Zigby
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Zigby
Informacje
-
Imię
Zbyszek
-
Miasto
Lon
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CNHC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Zigby
0
Reputacja
-
No to kto teraz zrobi jakis manual jak wydostac ten nieszczesny EGR
-
No wlasnie problem z osprzetem raczej bedzie bo skad blad p2002? Czyli chlodnica egr do przegladu a moze tylko czujnik cisnienia ?
-
jak pisales wczesniej max to 175ml wiec chyba jeszcze troche miejsca zostalo w dpfie. przebieg od ostatniej regeneracji by sie zgadzal.
-
Ok dzieki rzuce na to okiem po pracy
-
Dopiero wczoraj udalo mi sie go uruchomic i nie wiem gdzie szukac tych opcji do odczytu popiolu
-
Dzieki chyba wiem o jaki filmik ci chodzi . Zobacze czy moj chinski vcds bedzie potrafil ten test zrobic
-
Moze go zle zrozumialem ... sorki zainstaluje moze ten dpf vag i wtedy sie upewnie
-
Z tego co pamietam to jego urzadzenie do skanowania pokazywalo mu dwie wartosci z popiolem jedna byla wyzsza a ta druga nizsza . Ile wiec mozna spodziewac sie tej sadzy przy takim przebiegu?
-
Z dpf nic nie bylo robione Mam ten samochod od 3 lat przebieg 110 tysiecy silnik cnhc 2 litry tdi 163 konie z adblue 2015rok
-
Autoscan pokazuje tylko jeden blad p2002 mechanik stwierdzil ze dpf jest czysty 7g popiolu i zasugerowal ze to chlodnica egr ale bez wyjecia chlodnicy i obejrzenia jej nie byl w stanie stwierdzic na 100%
-
Ok. Czy ta apka wystarczy zeby ocenic sytuacje czy cos innego bardziej dokladnego potrzebne bedzie?
-
Zobacze czy sie da kupic w uk . Na co bys stawial u mnie przy objawach takich jak swiecaca kontrolka check engine , silnik pracuje normalnie, dpf wypala sie regularnie ?
-
Dzieki Muskel , nie moglem jej znalezc na ios . Jaka wtyczke bys do niej polecil?