Skocz do zawartości

I Matt I

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O I Matt I

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki, już nie mogę się doczekać zimy😄 Szkoda tyle lat u ciebie, ja jakbym miał zmieniać to bym zostawił B6 jako auto weekendowe. Zostajesz przy audi czy zmieniasz markę?
  2. Yes, you need to undergo a normal technical inspection at the station, and then go to the office and get a note in your registration certificate confirming that you have a 4-wheel drive.
  3. Dzięki, tym razem robię wszystko szczegółowo co do najmniejszej śrubki i kasy nie żałuję.
  4. Jak dziś gościu który po nią przyjedzie jej nie weźmie to jest głupcem Chociaż jak mu pokażesz procedurę startową przy quattro i tej mocy to uśmiech na jego twarzy gwarantowany
  5. Spoko cena, rozbierając na graty spokojnie można by uzyskać z 3tyś więcej.
  6. Jedną fotkę mogę zapodać, więcej wrzucę jak swap quattro, będzie ukończony i auto będzie jeździć. Generalnie to proces trochę się wydłuży, jak zdejmowałem skrzynie, odkręcałem też lekko sanki z jednej strony i zauważyłem takie coś i zdecydowałem, że wezmę się też za przednie zawieszenie za jednym zamachem, mam sanki od b7 2.0tfsi muszę tylko porównać ze swoimi czy czymś się różnią.
  7. I Matt I

    B6 DIVISION

    Cześć, czy przednie sanki od 2.0tfsi z b7 różnią się czymś od tych w b6 1.9tdi, czy wszystkie są takie same dla obu wersji silnikowych?
  8. Po dłuższych poszukiwaniach udało się znaleźć blisko mnie, swap quattro od b7 2.0 tdi z 2008 roku co najważniejsze kompletny, czyli z mocowaniem wału, śrubami i osłonami. Już zacząłem pomału to rozbierać w celu odświeżenia, tym razem wszystko pójdzie do piaskowania, standardowo wymiana uszczelniaczy, tulei, nowy olej itd.
  9. Nie jest trudny, demontaż to niecałe 2h, największy problem miałem z śrubami przy słupku C, robota na dwa dni bo przez noc klej sechł. Korzystałem z tego poradnika, zdjęcia nie działają ale wystarczyło to raz przeczytać.
  10. Dzięki, ciekawy jestem czy mam jeszcze oryginalny wałek, czy już ktoś wymieniał, ale to jeszcze trochę czasu minie, zanim się za to zabiorę
  11. To jakaś klątwa 😆 w podobnym czasie sporo osób ma ten problem, zobaczymy, na jaki czas to pomoże, najwyżej kupię nowszą kompletną nagrzewnicę z seata exeo.
  12. Ja przy tym straciłem cierpliwość i tą najgorzej umiejscowioną śrubkę pominąłem i wyrwałem silniczek. Na tych dwóch i tak się dobrze trzyma 😆 allegro.pl ALLEGRO.PL
  13. No szkoda, a tak blisko bym miał, szukam tylko w pomorskim, aby osobiście odebrać, na razie przez dłuższy czas nic nie ma.
  14. Wymiana przednich błotników na nowe, w lewym na dole przy mocowaniu było już miękko a prawy był uszkodzony i zrobił się otwór rewizyjny. Do tego zmiana kierunków na czarne ledowe statyczne. Zrobiłem też akcje czyszczenia/regeneracji wszystkich silniczków klap z użyciem Kontakt PR, nie działał ten najgorzej umiejscowiony czyli lewy V158 a reszta profilaktycznie. Audi na razie więcej stoi niż jeździ, na co dzień poruszam się czymś innym, a lista rzeczy do naprawy się powiększa, dlatego auto znowu powędrowało do garażu. Mam dwa większe problemy pierwszy to wytarty wałek rozrządu, a drugi to, że od początku, kiedy mam auto, od 50km/h w górę zaczyna mi coś wyć taki dziwny szum i terkotanie, robi się z biegiem czasu coraz głośniejsze. Najbardziej słychać je jak jadę przy barierkach, na lewarku zmiany biegów są duże drgania i miota nim we wszystkie strony, jak przycisnę lewarek na biegu to słychać wycie jeszcze bardziej. Naczytałem się, że mam tę wadliwą skrzynię GBA i teraz jestem na etapie poszukiwania swapu quattro.
  15. Jaki czujnik? Masz do wymiany moduł komfortu na złomie za 20zł dostaniesz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...