Skocz do zawartości

Speedy044

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Speedy044

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Kod silnika
    CALA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Speedy044

0

Reputacja

  1. Wszystkie te mogę stosować zamiennie zamiast tego co mam?
  2. Cześć, Czy ktoś ma może taki nastawnik na sprzedaż lub ewentualnie orientuje się czy jakiś z inną literą na końcu może być? 06E103697E jest dostępny tylko w ASO. W InterCarsach i innych sklepach wyskakują im tylko z końcówką H, F etc. Silnik 3.2FSI 265KM CALA (Audi A4 B8 Quattro). Są dostępne używane pojedyncze sztuki w internecie nawet po 25zł, ale jakoś im nie ufam.
  3. Dzięki za odpowiedź, 2300x4 to już nie 16tys. a to już coś Właśnie jak jutro odbiorę auto to chciałbym jeszcze zasięgnąć drugiej opinii i zastanawiam się gdzie się z tym udać
  4. Cześć, potrzebuje opinii, a być może rozwiązania problemu. Na początku zaznaczy tylko, że nie jestem mechanikiem, ani nawet amatorem - ewentualnie łatwo łapie rzeczy techniczne i w miarę wiem jak rzeczy działają, więc wybaczcie niedopowiedzenia lub braki merytoryczne Mam B8 z silnikiem 3.2FSI CALA przebieg 215tys. (auto kupiłem przy przebiegu 212 tys.) i ostatnio zaczęło mi wywalać Check Engine. Posprawdzaliśmy z mechanikiem błędy i wyszło: - wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze - błąd czujnika położenia wałka rozrządu W każdym razie wymieniliśmy wszystkie świece, poprawiliśmy wtyczki od cewek (były podłamane, mogły coś nie kontaktować), wymieniliśmy wtrysk na pierwszym cylindrze, wszystkie katy poszły do czyszczenia (jeden lewy, przód wymieniony całkiem), dwa czujniki położenia wałków oraz czujnik położenia wału. Dzwoni do mnie dzisiaj, że jest problem i auto nadaje się tylko na sprzedaż w takim stanie jakim jest, bo naprawa silnika to połowa wartości samochodu. Mianowicie, po zmontowaniu całego auta, zaprogramowaniu wtrysku etc. wywala mu błąd na VAGu z synchronizacją wałka z wałem rozrządu (mam nadzieję, że dobrze zapamiętałem), dodał też, że jak wymieniał czujnik wałka to na czujniku były opiłki (tu mogę się mylić czy na czujniku czy gdzieś indziej, w każdym razie je znalazł). Skonsultował się, ze znajomym serwisantem Audi i ten powiedział mu (bazując na informacjach o dotychczasowych wymianach), że do wymiany rozrząd (co i tak chciałem zrobić) ale też wariatory. Myślę sobie: Wszystko spoko, trzeba naprawić no to się naprawi, ale jak wyleciał z ceną za dwa wariatory 16tys. to aż zwątpiłem. Rozrząd to wiadomo, że kilka tysięcy złotych pójdzie, ale nigdzie, ale to naprawdę prze nigdzie nie mogę znaleźć wariatorów, które by kosztowały więcej niż 2 tysiące. Prosiłbym Was forumowicze o Waszą opinie w tej sprawie, bo nie wiem jak się zabrać do tematu i co o tym myśleć. Tak jak mówiłem, nie jestem ekspertem więc mogłem nie wszystko dostatecznie opisać. Z góry dzięki
  5. Cześć wszystkim Posiadacz AUDI A4 B8 Sedan 3.2FSI Quattro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...