-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Bartknow

Informacje
-
Imię
Bart
-
Miasto
Poland
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bartknow obserwuje zawartość Zagięty rant progu , Słabo jedzie na wyższych obrotach i Wgnieciony próg A4 B5
-
Witam, posiadam a4 b5 1.8t quattro, auto ma zrobioną mapę na niecałe 200km, turbina hybryda k03s, wtryski saab brązowe, ic centralny, przelot, dp, na wyższych obrotach czuć jakby się powoli nogę z gazu ściągało, n75 wymieniony, dv szczelne, nieszczelnosci żadnej nie widać a auto nie jedzie. Przepływka pokazuje max 140g/s po przeliczeniu wychodzi, że powinna dawać 156g/s ale czy taka różnica tak by wpłynela na pracę? wg podkręcony jeden obrót dalej to samo, świece nowe. Żadnych błedów na komputerze..
-
No dokładnie już trudno trzeba z tym żyć i tyle, też to może tak się rzuca w oczy bo miejscami troszkę ten baranek zszedł i jest białe a jak się to uzupełni może będzie lepiej.. Pewnie, możesz podesłać fotki z chęcią zobaczę
-
Faktycznie odpuszcze raczej temat, z ciekawości sciągnąłem plastikową osłone progu od wewnątrz i niestety nie ma żadnego otworu a tak to wiercić jakiś itd to też lipa.. Zrobię tak jak mówisz zostawię to jedynie zabezpieczę a kiedyś może założe listwy z S lub laminaty + wyrzucę listwy z drzwi, w końcu się człowiek przyzwyczai Nie ma co wiercić i tłuc młotkiem..
-
Niestety poprzedni właściciel podnosił auto żabą i to pogiął na wysokości drzwi.. Z autem mam związane plany i chcę sobie dłubać dlatego tak się zastanawiam nad tym ale chyba po prostu to zostawie ew zabezpieczę i tyle tak jak mówisz, mi się to rzuca w oczy kumpel np mówi że tego praktycznie nie widać jak się nie wie i się stoi przy aucie także..
-
Ogólnie niby kumpel mówi że jakby miał kupować auto czy cos to by się nawet nie skapnął mnie osobiście trochę to kłuje w oczy. Tak to wygląda jeśli chodzi o to jak się stanie dalej od auta tutaj gdzie jest zaznaczone to jest to wgniecione a na drugim foto druga strona
-
Witam, w efekcie spotkania z kamieniem/krawężnikiem wgniótł mi się próg do góry ok. 1cm głęboko na odcinku 15-20cm. Próbować to wyciągać? Jeśli tak to w jaki sposób to ogarnąć warto to w ogóle ruszać czy lepiej zostawić tak jak jest? Nie ukrywam trochę kłuję w oczy.. Wysłać.mp4
-
A to wyprostowałeś to u siebie tak? Domyślam się że nie wyszło to jak fabryka ale zawsze lepiej a mocno to miałeś pogięte u siebie?
-
Kombinerkami i żabą próbowałem ale ciężka sprawa, młotkiem z prętem również ale kiepsko to idzie co prawda nie był to młot 5kg tylko zwykły młotek
-
Domyślam się że niestety pewnie juz tego nie wyprostuje tak jak mają niektóre B5 prościutko :/ Spróbuje na wiosnę znów to ogarnąć jakimś młotem i prętem lub drewienkiem i myślę żeby nie psikać czarnym barankiem tylko szarą masą. U siebie jak robiłeś udało się to wyprostować?
-
Tak z tego co wiem to poprzednik podnosił auto żabą no i niestety tak wyszło, spróbuje na wiosnę może jeszcze raz to ogarnąć młoteczkiem może akurat się uda ale poczekam jeszcze i może ktoś coś podpowie
-
Szczerze ci powiem irytuje mnie to osobiście bo jak staniesz z boku to to widać :/ Na wiosnę planuje spowrotem zerwać to co zabezpieczyłem w jednym miejscu i nałożyć masę zamiast baranka w sprayu. Nie ma możliwości ogarnięcia tego na prosto? Tak myślałem może blacharz by coś poradził z tym
-
Witam jestem nowy na forum nie wiem czy w dobrym miejscu wstawiłem. Mam pewien problem otóż kupiłem auto i niestety miejsca w których się podnosi są pozaginane chciałem to wyprostować ale żabą czy też młotkiem średnio to szło. Może ktoś przerabiał temat i byłby w stanie mi podpowiedzieć co najlepiej zrobić? Oraz czym to zabezpieczyć aby się nie różniło aż tak od ori konserwacji (w jednym miejscu zabezpieczyłem i strasznie się rzuca w oczy że jest kawałek nowej konserwacji) Z góry dzięki.