

TomyPe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomyPe

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Niepołomice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia TomyPe

0

Reputacja

  1. U mnie jeszcze jest oryginał, o zamiennikach słyszałem, że z różnych miejsc sączyło olejem. Na początek wymyje i zobaczę jak sytuacja. Jak coś to wymienie uszczelnienie pokrywy i napinacza.
  2. Uszczelki nie wymienił, stwierdził, że wymieni przy wymianie napinacza. Też o tym samym pomyślałem, że nie byłby brudny od góry, dlatego zaświeciła mi się lampka. W przyszłym tygodniu będzie ogarnianie LPG to przy okazji umyje silnik i będę obserwował.
  3. Witam wszystkich. Na wstępie dodam, że obecnie przesiadłem się z Audi na Seata EXEO z silnikiem 1.8T CFMA. Przy zakupie zauważyłem, "pocenie" się silnika od strony grodziowej, następnie delikatnie olej ściekał po silniku w okolice skrzyni. Na pierwszy rzut oka wyglądało jakby spod uszczelki pokrywy zaworów., czyli standard w tych modelach. Przy wymianie rozrządu zleciłem mechanikowi wymianę owej uszczelki. Jednak ten stwierdził, że do wymiany będzie napinacz łańcucha rozrządu gdyż to on jest przyczyną wycieków. Dodam, że rozrząd nie hałasuje oraz nie ma żadnych objawów zużytego napinacza. Zapytałem czy nie wystarczy po prostu uszczelnienie napinacza, ten stwierdził, że nie. W załączniku przesyłam fotki napinacza. Proszę o porady, czy ktoś może miał podobny przypadek bo wydaje mi się, że mechanik chce mnie naciągnąć..
  4. Witam wszystkich użytkowników!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...