-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O CZARO_B7
Informacje
-
Imię
CEZARY
-
Miasto
KOŃSKIE
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
CZARO_B7 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
CZARO_B7 obserwuje zawartość Ograniczona moc - logi , Audi a4 b5 1.8t quattro apu zmiana wiązki z wąskopasmowej na szerokopasmową , Ocena Logów 1.8T Quatro BFB i 1 inny
-
Audi a4 b5 1.8t quattro apu zmiana wiązki z wąskopasmowej na szerokopasmową
CZARO_B7 odpowiedział(a) na Dawid91Ck temat w Audi A4 B5
Ja turbo swoje robiłem u Makowskiego w CK i spoko ogarnął. Jeżeli chodzi o diagnostykę, logi i inne tematy śmiało mogę ci polecił @Łukasz13 - Na prawdę warto te kilkadziesiąt km się bryknąć do konkretnego szpeca. Kilka dni temu @Łukasz13zagrał delikatnego wirusa do audioli i teraz to przyjemność z jazdy a dodatkowo jeszcze elegancko wystroił LPG. -
Zgadza się, gaz do kitu bo coś nie halo jest na benzynie więc odpuściłem całkiem ogarnięcie gazu. Benzyna ogólnie też nie jedzie tak jak powinna, czasami na postoju raz na jakiś czas podskoczą troszkę obroty ( nieznacznie ). Jutro wrzucam auto na jakiś warsztat dam znać czy coś udało się ogarnąć.
-
Witam, Proszę o pomoc w ocenie logów. Auto jeździ ale nie tak jak wcześniej, przy obciążeniu bardziej wydaje dźwięk buczenia coś jakby go dławiło czuć spadek mocy. Dodatkowo spalanie średnie zaraz po ruszeniu czy to na rozgrzanym silniku czy na zimnym wskakuje na 15-16, po czym bardzo często się zmienia tak jak chwilowe ( wcześniej faktycznie wskoczyło na chwilę duże ale się normalizowało, a teraz skacze spada jak chwilowe - Nowe Świece NGK - Przepływomierz podmieniany - bez zmian - Nowy N75 ASO - Nowy DV ASO - Sprawdzona szczelność kompresorem ( wydaje się być okej ) - Błędów w ECU BRAK - Katalizator rok temu wymieniony na BOSAL - Odma za silnikiem szczelna, korek delikatnie podskakuje, po odkręceniu korka korekty wskakują na +25 - Wydech szczelny sprawdzany na 2 stacjach diagnostycznych https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-514e01f2-8e78-4377-b61f-733e9adc8ff1 - 002+033 LPG DYNAMICZNY https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-6f63cc24-976c-4918-ab46-4673c4907def - 002+033 PB DYNAMICZNY https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzymany-10a10d18-7846-48d1-8a43-c738958f7210 - 003+020 PB DYNAMICZNY https://vaglogs.com/log/115-118-Zatrzymany-5f0ed08b-916d-4ed5-88a1-5dd9a2557eac - 115+118 PB DYNAMICZNY https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-4eb490c0-1ec6-46d1-b89b-3608628a56e7 - 002+033 PB STATYCZNY https://vaglogs.com/log/001-003-Zatrzymany-d77d5a0b-8447-4ce6-9d84-27806553fda4 - 001+003 PB STATYCZNY
-
Panowie, Może coś podpowiecie Auto trochę zamulone, spalanie zaczęło świrować bo pokazuje nawet i 20l Może nakierujecie co można było by jeszcze zweryfikować? Błędów w ECU nie ma, wcześniej na zbiorniku robiłem 540/560km teraz 450max STATYCZNE : https://vaglogs.com/log/001-003-Zatrzymany-33d2bf0e-48c0-4206-8ecf-7342ecbac304 https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-1122973b-f6bb-47d6-9552-4b0447380a88 https://vaglogs.com/log/090-093-Zatrzymany-1de9d8c3-b34b-4615-a2ba-a751a273f553 DYNAMICZNE : https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-e12bfa8c-3499-4d76-8177-0046c26d11d4 https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzymany-e964a4de-deb3-4eda-99e8-41bbfd8ce041 https://vaglogs.com/log/090-093-Zatrzymany-46cc3303-9287-4b5f-96d7-04907d073e65 https://vaglogs.com/log/115-118-Zatrzymany-053e3a48-2984-402f-bddf-acfc0a168c14
-
Zmieniłem przepływkę na drugą pierwsza w statycznych logach na jałowych pokazywała 2,08g/s , obecna którą założyłem pokazuje 2,90 g/s - Efekty sprawdzę jutro i dam znać ,ale mimo wszystko dzięki za pomoc.
