
MarcinMarci
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O MarcinMarci

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Nie przeszkadza. Flak, czyli sama felga miała by jeszcze mniej
-
Przy jakim przebiegu problem z Adblue w A4 B9 2.0TDI?
MarcinMarci odpowiedział(a) na Maciek1994 temat w 2.0TDI
Oj ile ja już się dowiedziałem o moim adblue. Ale to co już napisali to prawda. Ważne by mieć świeży mocznik, jest to zdecydowanie ważniejsze niż pełny bak mocznika. Sam mam powiększony zbiornik, przez co pierwszy błąd jaki miałem to czujnik poziomu adblue. Nalałem do pełna i po 10km wyskoczył błąd że adblue nie ubywa :D. Oczywiście 1000km do braku uruchomienia. Błąd zniknął po przejechaniu kolejnych 50km, gdy już poziom odpowiednio się obniżył w baku, pewnie został w wlewie. Co do braku uruchomienia to jak już zejdziesz do 0km to za każdym razem jak odpalisz skanowanie błędów to będzie ci dodawać te 50km. -
Oczywiście że mają rację, mimo że trochę przesadzili. Ale kto nie sprawdzi ten tak będzie miał. Samochody też powypadkowe sprzedają, powginane Ważne żeby mieć albo fotkę auta z jakiego coś się kupuje, Vin, a już najlepiej nie kupować tak jak napisali: używkę która była pomalowana i pewnie jeszcze odginana w drugą stronę. Sam wolę kupować elektrykę lub jakieś inne rzeczy do aut z uciętymi przewodami, przynajmniej mam większą pewność że sprawne. A co do mojego błędu C10E512. Jeżeli ktoś będzie miał podobny niech sprawdzi kostki, u mnie sprzedawca vaginstall pomylił piny od kostki w sterowniku (kabel, przycisk haka -> sterownik)
-
Dla ciekawych. Szukając informacji o sile Nm do przykręcenia śrub w bagażniku, postanowiłem napisać do Westfalia z takim pytaniem. Finalnie zastosowałem do specyfikacji dla samej śruby z tabeli. Tutaj dla ciekawych co od nich usłyszałem: "Haki holownicze podlegają homologacji po wyprodukowaniu, a także urzędowej rejestracji po montażu w samochodzie. Po zamontowaniu hak staje się integralną częścią pojazdu i zabronione jest przekładanie go do innego. Używane haki oferowane przez szroty na rynku polskim, są demontowane z aut powypadkowych lub zezłomowanych z innych powodów. Haki holownicze z takiego źródła mogą być poważnie uszkodzone, nawet gdy ich wygląd zewnętrzny zdaje się być do zaakceptowania. Najczęstsze i najgroźniejsze uszkodzenia w hakach używanych to: osłabiona kula w wyniku uderzenia w tył pojazdu (kula nie jest skrzywiona) skrzywienie kuli lub belki po uderzeniu w tył pojazdu (nie zawsze zauważalne gołym okiem) korozja spawów i części stalowych (często pokryta warstwą farby przed sprzedażą) uszkodzenia systemu wypinania (grozi samo wypięciem kuli w trakcie używania) brak ważnych elementów konstrukcyjnych brak dokumentacji i tabliczki znamionowej Montaż takiego haka grozi spowodowaniem tragicznego w skutkach wypadku. Jest także nielegalny z powodu niewiadomego pochodzenia i braku dokumentacji. Dodatkowo, podczas wymontowywania haków, wiele ich istotnych elementów konstrukcyjnych zostaje w samochodzie." Tak więc, używany hak jest nielegalny. Nie wiem czy używany samochód też już jest nielegalny?
-
Miał ktoś podobny problem z przyciskiem? Błąd C10E512 Power pivoting trailer hitch button. Zwarcie z B+ Zauważyłem że czasem tak jakby przycisk nie reagował gdy jest ten błąd aktywny. Ostatnio poruszałem wtyczka od przycisku i od sterownika, niby jest już nieaktywny błąd. Ale myślę że zaraz się pojawi. Jak myślicie? Co to może być? Chyba że to chodzi o pivot point na samym sworzniu haka? Jest tam coś takiego?
