Skocz do zawartości

D.Jey

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O D.Jey

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Dobrzykowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia D.Jey

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, stare auto więc i zainteresowanie małe, bo i użytkowników ( pasjonatów ) mało :). Kupiłem drugi licznik, udało mi się trafić od TDI taki sam, więc nawet kodowanie miał identyczne - pomogło, co znaczy że pomimo iż można było VAGiem połączyć się z instrumentami i nie rejestrowały żadnych błędów, licznik był trafiony. To tak informacyjnie, gdyby jeszcze komuś przyszło naprawiać zabytki, przed oddaniem na złom. Nowy licznik niestety ma 200 tyś km mniej, ale ponoć wystarczy w ciągu 14 dni pojechać na przegląd , napisać oświadczenie, że stary licznik się zepsuł i zapiszą nowy przebieg i informację o wymianie, więc nie będę się bawił z próbą korekty przebiegu. Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich raz jeszcze. To chyba najobszerniejszy wątek jaki znalazłem o licznikach, więc postanowiłem się podpiąć i zapytać osób z większym doświadczeniem. Mam najstarszą i łysą A4, jak w opisie, licznik bez fis z analogowym zegarem. kiedyś popsuła mi się manetka przy kierownicy, wymieniłem na nowy zamiennik, ale to badziew i szybko padła. Ostatnio założyłem oryginał używany, taki jak był mój od A4, bez fis, tempomatu, taka jak była. Nie wiem czy to związek, ale po kilku dniach padły mi zegary w liczniku: nie działają wszystkie 4 wskazówki, reszta jest ok: podświetlenie, kontrolki. Jak podpinam się kompem, to licznik nie zwraca żadnych błędów, ale jak robię test, to bzyczek nie działa i wskazówki nie działają. Silnik widzi temperaturę i ilość paliwa oraz obroty, ale nie widzi prędkości. Czy ktoś ma może jakieś sugestię od czego zacząć? Czy ewentualny problem z czujnikiem prędkości w skrzyni, lub jego okablowaniem może dawać takie efekty? Ma ktoś z Was jakieś doświadczenie w podobnym przypadku? Czy wymiana licznika na taki sam poza adaptacją wystarczy? Immo mam chyba poza licznikiem( tak wyczytałem) ale co z przebiegiem, jak w nowym liczniku będzie mniejszy, to będę potrzebował go postarzyć ( to dopiero rewelacja, co za czasów doczekaliśmy :). Będę wdzięczny za pomoc. Dziś wyjąłem licznik i na pinie 23 w niebieskiej kostce sprawdziłem, że pojawiają się impulsy od czujnika prędkości, gdy kręcę kołem, co chyba definitywnie ( taki prawie oksymoron wskazuje że problem leży w liczniku, zamówiłem dziś identyczny, o tych samych numerach z TDI, mam nadzieję, że przejechał więcej niż ja i nie będę musiał korygować przebiegu. Jak ktoś z Was ma jakieś rady, chętnie wysłucham.
  3. Witam wszystkich, od 19 lat jestem właścicielem A4 i przez te lata prawie nic się psuło, to chyba dobrze, ale teraz potrzebuję wiedzy i pomocy bardziej doświadczonych ode mnie. Witam raz jeszcze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...