Skocz do zawartości

Maciej_1.8t_BEX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maciej_1.8t_BEX

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Siekacz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maciej_1.8t_BEX

0

Reputacja

  1. Wypadanie zapłonów rozwiązałem. Przerwa w świecach była za duża. Ale mam jedno pytanie. Na luzie, bez obciążenia silnika, po jego rozgrzaniu nie chce przekroczyć 4.5 tys obrotów. I nie mam pojęcia co to może oznaczać.
  2. Sprawdziłem dzisiaj szczelność dolotu. Dym wydobywa się jedynie z bagnetu oraz jednego miejsca z tylu silnika. Nie mogłem dojrzeć, gdzie dokładnie. Czekam, aż przyjdzie manometr do pomiaru ciśnienia paliwa na listwie.
  3. Ok. Dzięki. Jest sens sprawdzać czujniki? Przepływomierz oraz n75?
  4. Log #720056 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720058 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720059 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720060 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720062 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720063 LOG.TUNEZILLA.COM
  5. Mam pewien problem i szukam jego przyczyny. Pacjent to Audi A4B6 1.8t BEX, po programie na 265 km z modami to wspomagającymi. Od niedawna samochód osłabł. Błędy jakie wyskakują to uboga mieszanka i nie osiągnięte ciśnienie doładowania. A przy robieniu logów na samej benzynie dodatkowo wyskoczył misfire na wszystkich cylindrach. W dwóch logach dynamicznych nie osiągnął maksymalnych obrotów. Czy mógłby ktoś rzucić na to okiem i podpowiedzieć, gdzie zacząć? Z góry dzięki.
  6. Witam. Mam problem z moim Audi - 1.8t BEX PB/LPG. Zacząłem je troszkę przerabiać, ale zatrzymałem się ze względu na checki. Założony jest na razie TIP, DP i centralny IC. DP ma emulator kątowy drugiej sondy. Rozwiązanie tymczasowe. Zawór DV sprawdzałem - jest sprawny, N75 wymieniłem na nowy OE. Po sprawdzeniu błędów silnika wyświetla mi takie coś: 6 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Błędy P1114 oraz P0420 spowodowane są założeniem DP. Czy mógłby ktoś mi powiedzieć, czy dobrze interpretuje logi dynamiczne, że MAF pada i należy go wymienić? Szczelność dolotu sprawdzałem. I gdzie jest czujnik wywołujący kod P1290? I czy tych błędów nie wywołuje umierające turbo? Logi: Log #632617 LOG.TUNEZILLA.COM Log #632618 LOG.TUNEZILLA.COM Log #632619 LOG.TUNEZILLA.COM Log #632621 LOG.TUNEZILLA.COM Log #632622 LOG.TUNEZILLA.COM Log #632623 LOG.TUNEZILLA.COM Log #632625 LOG.TUNEZILLA.COM
  7. Hej! Jestem z Łódzkiego. Od pół roku mam Audi A4 B6 1.8t quattro, kod slinika BEX, nadwozie Avant, skrzynia manualna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...