Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów A4 B6 1.8T BEX


Maciej_1.8t_BEX

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem i szukam jego przyczyny. Pacjent to Audi A4B6 1.8t BEX, po programie na 265 km z modami to wspomagającymi. Od niedawna samochód osłabł. Błędy jakie wyskakują to uboga mieszanka i nie osiągnięte ciśnienie doładowania. A przy robieniu logów na samej benzynie dodatkowo wyskoczył misfire na wszystkich cylindrach. W dwóch logach dynamicznych nie osiągnął maksymalnych obrotów. Czy mógłby ktoś rzucić na to okiem i podpowiedzieć, gdzie zacząć? Z góry dzięki.  GroupA115GroupB118.png.0419926d8a8782f88f99ba87b7e90fe8.pngGroupA090GroupB093.png.ffbef8d48568f90a111849f873598322.pngGroupA032.png.ef8cc622cb032724b9ce094536874fcf.pngGroupA003GroupB020.png.96b66a764706bcf36ceb59184dd6a34e.pngGroupA002GroupB033.png.068919f4a207fd3a008b277497f867b4.pngGroupA002GroupB003.png.b99c97e5e615afd242829b8f044a2f28.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

 

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest ale chyba cieżko bedzie coś pomóc przez internet, turbo pozno wstaje i ładuje tylko 0,5 bara, jest bardzo ubogo w całym zakresie więc go za bardzo juz nie katuj, zacznij od podstawych rzeczy w tym aucie czy sprawdz szczelność dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dzisiaj szczelność dolotu. Dym wydobywa się jedynie z bagnetu oraz jednego miejsca z tylu silnika. Nie mogłem dojrzeć, gdzie dokładnie. Czekam, aż przyjdzie manometr do pomiaru ciśnienia paliwa na listwie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno wywnioskować z takich logów gdzie auto jest po programie jakims i modyfikacjach mechanicznych, wtryski jakie tam sa? czasy wtrysku faktycznie bardzo długie więc pomiar ciśnienia paliwa napewno coś powie na początek, turbo nie doładowuje bo wysterowanie n75 w programie też mocno obcięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zapłonów rozwiązałem. Przerwa w świecach była za duża. Ale mam jedno pytanie. Na luzie, bez obciążenia silnika,  po jego rozgrzaniu nie chce przekroczyć 4.5 tys obrotów. I nie mam pojęcia co to może oznaczać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...