Skocz do zawartości

RomekAtomekB7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O RomekAtomekB7

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć i udało się komuś już to ogarnąć ?
  2. Tylko znalazłem to co kolega wyżej napisał a mi chodzi o dołożenie tylko i wyłącznie samych lędźwi a wyżej jest podana cała elektryka. Więcej nie znalazłem.
  3. Cześć mam sprawę, kupiłem zestaw foteli alcantara ze skórą, która ma elektryczne sterowanie ledzwiem i grzanie foteli. Grzanie foteli nie jest mi potrzebne to chciałbym żeby działało mi elektryczne sterowanie lędźwi. Mam tylko takie kostki ( jak na zdj. Czarną, żółta i czerwona z jednym pinem ) czy ktoś wie jak to zrobić żeby działało z fotelu kierowcy i pasażera ? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź.
  4. Cześć, mam pewien problem. Muszę wymienić szklankę od pompy wysokiego ciśnienia paliwa. Posiadam tą starą czyli ta która nie posiada zaworku do odpowietrzania ( zdjęcie pompy poniżej ) czy ktoś wie jak tą pompę krok po kroku zdjąć ? Jest dużo filmików ale nie z taką pompą. Pozdrawiam serdecznie. Ps. Czy warto wymienić na nową pompę ?
  5. Cześć i udało Ci się uzyskać odpowiedź na to ? Czy jest użyteczny czy nie
  6. No właśnie tez wymieniłem i dalej to samo. Wyszło teraz ze mam lekkie luzy na turbinie co puszcza malutko oleju ale to chyba może być tez to
  7. Niestety nie udało mi się właśnie walczę nadal z tym jednym błędem.
  8. Ktoś coś wie ?
  9. Kupiłem specjalny spray i wypsikalem całego dodatkowo papierem zwykłym zielonym wytarłem. Też myślałem że mogłem uszkodzić ale kupiłem używkę i to samo.
  10. Cześć, na początek powiem że tematy sprawdziłem i dalej nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam problem i nie mogę się z tym uporać. Sprawa wygląda tak że b7 2.0 tfsi Bgb faluje mi na biegu jałowym czasem szarpie. Po wykasowaniu błędów przez dwa dni jeździ dobrze ale następnego dnia jak odpalę to już problem pojawia się ponownie. Wymieniłem zawór paliwa, odmę i przewody ale dalej to samo. Problem ogólnie zaczął się od tego jak wyczyściłem przepustnice ( zadaptowalem przepustnice i wymieniłem w niej uszczelkę ) pomoże ktoś ? ——- błędy jakie mi na vcds pokazuje : 1. Regulacja biegu jałowego P0507 - 001 obroty powyżej wymaganej wartości. 2. System katalizatora P0420 - 002 za mała skuteczność. 3. Spadek ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnica ( sprawdź bloki pomiarowe ) P1297 -001 4. System pomiaru paliwa 2 P1093-008 usterka sporadyczna 5. System pomiaru paliwa P2177-001 system za ubogi od poziomu obr. Biegu jałowego. Dodam że muszę króciec z tyłu wymienić i turbo ma mały luz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...