Skocz do zawartości

jerk22

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jerk22

Informacje

  • Imię
    jerzy
  • Miasto
    Ustroń

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jerk22

0

Reputacja

  1. Miałem to samo, rozwiązania szukaj tu:
  2. jerk22

    Czujnik ??

    Dzięki.
  3. jerk22

    Czujnik ??

    Pomocna grupo- podpowie ktoś co to za czujnik, przymocowany na dwa śruby w stronę zderzaka i jest pod lampą lewą przód- audi a5 2012r.
  4. Jestem po wymianie EGRu, w CGLC już ok. 2 miesiące. Wyczyszczony był również kolektor dolotowy z osiadłej mazi. EGR był Valeo teraz Pitburg, autko śmiga aż miło żadnych błędów a przedtem nie dało się szybciej niż 120 jechać bo błąd spiralki wywalało. Wyczyściłem wymieniony, choć trwało to ok. trzech tygodni bo tak bardzo była zatkana chłodniczka i moczenie i płukanie musiało być powtarzane wiele razy. Teraz jest w pełni drożna we wszystkich kanalikach i sam zawór czysty ale nie mogę namierzyć nowej uszczelki miedzy głowicą a chłodniczką. Ma ktoś namiary gdzie ją można kupić, bo raczej wolałbym ją wymienić choć stara jest cała. Byłby zapas na następną wymianę za ok 50 tys. km.
  5. Ja wymieniłem na zamiennik pitbulls za ok 1200 zł, wszystko gra już dwa miesiące
  6. W/g mnie, masz zaśniedziałe przewody masowe, a że jest ich dużo- zacznij od przesmarowania ich styków wazeliną, tych najgrubszych.
  7. OK. Napisałem. A czy wiesz może o jakiej wartości opornik tam włożyć aby zasymulować działanie tego zaworu i móc skasować ten błąd. do czasu zakupu i montażu właściwej obudowy?
  8. I znów kolego Muskel1 masz rację, znalazłem zakamuflowany ucięty peszel z dwoma przewodami, był głęboko wciśnięty w dolnej części belki. To teraz mam doprowadzenie oraz przewód podciśnienia, ale też obudowę filtra muszę wymienić bo jest bez tego zaworu a nawet brak w obudowie otworów na wprowadzenie czy to kabli czy podciśnienia. Czy numery tej obudowy mógłbyś podpowiedzieć? bo wynika, że mam nie z tego modelu. I jeszcze raz wielkie dzięki za podpowiedzi. A jak by co- to zapraszam na weekend do Ustronia, pokój masz u mnie gratis.
  9. A proszę - jak przyjąć, że w obudowie tego filtra nie ma żadnego otworu czy to zaślepionego czy fabrycznego przez który wchodziły by albo przewody elektryczne albo ten dochodzący do obudowy filtra przewód podciśnienia. Znalazłem na: https://workshop-manuals.com/audi/a5/power_unit/tdi_injection_and_glow_plug_system_(6-cyl._2.7?ltr._3.0?ltr._4-valve_common_rail)/fuel_preparation_system_diesel_injection/overview_of_fitting_locations_(capa_cama_camb_ccwa_ccwb_cgka_cgkb)/ taki opis " Air filter bypass flap valve -N275- These components (bypass flap with air filter bypass flap valve -N275-) are not installed on certain equipment versions or on vehicles for certain export markets If fitted, the bypass flap is located in the air cleaner housing and the air cleaner bypass flap valve -N275- is located on the outside of the air cleaner housing Co by sugerowało, że nie we wszystkich modelach są instalowane te elementy. Ale błąd u mnie występuje.
  10. Przez pomyłkę wysłałem ponownie pierwszy post.
  11. Rozumiem- przerwa w obwodzie gdy obwód jest zamknięty_ ale skoro się nie zamyka tj. brak obwodu do zamknięcia poprzez połączenie gniazda z wtyką, to by sugerowało, że ten obwód jest gdzie indziej, nie w obudowie filtra- ale gdzie?
  12. 5380 - Zawór klapy obejoecia filtra powietrza (N275) P1016 00 [039] - przerwa w obwodzie - mam takie błędy i po bardzo dokładnym szukaniu stwierdzam, że nie ma u mnie żadnego gniazda do wpięcia wtyczki na obudowie filtra powietrza, nie ma nigdzie niepodpiętej luźnej wtyczki. Znalazłem jedynie zaślepiony przewód podciśnienia zamocowany na obudowie tegoż filtra , ale i on nie ma żadnego miejsca aby go wpiąć. Czy może ktoś mi podpowiedzieć co to znaczy, wtyczki nie ma a błąd pokazuje. Autko świeżo zakupione, wersja angielska, może poprzedni właściciel po jakiejś stłuczce wymienił całą obudowę filtra ale bez gniazda na wtyczkę- chociaż wtyczki też nie ma. Ewentualnie- jak się pozbyć tego błędu na stałe? I co z tym przewodem podciśnienia, czy może być zaślepiony? dołączam foty obudowy filtra i zaślepionego podciśnienia
  13. 5380 - Zawór klapy obejoecia filtra powietrza (N275) P1016 00 [039] - przerwa w obwodzie - mam takie błędy i po bardzo dokładnym szukaniu stwierdzam, że nie ma u mnie żadnego gniazda do wpięcia wtyczki na obudowie filtra powietrza, nie ma nigdzie niepodpiętej luźnej wtyczki. Znalazłem jedynie zaślepiony przewód podciśnienia zamocowany na obudowie tegoż filtra , ale i on nie ma żadnego miejsca aby go wpiąć. Czy może ktoś mi podpowiedzieć co to znaczy, wtyczki nie ma a błąd pokazuje. Autko świeżo zakupione, wersja angielska, może poprzedni właściciel po jakiejś stłuczce wymienił całą obudowę filtra ale bez gniazda na wtyczkę- chociaż wtyczki też nie ma. Ewentualnie- jak się pozbyć tego błędu na stałe? I co z tym przewodem podciśnienia, czy może być zaślepiony? dołączam foty obudowy filtra i zaślepionego podciśnienia
  14. Dzięki wielkie za wyczerpującą pomoc. Muszę to przemyśleć a na razie doprowadzam a5 do pełnej sprawności, ma parę jeszcze drobnych defektów.
  15. Czyli, zrozumiałem, że tylko serwis autoryzowany może tego doknać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...