Skocz do zawartości

Misiaczek23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Misiaczek23

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Misiaczek23

0

Reputacja

  1. Panowie problem rozwiązany - dopompowałem każdą z opon i problem minął.
  2. Skoro samochód jeździł przez x czasu przy dużych prędkościach i nie było żadnych odczuć niestabilności toru więc można wykluczyć kwestie historii tego samochodu. Dzięki za odpowiedź.
  3. Tak, brak uszkodzeń podłużnicy i innych elementów nośnych.
  4. To stało się nagle w ostatnich dniach - poprzednio nie było takiego odczucia w ogóle. Tydzień temu jadąc 200km/h wszystko działało tak jak trzeba - całkowicie stabilny tor jazdy a jadąc 3 dni temu 130km/h zaczęła się niestabilność toru jazdy.
  5. Witam. Panowie może ktoś doradzić od czego zacząć szukania rozwiązania odnośnie problemu braku stabilności jazdy przy większych prędkościach? Do około 120km/h auto prowadzi się pewnie, nie czuć żadnych nieprawidłowości. Powyżej prędkości 120km/h auto zaczyna po drodze "pływać" - czuję jak nie mam nad nim panowania, czasami wykonuje dziwne ruchy samo z siebie. Pacjent : audi a4 b9 2.0tfsi quattro.
  6. Witam, Panowie jak dostać się do rozdzielacza prądu (obok podszybia)? Odkręciłem dwie śrubki trzymające rozdzielacz, chcąc wyciągnąć go do góry czuję duży opór (jakby przewody od dołu na to nie pozwalały). Macie jakiś sposób jak to podnieść do góry? Potrzebuje wypiąć kabel plusowy od zabezpieczenia przeciw kunom. Dziękuję za radę.
  7. Można prosić o rozkodowanie? WAUFNAF48HN068831 Z góry dziękuję.
  8. Misiaczek23

    Audi A4 B9

    Witam, Panowie co sądzicie o Audi a4 b9 sprowadzanymi z USA? Są kilkadziesiąt tysięcy tańsze od pozostałych. Wiadomo, że są po jakiejś przygodzie jednak po zdjęciach nie wyglądają te przygody na jakieś duże. Pytanie czy Wy skusilibyście się na audi z USA czy raczej szukać najlepiej z polskiego salonu?
  9. Rzeczywiście bezpiecznik nr 7 jest przepalony - jednak ktoś wykonał tutaj jakiś manewr (nieiwem w jakim celu) że jest zrobiony mostek z przewodu z właśnie bezpiecznika spalonego nr 7 (ST3) na bezpiecznik nr 15 (ST1). W jakim celu - nie mam zielonego pojęcia.
  10. Po wykasowaniu i uruchomieniu samochodu on znowu powraca - czyli nie da się go usunąć. Nie zauważyłem aby w aucie coś nie działało - jedynie (tak jak pisałem) klapka wlewu paliwa się zacina oraz nie działają grzane fotele. Poza tym nie widzę nic złego. Zastanawiam się czy ten błąd "zacisk 30-2" nie odpowiada może właśnie za grzane fotele. A jaki bezpiecznik odpowiada za ten błąd również nie mam pojęcia - gdybym wiedział to sprawdziłbym takowy bezpiecznik czy nie jest przepalony.
  11. Zamieszczam zdjęcie z błędem. Kod stale kasuje i pojawia się z powrotem.
  12. Witam wszystkich. Czy orientuje się ktoś czym może być spowodowany błąd o nr : "03123 - Zacisk 30-2 011 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny " Nie mogę znaleźć żadnych konkretnych informacji na internecie apropo tego błędu - w samochodzie nie działa jedynie - klapka wlewu paliwa jest do wymiany (ale to jest inny kod błędu) oraz nie działa podgrzewane siedzenie przednie. Czy błąd ten może być spowodowany awarią podgrzewanego siedzenia? Dziękuje za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...