Skocz do zawartości

mateusz.oraczewskiA4

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mateusz.oraczewskiA4

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Okuninka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. przecież te elektorniczne wskazniki poziomu oleju to o kant d... rozbić możesz mieć właśnie uszkodzony czujnik i nawet nie bedziesz o tym wiedział, po co to wymyślono to ja nie wiem, od XXX lat wiadomo że bagnet jest nie zastąpiony pamietaj że ten bagnet olejowy w tym samochodzie możesz tylko uzywać do sprawdzania, nie powinieneś z nim jeździć
  2. Cześć, Namierzyłem takie audi A4 B8 przedlift silnik benzynowy i pełny s-line wydaje się że fabryczny oryginał, przebieg nie duży, wyposażenie ok chodź brakuje GPS i klimy x3. Co sądzicie na temat tego ogłoszenia? Widziałem że gość ma kilka A4 przedlift i polift, Q5, A5 i wszystko w benzynkach. Wydaje się że to przydomowy handlarz. Numer vin podany w ogłoszeniu WAUZZZ8K49A211925. Oczywiście nie wiem czy cena nie jest jakaś "atrakcyjna" (29.900) ale głównie ze zdjęć auto mi się spodobało, szukałem droższej i polifta ale na tą chwilę to przykuło moją uwagę. Używane Audi A4 - 29 900 PLN, 163 571 km - Otomoto WWW.OTOMOTO.PL OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska
  3. wyczytałem gdzieś na youtube w komentarzu że podobno w 2012roku ale to takie info że nie wiadomo czy na pewno
  4. @Muskel1 dowiedziałem się też że CJCA nie ma nastawnika i klapek w kolektorze rzekomo fabrycznie, prawda to jest?
  5. to widzisz ludzie źle podają też w ogłoszeniach, bo znalazłem jedną co miała podane 143 konie a na wlepie był kod CJCB... ale mniejsza o to czy te CJCB i CJCA to taka sama historia jak CGLC czy nie wiadomo? @matbruk przyjemna i w sedanie auta mi się bardziej podobają, dość dobry wypas jak na chyba najmniejszy silnik pod maską w B9, właśnie B9 to już fajnie mieć na wirtualnych zegarach fajna sprawa
  6. @Muskel1 odpuszczam CGLC jednak a możesz mi powiedzieć czy ta sama historia z ubytkiem oleju można spotkać w silniku CJCB? 143konie? w po lifcie widzę że są jeszcze jednostki 120koni (której raczej nie chce) i jeszcze 136koni no i ten CJCB 143konie tylko pytanie czy one są takie same jak CGLC tylko mapy zdławione? jak to rozumiec?
  7. To jest największa bzdura że 1.6 MPI to oszczędny silnik - bzdura powielana tysiące razy, miałem przyjemność posiadać Audi A4 B7 z 2007 roku z silnikiem 1.6 102konie, jak go kupowałem to oczywiście nie liczyłem na dynamikę, myślałem po prostu że będzie służył ekonomicznie tanio itd. Guzik prawda auto miało 130tkm potwierdzone serwisami w bazie i książce serwisowej i co się okazało że połyka olej litrami i na wolnych obrotach jak postoi to puszcza chmurę dymu czyli wiadomo co to oznaczało że STANĘŁY pierścienie olejowe, oczywiście zabiło to katalizator, poprzedni pierwszy właściciel zmieniał olej co 25-30tys km i oto efekty, udało mi się na szczęście dość tanio naprawić silnik, bo pewien mechanik po godzinach w domowych warunkach zrobił mi te pierścienie, jakieś gumki na trzonkach czy coś, parę nowych rzeczy oczywiście świece i inne wyszło blisko 3000zł. Problem z dymieniem i spalaniem oleju nie powrócił lecz zostałem z checkiem bo przecież kat się zużył bo był w nim olej silnikowy. Druga sprawa to ten silnik NIE jest oszczędny jeśli chodzi o spalanie mi w A4 B7 palił najmniej 10 litrów benzyny na 100km wiec dla mnie to nie jest akceptowalne bo najczęściej mi palił 12-13 litrów, miałem koła 17 cali opony seryjne 235/45. Wiec gdzie tu logika? Takie spalanie mają auta z silnikiem 2.5 litra i przynajmniej lepiej przyspieszają niż te 1.6. No i tyle było mojej przygody z 1.6 mpi w Audi A4. Przypomnę remont który mi robił gość był robiony po za warsztatem dlatego wyszło nie tak dużo. W warsztacie zostawił bym na pewno 4000-5000zł za taką naprawę i dalej miałbym paliwożerny wóz który nie jedzie. Także ja odradzam, bo on ani pancerny nie jest ani ekonomiczny. mając 14 tys zł nie możesz kupić auta za tą kwotę, musisz szukać tak za 11-12 tys zł żeby na ten start móc dołożyć na start te 2000PLN na naprawy bo nie oszukujmy się będzie co naprawiać i będzie trzeba zrobić serwis startowy, na pewno jedno z dwóch, jedny słuszny silnik to będzie 1.8 TURBO ale czy w tej kwocie znajdziesz coś nie zajechanego? to osobiście uwazam że bedzie ciezko lub wcale to nie bedzie możliwe w tej kwocie
  8. O oddaniu auta w komisie to można zapomnieć. A w te ich "gwarancje" to nie wierzę, to jest tylko ratowanie tyłka sprzedającego, bo zrzuca z siebie odpowiedzialność w razie ukrytych wad/usterek na firmę która też miga się jak może od wypłaty kasy za naprawę.
  9. Panowie a co sądzicie o tej? Nie chce już zakładać nowego tematu żeby nie spamić, jak by przymknąć oko na brak PDC (co dziwne) oraz na te podstawowe fotele to nie wygląda to źle i jak by nie patrzeć wychodzi o 20k mniej. Nie ma quattro ale to nie było moje obowiązkowe kryterium, chciałem mieć po prostu bo jeszcze nigdy nie miałem 4x4. Tylko @Muskel1co teraz z tym CGLC jak go dobrze przetestować? I klima przyjemniejsza, wydaje mi się że ma też asystenta świateł drogowych. Chyba ten s-line zewnętrzny tylko czy myślicie że dokładany? Czy to zwykłe zderzaki? bo już się gubię. tu podaję link: Audi A4 kombi LIFT * 2.0 TDI 177KM * bezwypadkowa * MANUAL * gwarancja * FILM, topauto.advert_details.title (1g3x2) TOPAUTOSULECHOW.PL Audi A4 kombi LIFT * 2.0 TDI 177KM * bezwypadkowa * MANUAL * gwarancja * FILM, TopAuto Sulechów - Samochody używane. Szczegóły ogłoszenia.
  10. Tak myślałem o tym, w sumie to racja kupując teraz drogie B8 które już ma 226tkm załóżmy że będę nim jeździł 3 lata to już dokręcę przebiegu napewno 300tkm a na takie auta później już nikt nie patrzy no chyba że dużo poniżej ceny zwykłej. Wiec tak jak mówisz za 3 lata może być problem je sprzedać za normalną kasę. W B9 to już słyszałem że można by iść w 2.0TSI oczywiście jest ich wyraźnie mniej i jak by droższe od diesli w tym momencie. Fajnie by było ale wiesz na ten moment to już i tak naciągam swój budżet hehe. Jeszcze do rozważenia. Ogólnie to ja najpierw nastawiłem się na Audi A5 w 5 drzwiach bardzo mi się podoba tylko wybór mały, jak już coś jest to nie do końca wyposażenie pasuje wiesz za taką kasę 60-65 już jednak mam swoje wymagania co do wyglądu i wyposażenia mojego kolejnego auta. 190koni to już nie głupia moc jak na A4. Gorzej z tym AdBlue obawy mam trochę do tego systemu zwłaszcza w takim 9-10 letnim aucie. Jeszcze ostatnio popatrzyłem na AUDI A6 C7 2.0TDI no i jak patrzę to za tyle co wkleiłem tutaj te B8 s-line to spokojnie znajdę 190 konną wersję a C7 to już dużo wieksze auto co dla mnie jest plusem. A nie sądzę aby koszty utrzymania były dużo wyższe niż A4 B8. Nie chcę wtopić stąd mam mętlik w głowie.
  11. coś nie co właśnie poczytałem i że gubi na niskich obrotach ciśnienie oleju, trochę się przespałem z tematem kasy nie jest mało, patrzyłem też 2.0tdi 150koni ale z nimi też jakiś problem jest lubi się "zsikać" płynem... Twoim zdaniem najlepiej szukać 2.0tdi wersji 190koni? przejrzałem inne jeszcze ale wkurza mnie że wiekszość ma tą klimę jedną strefę, tutaj gość na zdjęciu ma jeszcze drugie felgi z oponami kurde żydzi sobie dopłatę za nie no trochę mnie to wkurzyło przy tej cenie auta, gdzie tylko kilka droższych znalazłem ze 4 -5 sztuk na ogłoszeniach w wyższej cenie
  12. mateusz.oraczewskiA4

