-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O I Matt I
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Trójmiasto
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia I Matt I
4
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Nie jest trudny, demontaż to niecałe 2h, największy problem miałem z śrubami przy słupku C, robota na dwa dni bo przez noc klej sechł. Korzystałem z tego poradnika, zdjęcia nie działają ale wystarczyło to raz przeczytać. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Dzięki, ciekawy jestem czy mam jeszcze oryginalny wałek, czy już ktoś wymieniał, ale to jeszcze trochę czasu minie, zanim się za to zabiorę -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
To jakaś klątwa 😆 w podobnym czasie sporo osób ma ten problem, zobaczymy, na jaki czas to pomoże, najwyżej kupię nowszą kompletną nagrzewnicę z seata exeo. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Ja przy tym straciłem cierpliwość i tą najgorzej umiejscowioną śrubkę pominąłem i wyrwałem silniczek. Na tych dwóch i tak się dobrze trzyma 😆 allegro.pl ALLEGRO.PL -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
No szkoda, a tak blisko bym miał, szukam tylko w pomorskim, aby osobiście odebrać, na razie przez dłuższy czas nic nie ma. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Wymiana przednich błotników na nowe, w lewym na dole przy mocowaniu było już miękko a prawy był uszkodzony i zrobił się otwór rewizyjny. Do tego zmiana kierunków na czarne ledowe statyczne. Zrobiłem też akcje czyszczenia/regeneracji wszystkich silniczków klap z użyciem Kontakt PR, nie działał ten najgorzej umiejscowiony czyli lewy V158 a reszta profilaktycznie. Audi na razie więcej stoi niż jeździ, na co dzień poruszam się czymś innym, a lista rzeczy do naprawy się powiększa, dlatego auto znowu powędrowało do garażu. Mam dwa większe problemy pierwszy to wytarty wałek rozrządu, a drugi to, że od początku, kiedy mam auto, od 50km/h w górę zaczyna mi coś wyć taki dziwny szum i terkotanie, robi się z biegiem czasu coraz głośniejsze. Najbardziej słychać je jak jadę przy barierkach, na lewarku zmiany biegów są duże drgania i miota nim we wszystkie strony, jak przycisnę lewarek na biegu to słychać wycie jeszcze bardziej. Naczytałem się, że mam tę wadliwą skrzynię GBA i teraz jestem na etapie poszukiwania swapu quattro. -
Jaki czujnik? Masz do wymiany moduł komfortu na złomie za 20zł dostaniesz.
-
"B6 AVF Avant Quattro #Projekt Full 2x Sline # Kiera Multi S-Line b7 Cabrio # Gwint MTS # Brakes 320 # Bluettoth # GPS Navi .# Bose # Fotochrom skł. lustra Memory # CLH Xenon # Grzana kanapa # Ulter100mm # Fmic # Downpipe 2.75" # Turbo Hybryda GTB 1756
I Matt I odpowiedział(a) na A4b6quattro temat w Audi A4/S4 B6
Ja zakładałem niedawno takie zwykłe, mają też dynamiczne. Założyłem bez tych rezystorów co dają i nie ma błędu. allegro.pl ALLEGRO.PL -
Zdejmij osłonę i sprawdź czy wężyk nie jest pęknięty. Odma zawsze wypuszcza niewielka ilość oleju. Długo nie zaglądałeś pod maskę?
-
Podjedź do kogoś na podnośnik, żeby wykluczyć skrzynie biegów, rozpędzisz się samochodem w powietrzu. Pod wpływem naprężeń to mogą być mocowania/poduszki amortyzatorów tylnych.
-
Stukanie jest rytmiczne?
-
Tak działa, ale nikt nie zagwarantuje, że nic się nie stanie po czasie, to już wiekowy głośnik jak zmienisz polaryzacje, membrana głośnika będzie pracowała w odwrotną stronę.
-
Sprawdź czy jest sucho pod dywanem kierowcy, moduł komfortu może dostał wilgoci.
-
Szarpanie przy ruszaniu i zmianie biegów - 3.0tdi quattro
I Matt I odpowiedział(a) na o0sheller0o temat w Audi A4 B8
Może wysprzęglik.