Skocz do zawartości

boblee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O boblee

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boblee

0

Reputacja

  1. boblee

    1.8T BFB N75

    Witam, Mam pytanie odnośnie N75 w 1.8T BFB, czy oryginał był firmy PIERBURG? Wiem, że w niektórych silnikach audi N75 w oryginale był właśnie wkładany PIERBURG. Jeśli nie jest to oryginał to warto go montować, czy lepiej włożyć ORI? Pozdrawiam PS. Oszczędźcie sobie postów z wyszukiwarką, bo szukałem i nic szczególnego tam nie było
  2. A kojarzysz może jakiej firmy były tam montowane ORI? Bo na allegro jedynie uzywki widzę z ORI.
  3. Witam, Ostatnim razem, gdy miałem dostęp do VCDS, wyszło że jeden czujnik jest strzelony. Ogólnie sytuacja wygląda tak, że czasami czujniki działają, a czasami nie. Postanowiłem, więc wymienić czujnik, który według VCDS był uszkodzony. Kupiłem zamiennik i problem jest teraz taki, że pika ciągle jakby do przeszkody/ściany dzieliły mnie dosłownie minimetry. Wsadziłem, więc znowu oryginalny czujnik i przez chwilę działało i znowu padło i sytuacja znowu ta sama raz działają, raz nie. Moje pytanie brzmi, czy jak wstawiłem zamiennik - 1 czujnik, a pozostałe 3 są oryginalne to mogą się gryźć? Ponadto, czy nowe czujniki trzeba jakoś zaadaptować, czy je skalibrować? Czy po prostu nowy czujnik zamiennik przyszedł uszkodzony? Zauważyłem też, że czasami głośniczek - buzzer który pika ma zniekształcony dźwięk. W czym tu może być problem? Ktoś, coś? Pozdrawiam
  4. DV też tylko orginał. Jak wstawiłeś zamiennik DV albo N75 to lipa będzie.
  5. U mnie winny był filtr paliwa - zamiennik. Wymieniłem na ORI, tez lekko pompę słychać, ale pisali ze tak może być. Po wymianie na ORI śmiga elegancko, nic już się nie dzieje.
  6. Witam, Ostatnio miałem stłuczkę swoim audi i niestety do zrobienia jest cały pas przedni z belka i chłodnicami. Pytanie moje brzmi, czy włożenie takiego pasa wraz z chłodnica wody i belka z 2.0 tdi lub innego diesla, będzie pasowało do 1.8t? Pozdrawiam
  7. Witam, na wstępie napiszę, że sprawdziłem wszystkie dostępne tematy dot. mojego problemu na tym forum jak i innym, niestety żadne rozwiązanie nie pomogło. Ponadto nie mam dostępu do VCDS, aby zrobić logi itp. Moje auto to A4 B7 1.8T BFB, 163 KM. Problem z którym borykam się od dłuższego czasu to problem z rozruchem. Mianowicie, po dłuższym postoju (teraz nawet po 5-10 min) auto nie odpala za pierwszym razem, doszło do tego falowanie obrotów na biegu jałowym, czasami auto potrafi zgasnąć, po jakiejś chwili auto się uspokaja. Odcięło również moc, tak jakby nie było turbo. Podczas przyspieszania również szarpie. Błędy jakie pokazuje komputer to z początku był od zaworu N75, po jego wymianie cały czas jest błąd: - Regulacja doładowania: zakres regulacji nie jest osiągniety: P0299, - Korekcja składu paliwa: Bank 1 (mnożna): Mieszanka zbyt uboga P1128. Sytuacja wygląda tak, że po wymianie przepływki na zamiennik, nic się nie zmieniło i oddałem zamiennik czekam na oryginał. Natomiast po odpaleniu z przepływką auto świruje na jałowym (tak jak napisałem wyżej), a po odpięciu jej świrowanie ustaje. Sprawdzony został również katalizator, nie jest zapchany. Wymienione zostało: - filtr paliwa, - świece, - sonda lambda, - zawór DV, - zawór N75, - zawór powietrza wtórnego, - przepływomierz na zamiennik, ale już zwrócony i czekam na oryginał, - przepustnica przeczyszczona. Wiem, że bez logów z VCDS diagnoza i pomoc może być ciężka, jednak piszę ten post z nadzieją, że ktoś w przeszłości borykał się z podobnym problemem i jest w stanie jakoś pomóc, bo zwyczajnie zaczyna mi już brakować sił na to... Z pozdrowieniami, Wesołych Świąt!
  8. Witam, Ostatnim czasem podczas jazdy, głównie hamowania zapala mi się na chwilę kontrolka pasów bezpieczeństwa. Dosłownie na chwilkę i gaśnie. Czasami tylko zamruga. Czym to może być spowodowane? Pozdrawiam
  9. boblee