    Opona

    będzie dobrze wyglądało, ale z tego co pamiętam to fabryczny rozmiar do B6/B7 to jest 235/45 R17
  13. witam wszystkich którzy wejdą w ten temat przeglądam ogłoszenia po rozglądam się za A4 B8 po lifcie w pełnym s-line i namierzyłem takie coś, dziś wyskoczyło świeże ogłoszenie 2014rocznik 2.0tdi quattro za kwotę 64.900zł, wiadomo nie jest mało ale s-line potrafią kosztować sporo, wyposażenie mi pasuje, minusem napewno będzie ta klima jedna strefa bez tunelu z nawiewami na tył ciekawi mnie czy wystepuję tutaj już system ad-blue, oraz mam pytanie do was bo na fotakch wydaje mi sie jak by silnik miał podwyższone obroty na jałowym a silnik coś tam widać że już cieplejszy. Napiszcie co sądzicie, w benzynowe średnio chcę iść bo tam ciężko z tymi jednostkami, z usa rozbitki odpadają, wieksze 3.0tdi też trochę obawiam się kosztów przy silniku, na pewno do sprawdzenia skrzynia dwumasa, komp i sprawdzenie co tam z DPF się dzieje, vinu nie ma ... Link do ogłoszenia: Używane Audi A4 - 64 900 PLN, 226 000 km - Otomoto WWW.OTOMOTO.PL OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska
×
×
  • Dodaj nową pozycję...