Skocz do zawartości

Kuciolajzor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kuciolajzor

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Człuchów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kuciolajzor

0

Reputacja

  1. Witam. 2 lata temu kupiłem a4b7 z multitronikiem. Auto zawsze miało taką przypadłość, że jak jechałem ze stałą prędkością i nacisnąłem lekko na pedał gazu to czasami czuć było lekkie szarpnięcie. I tak się bujałem aż do momentu aż skrzynia biegów odmówiła posłuszeństwa, Przy normalnej jeździe przy 60km/h kontrolki od biegów na zegarach zaczęły migać i usłyszałem metaliczny dźwięk. Skrzynia reagowała na zmianę biegu przód/tył lecz wydawała przy tym dźwięk ocierających się trybów i nie było napędu. Nagrałem film żeby sprawdzić czy przeguby się zerwały, można usłyszeć na nim ten dźwięk. VID_20240516_111315.mp4 Po wyciągnięciu i rozebraniu skrzyni okazało się, że zerwały się tryby kosza sprzęgłowego wałka wejścia Mogłem w sumie przejść od razu do sedna, ale opisałem wszystko szczegółowo bo może ktoś będzie miał podobne symptomy i będzie wiedział na co zwrócić uwagę. A teraz moje pytanie dla tych co przerabiali temat. Czy da się wymienić sam kosz z trybami? Sama bieżnia wałka jest w bardzo fajnym stanie i żal mi kupował całą nową część. W internecie nie mogę znaleźć tego trybu. Może mógłbym kupić jakąś mega porysowaną bieżnię ale za to z dobrym koszem i dokonać transplantacji? Dziękuje i pozdrawiam
  2. Witam wszystkich, kupiłem "aczwórkę" dwa lata temu. Tak też się zarejestrowałem na tym forum, ale aktywny zaczynam być dopiero jak auto zaczyna się psuć. Jak to mówią "Jak trwoga to do Boga" 😅. Pozdrawiam Karol
×
×
  • Dodaj nową pozycję...