Skocz do zawartości

A4b7fun

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4b7fun

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Zielona gora

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia A4b7fun

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, po paru dniach grzebania i oglądania różnych poradników na necie czy to na forach czy to na yt, odpiąłem przepływke jakie było moje zaskoczenie kiedy okazało się że auto zyskało sporo mocy i skończyły się problemy z falującymi obrotami na ciepłym silniku, dzisiaj wymieniłem przepływomierz i zrobiłem trasę około 300km i auto chodzi wzorowo! Cały czas ma moc i ani trochę już nie szarpie, mam nadzieję że ten temat komuś pomoże, pozdrawiam!!
  2. Hej! czy udało się rozwiązać ten problem?
  3. Kurde, rzeczywiście jeden z mechaników wspominał kirdyś że jest jakiś błąd na tym czujniku, bardzo Ci dziękuję za konkretną odpowiedź, dam jutro znać czy to jest to
  4. Witam, moja a4 b7 2.0alt ma bardzo dziwną przypadłość otóż po rozgrzaniu silnika i przejechaniu niekiedy paru kilometrów obroty na biegu jałowym na postoju skaczą o 25-70 obrotów co powoduje co jakiś czas dziwne szarpanie na postoju, auto wskazywało błąd p0171, została wymieniona sonda lambda, wymieniony został rozrząd, katalizator, poduszki pod silnikiem, odma, wszystkie filtry, świece, cewki, tak naprawdę ręce mi już opadają, może miał ktoś podobny problem, dodam że na zimnym silniku auto zachowuje się wzorowo. Pozdrawiam
  5. Hej przychodzę z prośbą o pomoc, ostatnio wyskoczył mi check engine, silnik delikatnie szarpał szczególnie przy przyspieszaniu, po zaczytaniu kodu błędu z obd2 okazalo się że to błąd p0171, auto ma ciągle moc, nie jadąc odrazu do mechanika zauważyłem że na jednym elemncie obok kolanka odmy jest zakryte izolatką pęknięcie, jako zupełny laik niewiem jaki to element i czy to on może być przyczyną tego całego zamieszania, w załączniku podsyłam zdjęcie tego elementu, nie chce się bawić w jakieś pół środki dlatego mam zamiar odrazu wymienić ten gumowy element, proszę o rozpoznanie, pozdrawiam! A4 B7 2.0Alt
  6. Odrazu za kostka są kostki wago i były zawinięte w izolatkę, widocznie poprzedni niemiecki wlasciciel miał już jakiś problem ... były całe pordzewiałe Wtyczka wygląda na zdrową
  7. Hej, wszystkie kostki wago były skorodowane więc wymieniłem na nowe , a we wtyczce ciężko jest mi dojrzeć czy jakiś pin jest zaśniedziały, pryskałem tam stykiem i zamówiłem nową kostkę
  8. Hej, od pewnego czasu w moim a4 b7 avant występuje problem przepalonej żarówki lewej cofania , na początku wymieniłem żarówkę na nową po dniu problem pojawił się znowu , następnie przeczyściłem wszystkie styki środkiem usuwającym korozje , niestety bezskutecznie, zauważyłem wypalenie w obudowie klosza na jednym z pinów więc nie zastanawiając się wymieniłem całą oprawę klosza , 1 dzień podzialalo i błąd się nie pojawiał a zarowka wsteczna świeciła, rano odpalając samochód wbijając wsteczny znów ukazał mi się piękny komunikat spalonej lewej zarowki od cofania, niewiem co już robić, nie są to ledowe żarówki, czy wina może leżeć w wtyczce niskiego napięcia? Czy odrazu dawać auto do elektryka ? Prawy wsteczny działa normalnie i bez problemowo Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...