Skocz do zawartości

JackGable

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O JackGable

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Mikołów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Założyłem ten temat aby znaleźć przyczynę, a nie usunąć objaw. Zamieściłem obszerny opis i wyszedłem z prośbą o pomoc w nietypowym przypadku z nadzieją, że trafię na profesjonalistę lub kogoś kto miał podobną sytuację. Jeśli nie masz żadnego pojęcia jak pomóc merytorycznie w temacie to nie szczekaj, nie krzycz i nie obrażaj innych komentujących i najlepiej nie pisz nic.
  2. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Filtr wyczyszczony profesjonalnie, dostałem raport razem ze zdjęciami środka przed i po czyszczeniu. Panowie, zadaję takie pytania nie dlatego że próbuje uniknąć wydatków a dlatego że większość potencjalnych przyczyn już wyeliminowałem co kosztowało mnie dużo pieniędzy i czasu. Przypadek jest nietypowy, a Ja nie jestem encyklopedią. Szukam pomocy merytorycznej.
  3. JackGable

    Dpf nie wypala się

  4. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Może to być wina sondy?
  5. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Uszczelnienia zrobione, a same wtryski mieszczą się w skali.
  6. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Muskel1 dzięki za zainteresowanie. Dokładnie tak zrobiłem, wymieniłem i oczywiście zaadoptowałem.
  7. JackGable

    Dpf nie wypala się

    Cześć forumowicze Mam dość niecodzienną sytuację. Moja B7 ma serducho 2.0 tdi BPW z DPF. Jakiś czas temu mój dpf przestał się wypalać i oczywiście zabił się na amen. Szukając przyczyny wymieniłem: -wałek rozrządu (mocno wytarty) -szklanki (mocno zużyte) - zawór EGR - czujnik różnicy ciśnień - Turbo (kilka miesięcy wcześniej) - chłodniczke spalin (puszczała płyn) - wyprałem dpf (po czyszczeniu 4mbar) - uszczelniłem dolot - uszczelniłem układ wydechowy od kolektora do dpf. Po wszystkich operacjach oczywiście zaadoptowalem filtr, czujnik różnicy, zawór EGR. Zrobiłem wszystko aby spełnić warunki do wypalania i jak się domyślacie DPF się nie wypala. Pierwszą jazdę zrobiłem oczywiście z VCDS i okazało się że po przejechaniu zaledwie 10km filtr zawalił się w 50% i wrzucił wypalanie, temperatury wzrosły na ponad 800 stopni przed i prawie 700 stopni c za filtrem. Podczas procesu poziom procentowy sadzy nie spada. Błagam o pomoc bo nie mam już pomysłów co może być przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc merytoryczną.
  8. Cześć! Jestem nowy, po zapoznaniu się z regulaminem podaję trochę info o sobie. Posiadacz A4 B7 w 2.0 tdi BPW. Mikołów, Śląsk. Pozdrawiam i miłego wieczoru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...