Skocz do zawartości

Majki3031

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Majki3031

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Mścice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6 i
  • Kod silnika
    ANA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Majki3031

  1. Witam wszystkich. Odpowiedź na mój problem okazała się jednak prostsza niż myślałem co nie zmienia faktu że pracochłonna. Po prostu przepaleniu legła uszczelka głowicy pomiędzy cylindrami a tajemnicze klekotanie to przenikanie ciśnienia po spalaniu mieszanki do sąsiedniego cylindra. Powodowało to podobno nieprawidłową pracę zaworów. Uszczelka wymieniona i po problemie. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i z pewnością będę nadal czerpać z waszej wiedzy potrzebne informacje. Sugestia Pieterba zmotywowała mnie do poszukania problemu "głębiej". Pozdrawiam
  2. Czyli wychodzi że na tych dwóch cylindrach jest coś nie tak. Czy to mogą być zawory lub gniazda zaworowe czy raczej pierścienie?
  3. faktycznie to stopień sprężania ale w takim razie jakie powinno być normatywne ciśnienie? Tak czy inaczej coś jest nie tak bo różnica jest około 6 bar.
  4. Dzień dobry wszystkim. Jestem użytkownikiem Audi A4 1.6 już od dawna ale nie miałem wcześniej problemów takich których bym sam nie rozwiązał. Niestety moje Audi skończyło się w sposób nagły i nieoczekiwany poprzez kolizję. Zakupiłem kolejny egzemplarz od handlarza: Audi A4 B5 1.6 B/G 74 kW 2000r kod silnika ANA i teraz się zaczęło. Pomijam fakt, że wymieniłem od razu olej i filtr, świece i kable zapłonowe, dwa przeguby, końcówki drążka i wahacze góra obie strony, trzeba też było coś zrobić z sterownikiem silnika bo potrafił zgasnąć w czasie jazdy i nie chciał odpalić(400 zł) oraz czujnik ciśnienia oleju bo wariował ale po wymianie jest ok. Teraz po przejechaniu już około 5 tyś km zaczęły się dziwne odgłosy z silnika podczas jazdy dodając gazu słychać klekotanie. Znajomy mechanik powiedział że wg niego to odgłos świadczący o niepełnym spalaniu mieszanki i zaproponował żebym sprawdził sprężanie. I tu pojawia się ciekawostka bo patrząc od przodu auta 1 i 2 cylinder mają wartość 14 bar a 3 i 4 cylinder 8,2 i 8,3. książka z danymi mówi o ciśnieniu 10,3 więc rozumiem spadek na tłokach ale skąd wzrost? No i co z tym klekotaniem? Tak przy okazji sam się dziwię ale silnik nie bierze oleju. Może ktoś coś podobnego miał albo słyszał? Proszę o jakiekolwiek wskazówki bo nie wiem czy nie mam szukać kolejnego silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...