Skocz do zawartości

ogi12345

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ogi12345

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ogi12345

0

Reputacja

  1. Kupiłem A4 quattro 3,0 b7 2006, jako przeciwnik małych silników. serce brzmi bardzo dobrze, przebieg 190 tys km, potwierdzony, auto z włoch, bez korozji. przez 2 miesiące wałczyłem w garażu z róznymi tematami ( wycieki, czyszczenie całego dolotu + turbo, nieszczelności w obudowie filtra powietrza, czyszczenie klap, przepustnicy, egr, chłodniczki itd, wymiana oleju, filtrów, płynów) w sumie przejechałem nim może z 300 km po tym jak parenaście lat temu urwało mi się koło, bo mechanik nie dokręcił śrub, a rok póżniej aso nie dało żonie podkładki pod korek oleju i zatarła silnik, kupiłem używany podnośnik i radzę sam. ASB jednak jest trudnym zawodnikiem jednak cały czas brak mocy, mrugająca ikona świec żarowych i masa pytań pomimo przeczytania wszystkich wątków na forum. Diagnozuję na maxiecu. Jestem amatorem, więc może być słabo merytorycznie. generalnie nie chce wymienić pól auta, żeby znaleźć przyczyny, tylko chce ją znaleźć, potwierdzić, a nie działać po omacku. Może ktoś pomoże ? 1. brak możliwości wypalenia dpf - rozumiem, że zabity, trzeba go na inaczej wyczyścić. jakieś pomysły warsztatowe ? 2. co do braku mocy, wnioski idą na nastawnik turbo, bo miał pociętą wiązkę, po naprawie cyka, ale nie rusza się. 3. nie daje mi spokoju ( nie wiem czy to ma związek ), że nie da się wykasować/zresetować kontrolki serwisowej ( ani maxi ecu , ani przyciskiem z zerowaniem i procedurą z kluczykiem ) 4. jak powinny zachować się sterowniki klap wirowych ? u mnie rusza się tylko z lewej po włączeniu zapłonu( patrząc od strony silnika ) ale drugi jest sprawny, bo jak na zapłonie odepnę i podepnę wtyczę to idzie w górę i w dół 5. jeden z blędów tyczy poduszki pod silnikiem. faktycznie są przykopcone wtyczki, ale czy to blokuje problem z mocą ? nie mam problemu, żeby coś z nimi zrobić, ale raczej na koniec jak wróci moc czyli temat priorytet. 6. Przy adaptacji podzespołów "układ recyrkulacji spalin" ( ta z hamulcem i gazem ) : słychać memrbranę przy egr , na kompie pokazuje wartości między 20 a 80 parę procent przy otwartym i zamkniętym i na tym kończy się informacją o błędnej procedurze adaptacji ? auto na podnośniku, bo jeszcze jeden wyciek płynu, za silnikiem dojście idealne
  2. Cześć wszystkim, od parunastu lat radziłem sobie sam z tematami samochodów. To się chyba teraz zmieni, bo jako przeciwnik downsize-ingu silników stałem się posiadaczem a4 3,0 Tdi, a to okazuje się twardy orzech do zgryzienia Sebastian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...