Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi A4 B6 1.8T BFB Avant


MARCIN_XYZ
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Łukasz13,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Czy mógłbym prosić by ktoś z was zerknął na logi? Albo mam wrażenie albo to auto nie jedzie tak jak powinno jakby brakło mu mocy 

 

blok 2 i 33

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

blok 3 i 20

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

blok 115 i 118

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

w 1 logu gaz był wciskany do konca cały czas? Przepływu troche brakuje  przepływka zaniża, doładowanie ok, sprawdziłbym katalizator czy nie blokuje,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

w 1 logu gaz był wciskany do konca cały czas? Przepływu troche brakuje  przepływka zaniża, doładowanie ok, sprawdziłbym katalizator czy nie blokuje,

 

Tak, gaz w dechę wciśnięty - zrobiłem test i w między czasie odpiąłem kostkę z przepływomierza vag-a nie podpinałem już ale auto zaczęło zapieprzać jak szatan (czyt. oddało mu) więc rozumiem, że przepływomierz mam do wymiany  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

po ostatnich logach wymieniłem zawór DV bo nie działał i dostałem od kumpla N75 na sprawdzenie czy będzie różnica no i różnica odczuwalna jest spora fajnie się zbiera ale powyżej trzech tysięcy turbo dalej mi faluje doładowaniem - nie sprawdzałem jeszcze wężyków dopiero mam chęć to zrobić na dniach ale zrobiłem logi czy może ktoś z was zerknąć i się wypowiedzieć? 

 

oczywiście silnik seria nie modzony nie dłubany 

 

blok 2 i 33

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

blok 3 i 20

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

blok 115 i 118

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MARCIN_XYZ napisał(a):

powyżej trzech tysięcy turbo dalej mi faluje doładowaniem

Nic tu takiego w logach nie widać tzn. nigdy nie będzie ideanie równe ciśnienie zadane i rzeczywiste i u Ciebie pod tym względem jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień kolejny… wymieniłem świece i cewki na nowe NGK 

 

Rezultat?

 

- auto dostało kopa i fajnie reaguje na gaz

- przed zmianą doładowanie turbo rosło do 0,81 bar po wymianie max 0,66

- niby jedzie fajnie teraz

 

ale jakbym się nie składał, produkował to za każdym razem nie ważne bieg 2,3,4 lub 5 przekraczam 3 tysiące obrotów i z doładowania 0,66 spada w bardzo dziwny sposób falujac 

 

ma ktoś może jakiś pomysł? Ewentualnie jak to u was wygląda (chętnie logi zobaczyłbym) 

 

lub może ktoś z was jest z lubelskiego żeby porównać serie do serii 

 

co robiłem…

- wymiana DV

- wymiana N75

- wymiana świec i cewek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pokaż w logach to falowanie, bo po tym co tu wkleiles to nic takiego nie ma miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...