Skocz do zawartości

Bayer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bayer

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DDWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    Hybrid

Osiągnięcia Bayer

0

Reputacja

  1. Nadal działa u mnie bez większych problemów, czasem trzeba tylko potwierdzić połączenie bluetooth na nowo i tyle.
  2. Podzielę się z forumowiczami swoim doświadczeniem. Oryginalne klocki i tarcze na przodzie i tyle skończyły się w mojej A4 po około 50tys. Bazując na poleceniu serwisu zamontowałem tarcze i klocki Textar. Obecnie zrobiłem na nich około 15tys. km. Siła hamowania podczas przeglądu wyszła bardzo dobra. Pylą się jak wszystkie. Z tyłem nie mam problemu. Przód piszczy jak cholera. Raz serwis próbował coś poprawić, wyczyścili, posmarowali, poskładali i po chwili wróciło piszczenie. Zgłosiłem to do producenta, bardzo sympatyczny kontakt, ale skończyło się na niczym, "temat rzeka". Wszyscy umyli ręce. W zimie nie jest to takie irytujące, bo przez szyby nie słychać. Na wiosnę pewnie wywalę to "dziadostwo". Układ 1LE 1KF w oryginale było: przód komplet zaciski ATE 4 tłoczkowe i klocki ATE, tył zaciski TRW klocki ferrodo. Zamontowane Textar na przodzie: tarcze 92282605 klocki 2240201 Zamontowane Textar na tyle: tarcze 92238305 klocki 2230801 styk ostrzegawczy 98057400
  3. Niedawno zakupiłem CARLINK 5.0 działa z IPhone w A4 B9 2018r. przedliftowej, bez ekranu dotykowego. Reakcja na panel MMI prawidłowa. Pierwsze uruchomienie bezproblemowe. Używam dopiero kilka dni. Jak się połączy to działa szybko. Ze 2 razy nie połączyło telefonu automatycznie. Raz pokazał się czarny ekran. Po ponownym podpięciu do USB załapał. Za 200zł warto kupić, żeby nie niszczyć portu ładowania w telefonie, bo jego naprawa kosztuje więcej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...