Maciej_1.8t_BEX 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2023 Mam pewien problem i szukam jego przyczyny. Pacjent to Audi A4B6 1.8t BEX, po programie na 265 km z modami to wspomagającymi. Od niedawna samochód osłabł. Błędy jakie wyskakują to uboga mieszanka i nie osiągnięte ciśnienie doładowania. A przy robieniu logów na samej benzynie dodatkowo wyskoczył misfire na wszystkich cylindrach. W dwóch logach dynamicznych nie osiągnął maksymalnych obrotów. Czy mógłby ktoś rzucić na to okiem i podpowiedzieć, gdzie zacząć? Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Wstaw logi nie obrazki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_1.8t_BEX 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2023 Log #720056 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720058 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720059 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720060 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720062 LOG.TUNEZILLA.COM Log #720063 LOG.TUNEZILLA.COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Problem jest ale chyba cieżko bedzie coś pomóc przez internet, turbo pozno wstaje i ładuje tylko 0,5 bara, jest bardzo ubogo w całym zakresie więc go za bardzo juz nie katuj, zacznij od podstawych rzeczy w tym aucie czy sprawdz szczelność dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_1.8t_BEX 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Ok. Dzięki. Jest sens sprawdzać czujniki? Przepływomierz oraz n75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Nie, to nie jest wina czujników ani n75, zacznij od tego co pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_1.8t_BEX 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Sprawdziłem dzisiaj szczelność dolotu. Dym wydobywa się jedynie z bagnetu oraz jednego miejsca z tylu silnika. Nie mogłem dojrzeć, gdzie dokładnie. Czekam, aż przyjdzie manometr do pomiaru ciśnienia paliwa na listwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Trudno wywnioskować z takich logów gdzie auto jest po programie jakims i modyfikacjach mechanicznych, wtryski jakie tam sa? czasy wtrysku faktycznie bardzo długie więc pomiar ciśnienia paliwa napewno coś powie na początek, turbo nie doładowuje bo wysterowanie n75 w programie też mocno obcięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_1.8t_BEX 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Wypadanie zapłonów rozwiązałem. Przerwa w świecach była za duża. Ale mam jedno pytanie. Na luzie, bez obciążenia silnika, po jego rozgrzaniu nie chce przekroczyć 4.5 tys obrotów. I nie mam pojęcia co to może oznaczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Moze masz zrobioną procedurę startu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_1.8t_BEX 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Nie. Nie miałem wgrywanej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się