-
Witam ponownie, Prośba o pomoc w LOGACH Auto było już na diagnostyce u @Łukasz13 wymieniony został zawór N75 , po tej wizycie auto przez 2 tygodnie jeździło rewelacyjnie. Nagle auto przestało jeździć tak jak powinno . Auto to oczywiście Audi A4 B7 1.8T BFB Quattro Auto przed wizytą u Łukasza miało wymienioną pompę oleju ponieważ wyskakiwał błąd ciśnienia oleju. Logi wykonywane na benzynie 95, wg poradnika z forum. Logi Statyczne: 001+003 - https://log.tunezilla.com/s/CqWY5UYG 002+033 - https://log.tunezilla.com/s/YAaLeyit 090+093 - https://log.tunezilla.com/s/HmJYfu7M Logi Dynamiczne: 002+033 - https://log.tunezilla.com/s/PYGR6Xlw 003+020 - https://log.tunezilla.com/s/9FTayHHY 090+093 - https://log.tunezilla.com/s/hqO9DVKj 115+118 - https://log.tunezilla.com/s/SsNLMbL5 002+033 LPG - https://log.tunezilla.com/s/iHGQkVFm
-
Drodzy, Forum nie zawiodło, byłem w końcu z wizytą u @Łukasz13 , moje auto wróciło do pełnej formy. Przyczyną problemów wyżej opisanych okazał się uszkodzony zawór N75 ,który pomimo tego ,że kiedy go sprawdzałem pod akumulatorem to cykał i "niby działał" to przeładowywał turbo. Jeszcze raz bardzo duże podziękowania dla @Łukasz13 bardzo rzetelny fajny gość znający się diagnostyce/mechanice. Jeżeli ktoś z was ma problemy to śmiało z czystym sumieniem mogę polecić Łukasza - warto pojechać nawet te 100/200km.
-
CZARO_B7 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny i Często ograniczona MOC / Słabo wstaje dół
-
@Łukasz13 Właśnie zauważyłem ,że jesteś z Radomska a ja tam często bywam u Teściowej więc bardzo chętnie skorzystam z twojej pomocy oczywiście odpłatnie , niestety u nas przerobiłem już większość mechaników i każdy stwierdza jedno jak nie ma błędów tzn że auto jest sprawne i nie ma gdzie szukać. Napiszę do ciebie PW.
-
-Przepływomierz oryginalny , nawet 2 ( jeden pożyczona z idealnie jadącego auta ) -Czy N75 może się "zawieszać" skoro pod akumulatorem klikałem go z 50 razy za każdym razem zamykał/otwierał? -2 Mechaników sprawdzało szczelność od filtra , po węże od n75, dv , intercooler nic nie znaleźli na coś szczególnie zwrócić można uwagę? Ewentualnie jakiś sposób w który mógłbym sam sprawdzić? -Po czym można wnioskować że pompa paliwa na wykończeniu?
-
Witam , Proszę o pomoc w sprawdzeniu logów. Auto ma dziwne zachowania , w jedną stronę 30km do pracy jedzie jakby miało jakąś ograniczoną moc, dodatkowo często jest tak że pedał 100% w podłodze a auto odpuszcza i zaczyna ciągnąć . W drugą stronę jeździe jakby miał kilkadziesiąt koni więcej. Logi robione na benzynie 98 , + log na gazie . - Auto było na sprawdzeniu szczelności wszystko ok , - Elektrozawór n75 sprawdzony przy użyciu akumulatora otwiera i zamyka , - Zawór DV sprawdzony ( nie opada mebmbrana po zatkaniu palcem ) , - Przepustnica wyczyszczona + zrobiona adaptacja , turbo w tamtym roku regenerowane ponieważ skorupa żeliwna pękła. - W aucie wymieniony KAT na BOSAL STATYCZNE : 001+003 - https://log.tunezilla.com/s/HZ9P9BFn 002+033 - https://log.tunezilla.com/s/BA21QuQQ DYNAMICZNE : 002+033 - https://log.tunezilla.com/s/GNyhSYUB 003+020 - https://log.tunezilla.com/s/q9mikfy3 115+118 - https://log.tunezilla.com/s/e6JeFItJ 115+118 Z WYPIĘTĄ WTYCZKĄ OD PRZEPŁYWOMIERZA - https://log.tunezilla.com/s/Q4LpEsFq 002+033 LPG - https://log.tunezilla.com/s/4duoeEuI 090+091+093 - https://log.tunezilla.com/s/URLEj0Xp 026 - https://log.tunezilla.com/s/wqGiQ2rO Będę wdzięczny za jakieś sugestie.
-
Problem rozwiązany: -Sprawdziłem cały układ dolotowy ( prawdopodobnie rura dolotowa z turbiny była nieco zsunięta ) -Wszystkie wężyki przedmuchane kompreseorem -Dodatkowo wyjąłem zawór N75 sprawdzając go podając napięcie ( bez problemu zamykał i otwierał , jak to elektrozawór -Sprawdziłem również zawór DV wg poradników -Sprawdzenie pod ciśnieniem czy sztanga od turbo się wysuwa -Poprawiłem też wszystkie opaski skręcane i zaciskane włącznie z intercoolerem i całym dolotem i podciśnieniami. Auto logowałem ponownie 115+118 i turbo już nie przeładowuje , auto odżyło . Tak więc jeszcze raz serdeczne dzięki za pomoc.
-
Jutro postaram się zrobić loga
-
Źle zregenerowane Turbo raczej bym wykluczył - robiła to jedna z najbardziej polecanych firm z Kielc ale ręki nie dam sobie uciąć. Postaram się sprawdzić podciśnienia , dzięki za wskazówkę.
-
A coś w tym przeładowaniem robić czy zostawić? . W 003-020 w Cylindrze 4 mam jakieś korekty tak powinno być? Bo 1 2 i 3 są na zero .
-
Witam wszystkich, Jestem Cezar :-D z Końskich, Woj Świętokrzyskie Autko to Audi A4 B7 1.8T Quatro Pozdrawiam