Skocz do zawartości

Mike9

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mike9

Informacje

  • Imię
    Mike
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej, Potrzebuję pomocy z zerknięciem na logi i ocenę co tam z tym turbo się dzieje. Od jakiegoś czasu ciągle mam występujące błędy: 16618 - Boost Pressure Regulation P0234 - 001 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent 17887 - Brake Boost Vacuum System P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent Czyli turbo przeładowuje i coś z hamulcami (z hamulcami miałem raz sytuację, że zacząłem hamować i bardzo ciężko mi było pedał wcisnąć, przez co hamowanie mi się wydłużyło, ale silnik normalnie był odpalony - z hamulcami pojadę do mechanika, żeby zobaczył). Do was mam prośbę w kwestii turbo, bo na początku roku miałem gruby remont góry silnika i wszystkich pierdół + turbo hybryda od Geremiego, sztywny TIP, prawy IC, DV od BAM/APX 225KM. Na program pojechałem do @Łukasz13. I było OK. (Zrobione ok 10 000 km od remontu, wymieniłem olej i filtry). W kwestii nieszczelności dolotu ostatnio zobaczyłem, że ezektor się rozpiął, więc go ponownie wpiąłem i od zewnątrz dałem trochę kleju na gorąco - wiem, drutowanie. Błędy czyściłem, przejechane 100 km i dalej te same się pojawiają. (Wcześniej było jeszcze dużo innych, ale zakładam, ze to związane z ezektorem, to na razie już tu nie wklejam). Zrobiłem logi, ale to multitronic, więc nie wiem na ile dobrze je zrobiłem: 002+033 Log #894402 LOG.TUNEZILLA.COM I jeszcze raz 002+033+032 Log #894406 LOG.TUNEZILLA.COM 001+003 Log #894404 LOG.TUNEZILLA.COM 090+093 Log #894408 LOG.TUNEZILLA.COM I dynamiczne: 002+033 Log #894410 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #894412 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #894414 LOG.TUNEZILLA.COM
  2. Ta grafika zawiera błąd - zamienione miejscami oznaczenie V71 i V113. Tu poprawione:
  3. Poprawiłem grafikę (jednak nie z tego forum) z numerami silniczków i czujnikami (w oryginalne zamienione miejscami były V71 I V113) i dodałem numery czujników, bo u mnie zwykłe VCDS wali numerem czujnika i potem muszę zawsze szukać osobno jaki to silniczek i gdzie się znajduje:
  4. Założyłem dzisiaj te Xstorm H7 60W i są spoko, lepiej niż na halogenie. Ciekawe jak będzie z ich sprawnością. Święcą na biało, na ost. zdjęciu tylko tak na fotce wygląda, że wpada w niebieskie - na żywo nie ma takiego efektu. Teraz dokupuję drugą parę na długie i jakieś postojowe białe też z xstorm wrzucę. No i H11 też są od nich, to przetestuję.
  5. No właśnie niewiele zrobiłem w tym kierunku. W sumie kupiłem drugi komplet lamp H7 w dobrym stanie, kupiłem tez kiedyś na ali jakieś żarówki LED niby polecane gdzieś na jakimś forum - dałem ok 100 zł a teraz widzę już po 70 dyszek są: https://pl.aliexpress.com/item/1005005191902925.html - ale w końcu nie zamontowałem ich, nawet nie sprawdziłem czy działają 😕 Ale robi się już szybko ciemno i musze faktycznie coś podłubać - chyba na początku założę te "nowe" lampy, zobaczę jak to świeci na halogenie VS te LEDy, może zobaczę też co tam dolega ten starej lampie, że mi tak opada - załączam foto
  6. Podbijam Szukam kogoś, kto ogarnie mi lampy w A4 B6. Obecnie jest H7, szkło reflektora jest w BDB stanie, ale coś lewa lampa nie trzyma regulacji gór-dół - da się ją podciągnąć do góry, ale od wstrząsów znów opada. No i soczewki już trochę takie mleczne są a że już kiedyś rozklejałem lampy w A6 C5 i nie skończyłem, to wolałbym to komuś oddać do porządnego ogarnięcia. Mam projektory Ronan ale 3.0 cala, więc dupne i nie wiem czy się nadadzą (+ adapter do lamp A6)
  7. Czy Geremi nadal jest polecany przez Was? Pytam, bo ostatnie opinie na fb są z 2020 roku a na profilu GTP jest tylko 1 opinia. Jak z czasem wykonania usługi (hybryda / regeneracje turbo)?
  8. OK znalazłem w tym temacie. Febi 27070 jest OK do BFB. A pytałem, bo w sieci znalazłem jeszcze Febi 28446, który też jest bez fazatora (z tego jak rozumiem opis) i obydwa np. na stronie iparts nie nadaja się do silnika BFB (czyli tak jak wspomniałeś) - dlatego wolę się upewnić o który dokładnie chodzi.
  9. Napisałbyś, proszę, o którym zamienniku febi piszesz? Chodzi o zamiennik tego napinacza bez zmiennych faz? NAPINACZ ŁAŃCUCHA FEBI BILSTEIN 27070 058109217B - cena ok 350zł a oryginał OE ok 1000 zł
  10. Hej, Sorry za odgrzewanie kotleta. Mam panel 8E0 820 043 H - na jaki panel mogę zamienić z grzanymi fotelami? 1 DIN to tylko taki panel: 8E0 820 043 A ?
  11. Hej, poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ8EX3A194078 Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...