Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tfsi falowanie obrotów.


RomekAtomekB7

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, na początek powiem że tematy sprawdziłem i dalej nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mam problem i nie mogę się z tym uporać. Sprawa wygląda tak że b7 2.0 tfsi Bgb faluje mi na biegu jałowym czasem szarpie. Po wykasowaniu błędów przez dwa dni jeździ dobrze ale następnego dnia jak odpalę to już problem pojawia się ponownie. Wymieniłem zawór paliwa, odmę i przewody ale dalej to samo. Problem ogólnie zaczął się od tego jak wyczyściłem przepustnice ( zadaptowalem przepustnice i wymieniłem w niej uszczelkę ) pomoże ktoś ? ——- błędy jakie mi na vcds pokazuje : 1. Regulacja biegu jałowego P0507 - 001 obroty powyżej wymaganej wartości. 
2. System katalizatora P0420 - 002 za mała skuteczność. 
3. Spadek ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnica ( sprawdź bloki pomiarowe ) P1297 -001
4. System pomiaru paliwa 2 P1093-008 usterka sporadyczna 
5. System pomiaru paliwa P2177-001 system za ubogi od poziomu obr. Biegu jałowego.
Dodam że muszę króciec z tyłu wymienić i turbo ma mały luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał:

 

 

W jaki sposób czyściłeś przepustnicę? Bardzo możliwe, że ją uszkodziłeś.

 

Kupiłem specjalny spray i wypsikalem całego dodatkowo papierem zwykłym zielonym wytarłem. Też myślałem że mogłem uszkodzić ale kupiłem używkę i to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z błędów wychodzi, że masz gdzieś nieszczelność w dolocie, co może być przyczyną wszystkich tych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2023 o 10:11, RomekAtomekB7 napisał(a):

Niestety nie udało mi się właśnie walczę nadal z tym jednym błędem. 

co do bledu  P2177 u Mnie problemem byl zaworek odpowietrzajacy zbiornik paliwa. Taki co cyka. 

Bosch 0 280 142 431 bodajrze o tym numerze kupilem.
Wczesniej tez byly wymieniane odma, sonda, sprawdzanie szczelnosci. dopiero wymiana zaworka usunela problem 
blad z katem znikal jak przegonilem troche furke :P

Edytowane przez karol3390
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2023 o 03:57, karol3390 napisał(a):

co do bledu  P2177 u Mnie problemem byl zaworek odpowietrzajacy zbiornik paliwa. Taki co cyka. 

Bosch 0 280 142 431 bodajrze o tym numerze kupilem.
Wczesniej tez byly wymieniane odma, sonda, sprawdzanie szczelnosci. dopiero wymiana zaworka usunela problem 
blad z katem znikal jak przegonilem troche furke :P

No właśnie tez wymieniłem i dalej to samo. Wyszło teraz ze mam lekkie luzy na turbinie co puszcza malutko oleju ale to chyba może być tez to 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...