-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MARCIN_XYZ
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Lubelskie Chełm
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia MARCIN_XYZ
0
Reputacja
-
Tak, suche jak wiór z obu stron, w intercoolerach (mam dwa dołożyłem ten z bexa) również sucho
-
Antykoks zrobiony - efektu brak przez 100 km sporo dymił i przestał po czym pobór oleju dalej …. separator zmieniamy odma przejrzana … obecnie od wczoraj stoi zalany nafta we wtorek zlewam i zalewam nowym olejem + wymiana filtra oleju jak to nie poskutkuje to odpuszczam sobie pchanie kasy w tą skorupę … mechanik podejrzewa zapieczone pierścienie i remont a perspektywa wywalenia 10 kafli na stare auto mnie dobija
-
Winny czy nie ale jak już powiedziałem A trzeba powiedzieć B za dużo już włożyłem w to żeby sprzedać to teraz tak jak stoi… może zacznę od wymiany tego separatora jak wyżej pisał kolega
-
Antykoks? Nie, nie wymieniałem
-
MARCIN_XYZ obserwuje zawartość Logi A4 B6 1.8T BFB Avant , A4 B6 1.8T BFB CHIP - pobór oleju , A4 B6 1.8T ośka środkowy i 4 innych
-
Witam, coraz bardziej się zniechęcam do tej gabloty… brał olej jak głupi co tydzień dolewałem w końcu coś z tym chciałem zrobić okazało się turbo więc przy tej okazji chciałem zrobić rewolucję czyli… wlecial DP, drugi IC z bex, sprzęgło z AWX, wtryski z BAM, turbo hybryda, no i oczywiście mapa fajnie już było ale problemu dalej się nie pozbyłem 1500 km i cały bagnet wpierdzielil kompresja sprawdzona - idealna, silnik uszczelniony żadnych wycieków, podejrzenie że turbo puszcza w wydech i mam chęć to zweryfikować ale… jak to jest z tym silnikiem? Realne jest przejechanie interwału od wymiany do wymiany (10 tysięcy km) bez dolewki lub z minimalną typu setka lub dwie
-
No spoko co by nie było ale prosiłbym o foto jak to wychodzi/wyszlo
-
Witam, temat poruszany podejrzewam po raz enty ale do rzeczy nie chce czytać złotych rad i wgl zaś potrzebuje konkretów tzn. prosze was o podesłanie foto wydechu który macie u siebie chodzi mi o wydech w którym wywalony jest tłumik środkowy i zastąpiony „czymś” i są ori końcowe bo mój środek woła o pomstę do nieba i chce go wywalić
-
Witam wszystkich potrzebuje pomocy mianowicie potrzebuje włącznik świateł ale jak już zdążyłem się zorientować najlepiej kupić o numerach takich samych jak obecny i tu robi się problem bo poprzedni właściciel wsadził jakiś zamiennik bez numerów… poradzi ktoś co można zrobić w tej sytuacji by nie zamawiać 10 różnych ?
-
Witam, jak w temacie... skończył mi się ze starości wydech środkowy znaleźć drugi w fajnym stanie to szukanie igły w stogu siana co proponujecie lub co zrobiliście u siebie?? Dwa przelotowe zamiast środkowego czy po prostu kawałek rury ? Chciałbym żeby nie było nie wiadomo jak głośno .... zamiast kata siedzi już DP i teraz nie wiem co ze środkowym z góry dzięki za pomoc
-
Witam, ma może ktoś na sprzedaż (najlepiej lubelskie ) puszkę po kacie?
-
Dzień kolejny… wymieniłem świece i cewki na nowe NGK Rezultat? - auto dostało kopa i fajnie reaguje na gaz - przed zmianą doładowanie turbo rosło do 0,81 bar po wymianie max 0,66 - niby jedzie fajnie teraz ale jakbym się nie składał, produkował to za każdym razem nie ważne bieg 2,3,4 lub 5 przekraczam 3 tysiące obrotów i z doładowania 0,66 spada w bardzo dziwny sposób falujac ma ktoś może jakiś pomysł? Ewentualnie jak to u was wygląda (chętnie logi zobaczyłbym) lub może ktoś z was jest z lubelskiego żeby porównać serie do serii co robiłem… - wymiana DV - wymiana N75 - wymiana świec i cewek
-
Witam, po ostatnich logach wymieniłem zawór DV bo nie działał i dostałem od kumpla N75 na sprawdzenie czy będzie różnica no i różnica odczuwalna jest spora fajnie się zbiera ale powyżej trzech tysięcy turbo dalej mi faluje doładowaniem - nie sprawdzałem jeszcze wężyków dopiero mam chęć to zrobić na dniach ale zrobiłem logi czy może ktoś z was zerknąć i się wypowiedzieć? oczywiście silnik seria nie modzony nie dłubany blok 2 i 33 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. blok 3 i 20 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. blok 115 i 118 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
-
Witam, batalii z autem ciąg dalszy... kupował może ktoś z was ostatnimi czasy zawór N75 i może polecić jakiś sprawdzony? A4 B6 1.8t BFB
-
Tak, gaz w dechę wciśnięty - zrobiłem test i w między czasie odpiąłem kostkę z przepływomierza vag-a nie podpinałem już ale auto zaczęło zapieprzać jak szatan (czyt. oddało mu) więc rozumiem, że przepływomierz mam do wymiany
-
Witam, Czy mógłbym prosić by ktoś z was zerknął na logi? Albo mam wrażenie albo to auto nie jedzie tak jak powinno jakby brakło mu mocy blok 2 i 33 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. blok 3 i 20 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. blok 115 i 118 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.