Skocz do zawartości

kacper740

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kacper740

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kacper740

0

Reputacja

  1. Witam. Padło mi turbo w A4 2.0tfsi silnik CPMB 220km i teraz mam problem z regeneracja. U mnie w Szczecinie zakładu które się tym zajmują, nigdzie nie mają na stanie części do naprawy, bo poszedł wirnik, łożysko, muszla, no praktycznie całe turbo nadaje się na złom. Teraz pytanie, czy turbiny z wersji 180konnej oraz 211, pasują i są identyczne jak w wersji 220km. Numery się zgadzają, końcówki też, ale co dzwonię na ogłoszenie, mówią że do 220km nie mają turbo, mimo że wystawiają z tymi samymi numerami co moje. Po prostu nie chcę kupować bez sensu żeby zaraz odsyłać. Chyba że ktoś z was ma sprawna używkę której szukam i chcę sprzedać pozdrawiam Numer turbiny na zdjęciu
  2. Witam. Temat przerabiany, aczkolwiek bardzo ciężko znaleźć cokolwiek na polskiej scenie, odnośnie przeróbki tylnych świateł na Europę. W skrócie, mam przerobione lampki, tzn. Wymienione diody kierunkowskazów na pomarańczowe i wypuszczony kabelek z lamp w klapie ( z tego co zrozumiałem gościa który to robił, jest to zasilanie kierunków). Problem w tym, że po podpięciu lamp do auta i włączeniu obojętnie, auto/pozycji/mijania, z automatu świeci się neon i zewnętrzny kierunek. Włączając awaryjki, czy kierunek prawo/lewo diody pomarańczowe świeca cały czas, jedynie zapalaja się czerwone stopy jak było w USA. Znalazłem gdzieś na zagranicznym forum wartości do kodowania w VCDS, pobawiłem się i z każdą kombinacja były coraz większe cyrki. Obecnie wartości ustawiłem w teorii prawidłowo, ale dalej bez oczekiwanego rezultatu. Zasilania kierunku z klapy jeszcze nie podpinalem, bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy wpinać się bezpośrednio w BCM czy do przewodu zasilającego kierunek na błotniku. Może ktoś z was przerabiał temat i podpowie, bo powoli brak mi pomysłów. Myślałem jeszcze, że może dzieje się tak, ponieważ kierunki z klapy są nie podłączone, i auto w jakiś sposób awaryjnie włącza kierunki w budzie, bo widzi brak zasilania z klapy? Ale wtedy dlaczego kierunki w błotnikach palą się na czerwono. Sorrki że tak chaotycznie napisane, jest prawie 2 w nocy ? jutro postaram się wrzucić zdjęcia jak to wygląda, co się święci a co nie. Pozdrawiam
  3. Siemka, jestem Kacper, mam 26 lat i mieszkam w Szczecinie. Od niedawna jestem posiadaczem (się okaże czy szczęśliwym) A4 B8.5 2.0tfsi. Auto sprowadzilem z USA jako uszkodzone z przodu, ale większość to połamane plastiki, zderzak, pogięty błotnik, maska no duperele. Mam nadzieję że będziemy się dogadywać i pomagać sobie nawzajem pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...