Skocz do zawartości

MARCIN_XYZ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MARCIN_XYZ

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lubelskie Chełm

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MARCIN_XYZ

0

Reputacja

  1. Tak, suche jak wiór z obu stron, w intercoolerach (mam dwa dołożyłem ten z bexa) również sucho
  2. Antykoks zrobiony - efektu brak przez 100 km sporo dymił i przestał po czym pobór oleju dalej …. separator zmieniamy odma przejrzana … obecnie od wczoraj stoi zalany nafta we wtorek zlewam i zalewam nowym olejem + wymiana filtra oleju jak to nie poskutkuje to odpuszczam sobie pchanie kasy w tą skorupę … mechanik podejrzewa zapieczone pierścienie i remont a perspektywa wywalenia 10 kafli na stare auto mnie dobija
  3. Winny czy nie ale jak już powiedziałem A trzeba powiedzieć B za dużo już włożyłem w to żeby sprzedać to teraz tak jak stoi… może zacznę od wymiany tego separatora jak wyżej pisał kolega
  4. Antykoks? Nie, nie wymieniałem
  5. Witam, coraz bardziej się zniechęcam do tej gabloty… brał olej jak głupi co tydzień dolewałem w końcu coś z tym chciałem zrobić okazało się turbo więc przy tej okazji chciałem zrobić rewolucję czyli… wlecial DP, drugi IC z bex, sprzęgło z AWX, wtryski z BAM, turbo hybryda, no i oczywiście mapa fajnie już było ale problemu dalej się nie pozbyłem 1500 km i cały bagnet wpierdzielil kompresja sprawdzona - idealna, silnik uszczelniony żadnych wycieków, podejrzenie że turbo puszcza w wydech i mam chęć to zweryfikować ale… jak to jest z tym silnikiem? Realne jest przejechanie interwału od wymiany do wymiany (10 tysięcy km) bez dolewki lub z minimalną typu setka lub dwie
  6. No spoko co by nie było ale prosiłbym o foto jak to wychodzi/wyszlo
  7. Witam, temat poruszany podejrzewam po raz enty ale do rzeczy nie chce czytać złotych rad i wgl zaś potrzebuje konkretów tzn. prosze was o podesłanie foto wydechu który macie u siebie chodzi mi o wydech w którym wywalony jest tłumik środkowy i zastąpiony „czymś” i są ori końcowe bo mój środek woła o pomstę do nieba i chce go wywalić
  8. Witam wszystkich potrzebuje pomocy mianowicie potrzebuje włącznik świateł ale jak już zdążyłem się zorientować najlepiej kupić o numerach takich samych jak obecny i tu robi się problem bo poprzedni właściciel wsadził jakiś zamiennik bez numerów… poradzi ktoś co można zrobić w tej sytuacji by nie zamawiać 10 różnych ?
  9. Witam, jak w temacie... skończył mi się ze starości wydech środkowy znaleźć drugi w fajnym stanie to szukanie igły w stogu siana co proponujecie lub co zrobiliście u siebie?? Dwa przelotowe zamiast środkowego czy po prostu kawałek rury ? Chciałbym żeby nie było nie wiadomo jak głośno .... zamiast kata siedzi już DP i teraz nie wiem co ze środkowym z góry dzięki za pomoc
  10. Witam, ma może ktoś na sprzedaż (najlepiej lubelskie ) puszkę po kacie?
  11. Dzień kolejny… wymieniłem świece i cewki na nowe NGK Rezultat? - auto dostało kopa i fajnie reaguje na gaz - przed zmianą doładowanie turbo rosło do 0,81 bar po wymianie max 0,66 - niby jedzie fajnie teraz ale jakbym się nie składał, produkował to za każdym razem nie ważne bieg 2,3,4 lub 5 przekraczam 3 tysiące obrotów i z doładowania 0,66 spada w bardzo dziwny sposób falujac ma ktoś może jakiś pomysł? Ewentualnie jak to u was wygląda (chętnie logi zobaczyłbym) lub może ktoś z was jest z lubelskiego żeby porównać serie do serii co robiłem… - wymiana DV - wymiana N75 - wymiana świec i cewek
  12. Witam, po ostatnich logach wymieniłem zawór DV bo nie działał i dostałem od kumpla N75 na sprawdzenie czy będzie różnica no i różnica odczuwalna jest spora fajnie się zbiera ale powyżej trzech tysięcy turbo dalej mi faluje doładowaniem - nie sprawdzałem jeszcze wężyków dopiero mam chęć to zrobić na dniach ale zrobiłem logi czy może ktoś z was zerknąć i się wypowiedzieć? oczywiście silnik seria nie modzony nie dłubany blok 2 i 33 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. blok 3 i 20 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. blok 115 i 118 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  13. MARCIN_XYZ

    Zawór N75

    Witam, batalii z autem ciąg dalszy... kupował może ktoś z was ostatnimi czasy zawór N75 i może polecić jakiś sprawdzony? A4 B6 1.8t BFB
  14. Tak, gaz w dechę wciśnięty - zrobiłem test i w między czasie odpiąłem kostkę z przepływomierza vag-a nie podpinałem już ale auto zaczęło zapieprzać jak szatan (czyt. oddało mu) więc rozumiem, że przepływomierz mam do wymiany
  15. Witam, Czy mógłbym prosić by ktoś z was zerknął na logi? Albo mam wrażenie albo to auto nie jedzie tak jak powinno jakby brakło mu mocy blok 2 i 33 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. blok 3 i 20 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. blok 115 i 118 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...