    DRZWI A4B7

    Witam, niestety ostatnio miałem stłuczkę nie z mojej winy, uszkodzeniu uległy drzwi przednie lewe oraz drzwi tylne lewe. Moje pytanie brzmi, czy drzwi z Sedana pasują również do Avanta? Pozdrawiam.
  10. Mam 1.8T BFB ale czysta benzyna i borykam się z tym samym problemem. Wyskakiwał mi jedynie błąd od sondy lambda. Wymieniłem świece, sondę lambda, zawór dv i po przejechaniu 10 km znowu CHECK, a problem z odpalaniem dalej. Zmieniłem filtr paliwa na nowy i przez moment było dobrze. Teraz znowu ten sam problem. Kolega co ma 1.8t mówił mi coś o cewkach, żeby je przeczyścić lub zamienić, podobno lubią padać w tych silnikach. Miałem podobny błąd, lecz było u mnie napisane - coś tam bank 1, czyli jak mówił tata mechanik to sonda. 17536- zespół 1 : adaptacja mieszanki (mult.) P1128-001 mieszanka za uboga - MIL zapalona I tak jak mówię po zmianie filtru paliwa zniknął check, już nie wyskakuje, jakiś moment odpalanie też było okej. Samochód dałem do regeneracji do Bart-S i on zauważył, że z odpalaniem znowu jest problem. Teraz czasami pali od strzała, a czasami za 2-3.
  11. boblee

    Jaki olej do 1.8T?

    Nasunęło mi sie jeszcze jedno pytanie. Syntetyk czy półsyntetyk?
  12. boblee

    Jaki olej do 1.8T?

    Witam, czeka mnie zmiana oleju w sobotę i zastanawiam się jaki olej wybrać. Aktualnie wlany jest jakiś castrol 5W30. Chciałbym zmienić na 5W40 i zastanawiam się nad Valvoline MAXLIFE 5W40. Co o nim sądzicie? Silnik BFB, przebieg ok. 230k. Jakie interwały przy tym Valvoline 5W40?
  13. Byłem u Ciebie jakoś na początku czerwca i weryfikowaliśmy sterownik i było okej. Także problem u mnie jest od strony mechanicznej.
  14. Napisałem post w podanym temacie, wieczorem spróbuje się skontaktować z Bartem. Dzięki za informacje.
  15. Witam, w weekend bezpośrednio po umyciu auta jechałem obwodnicą i przy prędkości 140 km/h spadła mi prędkość na zegarze do 50km/h, obroty poszły w górę na 1 sek i po chwili wróciło wszystko do normy. Ponadto zapalił mi się tryb awaryjny (migające PRNDS). Na drugi dzień jadąc ponownie przyspieszyłem i tryb awaryjny się wyłączył samoczynnie. Dziś podpiąłem auto pod VAG i wyskoczyły mi błędy ze skrzyni: 17106 - Czujnik prędkości biegu G195 - brak sygnału - P0722 - 000 --- Przerywany 18201 - Czujnik 2 dla prędkości skrzyni biegów G196 > brak sygnału - P1793 - 000 --- Przerywany 17114 - Monitorowanie sprzęgła / proporcje - złe proporcje - P0730 - 012 - Układ kontroli biegu - wadliwy sygnał Dodam, iż w momencie trybu awaryjnego (migające PRNDS) skrzynia funkcjonowała dalej normalnie, nic się z nią nie działo, jeździła, zmieniała biegi, przyspieszała itp. tak jak przed włączeniem tego trybu. Tak jak napisałem wyżej później samoczynnie się wyłączył ten tryb. Dziś po usunięciu tych błędów, podczas jazdy, dokładniej zwalniania skrzynia jakby nie mogła zbić biegu przez chwilę oraz szarpnęła ze dwa razy. W załączniku jest zdjęcie z VAGu. Czy ktoś miał podobny przypadek? Podejrzewam, że pada sterownik od skrzyni biegów, ale czy możliwość jest również taka, że uszkodzona jest mechanicznie? Auto dopiero co kupiłem, podczas zakupu nie było błędów przed i po jeździe próbnej itd. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...