Hej. Jestem tu nowy. Dzięki Tobie kolego lexmb stałem się posiadaczem a4 b8 z uszkodzoną skrzynią LLA. Mam już manual na pokładzie. Wszystko podłączyłem wg zamieszczonych schematów. Sterownik silnika wymieniłem na taki od manuala, który przeprogramował znajomy już elektronik. Samochód śmiga. Naprawdę świetny opis. Gdyby nie on nie wiem czy bym kupił auto. Nie każdemu by się chciało wstawiać tak obszerny opis. Dodam od siebie, że trzeba zmienić też koło zamachowe (musi mieć łożysko) na 03G105323R lub 03G105323H i można dołożyć osłonę termiczną wybieraka biegów od manuala 8K0804160F, łapa skrzyni biegów też się różni, wstawiłem 8K0399263AF. Po podłączeniu wszystkiego nie można wyciągnąć kluczyka ze stacyjki, aby to zrobić należy zmostkować dwa przewody w czteropinowej wtyczce, która została od wybieraka biegów. Nie pamiętam już dokładnie, ale chyba 1 i 3 pin, można nawet żaróweczką od postojówki i kluczyk wychodzi. Po przeprogramowaniu zworka nie jest potrzebna. Pozdrawiam.