Skocz do zawartości

karolkrupa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karolkrupa

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia karolkrupa

0

Reputacja

  1. @elmo814 nie mam dostępu do żadnej bazy vin. Z tego co wiem wszystkie 0CK/0CJ mają te same części więc najłatwiej sprawdzić po kodzie skrzyni albo spojrzeć na skrzynie i odczytać czy to 0C. W sumie jeśli nie masz tipa z większym silnikiem to masz 0CK, inne w tych autach chyba nie występują. Są różne kody skrzyń te składające się z 3 liter ale w większości przypadków główną największą różnicą jest chyba wersja oprogramowania . Jeśli znasz kod skrzyni to najłatwiej sprawdzić w etce czy to 0CK, w internecie są wersje online etki. CarProg2 to jest dosyć aktualna wersja etki online, można tam wyszukać po kodzie literowym skrzyni
  2. Cześć, Zauważyłem że S-tronic potrafi stukać, szarpać itd. U siebie zauważyłem, że w momencie zwalniania, dojeżdżania do świateł czasem pojawia się pewien stukot (nie zawsze). Wydaje mi się, że jest to moment redukcji z 2 na 1. Zauważyłem, że czasem jest tak, że samochód praktycznie zatrzymuje się na 2 biegu po czym wrzuca 1, wtedy dźwięk ten nie występuje. Dodatkowo, jeśli wrzucam np. z D -> R i R -> D występuje podobny stukot. Udało mi się to nagrać na filmiku w garażu podziemnym (otwarte okno), na dworze zwykle tego nie słyszę i nie zauważam. Po nagraniu filmiku ze zmiany trybu jazdy w tym samym garażu przy otwartym oknie, że na 1 biegu przy niewielkiej prędkości przy puszczaniu i dodawaniu gazu też słychać jakiś stuk. Ogólnie sama skrzynia działa według mnie dobrze, w momencie przyspieszania i normalnej jazdy nie czuć zmian biegów itd. Raczej nie przeciąga biegów itp. Nie mam zbytnio porównania więc ciężko mi coś powiedzieć na ten temat. Jedyne co mi się trochę nie podoba to w momencie zwalniania przy redukcji potrafi nie raz odczuwalnie przyhamować. Gdzieś czytałem, że to kwestia odzysku energii, mam mHEV. Wrzucam filmiki pokazujące objawy. Mam nadzieje, że ten typ tak ma lub np. początek końca dwumasy a nie skrzyni, poza tym skrzynia działa fajnie Słyszałem też gdzieś że aktualizacja oprogramowania może pomóc, ktoś coś wie w tym temacie? Moje auto to A5 18r 102k przebiegu. 2.0 TFSI 190KM S-Tronic, skrzynia SVN. Olej w skryni wymieniany w ASO przy 56k km. W moim posiadaniu od kilku miesięcy i 5kkm. P.S. Może ktoś wie gdzie w Lubelskim można spokojnie zrobić wymianę oliwy z filtrami w stronicu? IMG_3173 5.mp4 IMG_3173 4.mp4 IMG_3197.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...