Skocz do zawartości

Kamilsliwa

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kamilsliwa

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Szamotuły

Auto

  • Model
    A5 8T
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Najprawdopodobniej powodem kodu błędu jest awaria jednego z dwóch czujników ciśnienia oleju
  2. Witam dzień dobry Auto miało problem z rozruchem długo kręciło odpaliło po czym zgasło. Po przejechaniu około kilometra straciło moc do minimum zapaliła sie kontrolka świec żarowych odczytałem VCDS-em błąd P055F 5580 ciśnienie oleju silnikowego później wieczorem sprawdziłem ciśnienie oleju w pomiarach rozszerzonych ciśnienie. Ol 2<min podczas jazdy i dodawaniu gazu na biegu jałowym nie zmienia się na ok. Co jest problemem ? Ktoś się spotkał z takim problem .. ?
  3. Co było powodem ?
  4. 2.0 tdi CNHA 190. Witam od jakiegoś czasu walczę ze swoim autem. Ubywał płyn chłodniczy wymieniony został rozrząd z pompą wody wraz intercoolerem wodnym nadal ubywało płynu później wymieniona dwa węże od turbiny które były podejrzane nadal ubywa. Wymieniłem chłodnicę spalin egr z racji że nadal były ubytki kilka razy auto ciężko odpalało i były brudne plamy na zderzaku w dodatku zauważyłem że dymiło na biało tak do osiągnięcia 70 stopni.. później przestawało dymić. Po wymianie egr nie zdarzyło że auto ciężko odpala przy każdym rozruchu ładnie zapala, nie ma brudnych śladów na zderzaku odpowietrzyłem układ ręcznie później VCDs. Po wymianie chłodniczki zrobiłem test obecności spalin w układzie nie zmienił barwy. Po kilku dniach znowu wykonałem test zmienił barwę na taką lekko zieloną nie wiem jak go interpretować. Węże są ok górny po rozgrzaniu elastyczny gorący dolny chłodniejszy o wiele elastyczny. Na zimnym weze są elastyczne nie ma kamienia ani betonu. Wykonałem test CO2 na dwóch pozostałych autach zmienił barwę też wykonałem na 3 nie zmienił barwy. Zbiorniczek z korkiem jest nowy co myśleć IMG_7198.mov
  5. Witam mam problem odnośnie pacjent audi a4 b6 1.9 tdi rok temu też mnie zaskoczył owy hałas po kilku dniach przestał, lecz na dniach powrócił. Ściągnę pasek klinowy cisza czy macie jakieś doświadczenia z owym dźwiękiem ? IMG_7099.mov
  6. W sobotę wymontowałem chłodnicę EGR, dostęp masakra robiłem to sam z racji że jakieś pojęcie techniczne mam ale sporo mechaników wyciąga silnik żeby się do niej dostać. Rece pokiereszowane dostęp do śruby dolnej od chłodniczki oraz wspornika mocującego do bloku silnika tragedia.. Jeżeli zabierasz się do tej operacji należy zdemontować cały zespół od filtra powietrza z przepływka ścianę grodziową z wężami, rurę od turbo, egr, przepustnice i na na samym dole praktycznie jest nieszczęsna chłodniczka spalin. Na pierwszy rzut oka nie wyglądała na mokra lecz już na samym klapie od przepustnicy był mokry nagar. Po zamontowaniu brak mokrych śladów na tylnym zderzaku, po odpowietrzeniu VCDS poziom płynu się ustabilizował mniej więcej nadal to kontroluje. Polecam się zaopatrzeć w nasadkę spline 10 oraz torx T-30. IMG_7055.mov Wiadomo jest mały biały dymek ale to raczej kondensacja pary wodnej przy temp rano w okolicach 4-6 stopni na zimnym silniku, na ciepłym nie ma nic i przy wyższych temperaturach na zimnym silniku również się nie pojawia. Wymieniłem przy okazji zbiornik z korkiem. Dziś wykonałem test UPG dwukrotnie i nie zmienił zabarwienia czyli wszystko ok. Temat uważam za zamknięty
  7. W sobotę wymontowałem chłodnicę EGR, dostęp masakra robiłem to sam z racji że jakieś pojęcie techniczne mam ale sporo mechaników wyciąga silnik żeby się do niej dostać. Rece pokiereszowane dostęp do śruby dolnej od chłodniczki oraz wspornika mocującego do bloku silnika tragedia.. Jeżeli zabierasz się do tej operacji należy zdemontować cały zespół od filtra powietrza z przepływka ścianę grodziową z wężami, rurę od turbo, egr, przepustnice i na na samym dole praktycznie jest nieszczęsna chłodniczka spalin. Na pierwszy rzut oka nie wyglądała na mokra lecz już na samym klapie od przepustnicy był mokry nagar. Po zamontowaniu brak mokrych śladów na tylnym zderzaku, po odpowietrzeniu VCDS poziom płynu się ustabilizował mniej więcej nadal to kontroluje. Polecam się zaopatrzeć w nasadkę spline 10 oraz torx T-30. IMG_7055.mov Wiadomo jest mały biały dymek ale to raczej kondensacja pary wodnej przy temp rano w okolicach 4-6 stopni na zimnym silniku, na ciepłym nie ma nic i przy wyższych temperaturach na zimnym silniku również się nie pojawia. Wymieniłem przy okazji zbiornik z korkiem. Dziś wykonałem test UPG dwukrotnie i nie zmienił zabarwienia czyli wszystko ok. Temat uważam za zamknięty
  8. Dokładnie 🙂słyszałem o tym
  9. A nie lepiej po prostu jak już to wyciągnąłem to wymienić na nowe ? Dokopanie się do tego to jakieś 5-6 h tak poza tym jeżeli wykręcę świece żarową i będzie na niej biały osad albo będzie mokra to w ten sposób mógłbym się dowiedzieć czy to uszczelka bądź głowica ?
  10. Genralnie idzie przez nią przelać wodę zatkaną nie jest
  11. Dziś wyciągnąłem chłodnice spalin czy jest uszkodzona nie wiem trudno mi powiedzieć nie mam jak sprawdzić ktoś ją wymieniał bo orginal to nie jest tylko zamiennik NRV
  12. Tak oglądałem ten film ale jest na nim pokazane jak sprawdzić chlodniczke intercooler-a a jak pisałem wyżej to już wymieniałem na nowy orginał
  13. Czy znasz może jakiś sposób aby sprawdzić czy powodem usterki jest chlodniczka egr czy uszczelki pod głowicą bez rozkręcania ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...