-
Ostatni brakujący bit, który u mnie nie przeszedł. Czyli: Byte 6 -> bit 4 Nie mogę tego bitu ustawić na 0. Wiesz może do czego jest? Masz może opis?
-
MarcinMarci obserwuje zawartość Hak holowniczy Audi A4 B9 , Kodowania Audi A4 B9 8W 2016-2020 i Kodowanie haka w A4 B9
-
Cześć. Robił ktoś migające światła tylne podczas awaryjnego hamowania? Module 46 - Central Convenience Select Byte 21 Set Bit 0 to 1 Set Bit 2 to 1 -> If ACC Set Bit 3 to 1 -> if Pre-sense Select Byte 36 Set Bit 0 to 1 Set Bit 1 to 1 Włączyłem u siebie, nie zauważyłem by migały, być może musi być hamowanie na tyle mocne by uruchomił się z ABS?
-
Co do sterownika haka. Przyjmuje tylko 0110000202001000 Ten jeden bit nie przechodzi. Może różnica w modelu sterownika, ten jest 8W1, i dlatego nie przechodzi? Wiesz może za co odpowiada ten ostatni bit?
-
Może komuś się ta wiedza przyda, gdy zacznie kompletować graty. Bez kodowania, tylko po podłączeniu wszystkiego w bagażniku, przycisk od razu działał i można było zwolnić hak. Myślę że taki test już coś o haku i sterowniku mówi, czyli sterownik jest sparametryzowany i prawdopodobnie poprawnie podłączony. Sam miałem wątpliwości jakim sposobem szybko można przetestować. Dzięki Muskel1 jeszcze raz za pomoc.
-
Miałem dokładnie ten sam problem. Jesteś nie do ocenienia Dzięki A mam pytanie, dałbyś rade zerknąć na mój pełny skan? Dodałem stare kodowanie jak i nowe, by lepiej było widać zmiany. Wydaje mi się że wszystko mi działa poprawnie, nie jestem do końca przekonany do wszystkich kodowań, a już na pewno 01 i 03 nie wiem czy są wymagane (brak opisu bitów w moim klonie).
-
I jeszcze jedno pytanie. Nikt w sumie o to nie pytał a chciałem potwierdzić. Nie mam virtual kokpitu, tylko ten rozszerzony ekran pomiędzy zegarami. Czy po podłączeniu przyczepki, jedynymi ikonkami są: - informacja o wyłączonych pdc z tyłu - żółty trójkąt na dole licznika - migacze mają dodatkowy znaczek liczby jeden (1) To wszystko?
-
A mogę wiedzieć jeszcze jedno odnośnie kodowania sterownika haka (69). Jest to wymagane? Nie wiem czy mam zostawić jak jest czy zmieniać.
-
No jednak są różne wersje i kumpla się nie dało. Ostatecznie użyłem obd11. Co tak naprawdę daje zmiana w sterowniku 46? Myślałem że blokuje pilota ale nie widzę różnicy po zakodowaniu. Czyżby to była tylko zbędna informacja o obecności haka dla systemu? Którego w sumie i tak nigdzie sami nie zobaczymy ?
-
Miałeś rację. Obd11 odczytało sterownik. Dodatkowo widzę jeszcze sterownik CF który muszę zakodować jeżeli dobrze widzę tak jak w temacie był wyrzucony zrzut z kodowaniem. A myślisz że autel da radę z tymi sterownikami, kumpel ma więc pewnie będę sprawdzał. Szkoda że obd11 nie ma licencji tańszej na miesiąc A z tym Aku to zastanawiam się, bo w sumie auto normalnie odpaliłem i trochę pojeździłem.
-
Cześć. Wiesz może jaka jest przyczyna błędu U140b00 gateway quiescent current too high Po kodowaniu haka? Możliwe że jest to jakoś powiązane bo mam problem z kodowaniem, może ten mój sterownik haka uszkodzony jest? I też vcds nie chcę się połączyć z sterownikiem (46). Nie mogę zakodować sterownika haka (69), z powodu błędu 31 ( kodowanie poza zakresem). Obecne kodowanie 0100000202001100 Dodatkowo, jak ktoś miał problem z klonem w wersji 23.3 i sterownikiem ABS, to u mnie na wersji 23.11 przeszło kodowanie.