-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O I Matt I
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Trójmiasto
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Dzięki, już nie mogę się doczekać zimy😄 Szkoda tyle lat u ciebie, ja jakbym miał zmieniać to bym zostawił B6 jako auto weekendowe. Zostajesz przy audi czy zmieniasz markę? -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Yes, you need to undergo a normal technical inspection at the station, and then go to the office and get a note in your registration certificate confirming that you have a 4-wheel drive. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Dzięki, tym razem robię wszystko szczegółowo co do najmniejszej śrubki i kasy nie żałuję. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Jedną fotkę mogę zapodać, więcej wrzucę jak swap quattro, będzie ukończony i auto będzie jeździć. Generalnie to proces trochę się wydłuży, jak zdejmowałem skrzynie, odkręcałem też lekko sanki z jednej strony i zauważyłem takie coś i zdecydowałem, że wezmę się też za przednie zawieszenie za jednym zamachem, mam sanki od b7 2.0tfsi muszę tylko porównać ze swoimi czy czymś się różnią. -
Cześć, czy przednie sanki od 2.0tfsi z b7 różnią się czymś od tych w b6 1.9tdi, czy wszystkie są takie same dla obu wersji silnikowych?
-
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Po dłuższych poszukiwaniach udało się znaleźć blisko mnie, swap quattro od b7 2.0 tdi z 2008 roku co najważniejsze kompletny, czyli z mocowaniem wału, śrubami i osłonami. Już zacząłem pomału to rozbierać w celu odświeżenia, tym razem wszystko pójdzie do piaskowania, standardowo wymiana uszczelniaczy, tulei, nowy olej itd. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Nie jest trudny, demontaż to niecałe 2h, największy problem miałem z śrubami przy słupku C, robota na dwa dni bo przez noc klej sechł. Korzystałem z tego poradnika, zdjęcia nie działają ale wystarczyło to raz przeczytać. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Dzięki, ciekawy jestem czy mam jeszcze oryginalny wałek, czy już ktoś wymieniał, ale to jeszcze trochę czasu minie, zanim się za to zabiorę -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
To jakaś klątwa 😆 w podobnym czasie sporo osób ma ten problem, zobaczymy, na jaki czas to pomoże, najwyżej kupię nowszą kompletną nagrzewnicę z seata exeo. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Ja przy tym straciłem cierpliwość i tą najgorzej umiejscowioną śrubkę pominąłem i wyrwałem silniczek. Na tych dwóch i tak się dobrze trzyma 😆 allegro.pl ALLEGRO.PL -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
No szkoda, a tak blisko bym miał, szukam tylko w pomorskim, aby osobiście odebrać, na razie przez dłuższy czas nic nie ma. -
B6 | LY7W | AVANT | AVF | S-LINE | RECARO | RNS-E LED | 320/288 | BIXENON | BOSE
I Matt I odpowiedział(a) na I Matt I temat w Audi A4/S4 B6
Wymiana przednich błotników na nowe, w lewym na dole przy mocowaniu było już miękko a prawy był uszkodzony i zrobił się otwór rewizyjny. Do tego zmiana kierunków na czarne ledowe statyczne. Zrobiłem też akcje czyszczenia/regeneracji wszystkich silniczków klap z użyciem Kontakt PR, nie działał ten najgorzej umiejscowiony czyli lewy V158 a reszta profilaktycznie. Audi na razie więcej stoi niż jeździ, na co dzień poruszam się czymś innym, a lista rzeczy do naprawy się powiększa, dlatego auto znowu powędrowało do garażu. Mam dwa większe problemy pierwszy to wytarty wałek rozrządu, a drugi to, że od początku, kiedy mam auto, od 50km/h w górę zaczyna mi coś wyć taki dziwny szum i terkotanie, robi się z biegiem czasu coraz głośniejsze. Najbardziej słychać je jak jadę przy barierkach, na lewarku zmiany biegów są duże drgania i miota nim we wszystkie strony, jak przycisnę lewarek na biegu to słychać wycie jeszcze bardziej. Naczytałem się, że mam tę wadliwą skrzynię GBA i teraz jestem na etapie poszukiwania swapu quattro. -
Jaki czujnik? Masz do wymiany moduł komfortu na złomie za 20zł dostaniesz.