Jump to content

lachim20

Pasjonat
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About lachim20

Informacje

  • First name
    michał
  • Location
    kraków/skawina

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

281 profile views
  1. Witam, odświeży ktoś foto z 1 postu bo nie są aktywne. Mam regulacje świateł + clh i chciałbym podpiąć się pod clh pin 7. Pozdrawiam
  2. zaprogramować czyli przyuczyc pilota wsadzajac w stacyjke i wykonujac kilka kroków czy o innej rzeczy piszesz?
  3. Witam czy po wymianie MK i zakodowaniu jak w 1 poście wszytsko bedzie działac po staremu? Tzn. czy auto się otworzy (centralny zamek), czy kluczyk bedzie działał z immo i czy auto odpali? Jak to jest w B7?
  4. Witam, który kabelek we wkładach fotochrom ma być podpięty bezpośrednio do pinu 4 a który do pinu 5 w lusterku wewnetrznym?? Podobno nie mozna pomylic biegunowości a nigdzie nie ma opisanego konkretu podłączenia jak omijamy sterownik. pozdro
  5. Witam, Ostatnio zaczął mnie denerwować problem z 3 światłem stop raz było dobrze a raz wyskakiwał błąd spalonej żarówki dla 3 światła stop. Rozebrałem drania i wyciąłem elementy lampy rozgrzanym nożem. Zlutowałem blaszki od wtyczki stykające się z płytką do samej płytki zamontowałem do auta i problem znikł Powodzenia z naprawie poniże foteczki:j
  6. czy ktos ma pomysł? ja po kodowaniu czegos VCDS przestałem słyszec buzzer. Po jakims czasie podpiąłem VCDS testowałem buzzer i odgłos sie pojawił. Teraz znowu cos kodowałem i dzwiek znikł. PO tescie nie ma dalej dzwieku. Czy to wina padającego buzzera??
  7. Panowie a czy sterownik 8E0 907 273 i wentyle 7PP907275F beda ze sobą działać?
  8. Panowie. Ja sprawdzałem odme tak ze podpiąłem do odmy wąż odkręciłem korek wlewu oleju i zacząłem dmuchać i wciagać powietrze. Bez problemu wdmuchałem powietrze oraz wciągnąłem. Czyli odma sprawna.Na rozgrzanym silniku odkręciłem korek wlewu oleju i zaczął skakać (nie zasysało korka) oraz przy wyciąganiu bagnetu również nie zasysało bagnetu. To ze dymi się z korka i bagnetu to naturalna sprawa w tych silnikach. Do dolotu zawsze sie przedostaje troche oleju (taki urok tych silników - dlatego nowe (od pewnego rocznika) klapy gaszące maja juz zabezpieczony układ elektroniczny przed zalaniem olejem).Na elementach wewnetrznych układu dolotowego moze być nalot - mgiełka olejowa ale nie moze być tyle oleju ze az kapie. Jezeli tak jest to nie tylko odma jest winna moze turbo wam przepuszcza olej w dolot ! a jezeli kopci i zabiera olej a stwierdzicie ze turbo ok to moze pierscienie juz nie domagają. pozdrawiam.
  9. Polecam kolege kaju oryginalna wiazka to trochę ciężko. Powiedz co potrzebujesz i co masz A kaju Ci zrobi wiazke. Sam robiłem moda z jego wiazka i wszystko śmiga:)
  10. lachim20

    Listwy Dekory LED

    Witam. Mam pytanie czym zaślepiliście spód listwy przedniej nad schowkiem? jest tam szczelina przez którą światło pada na klape schowką. Pozdrawiam
  11. Witam Panowie. Możecie mi powiedzieć jak w B7 działają przeciwmgielne tzn. czy przeciwmgielne można włączyć tylko na pozycji świateł mijania czy również na pozycji świateł postojowych?? u mnie działają tylko na pozycji świateł postojowych po przekręceniu na pozycję świateł mijania gasną. Nie wiem czy włącznik zepsuty czy inny powód. Pozdrawiam
  12. Okazało się że przekaźnik był walniety bo kupiłem nowy i działa dzieki za pomoc pozdrawiam
  13. Podmienilem bezpiecznik i faktycznie padł 31. Chociaż sprawdzałem i wizualnie byl ok. Zastanawia mnie co było nie tak że wywaliło bezpiecznik bo wydaje mi się że wszystko ok podpialem tak jak w opisie kreska do 86 masa 30 i 85 do budy razem 87 mute. Chyba że faktycznie za dużo rzeczy na jednej lini ( lewa zarowka wateczngo) i było przeciążenie? Jest to prawdopodobne? Czy jednak coś faktycznie zle podpialem ?
×
×
  • Create New...