Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak stabilności toru jazdy w A4 B9


Misiaczek23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Panowie może ktoś doradzić od czego zacząć szukania rozwiązania odnośnie problemu braku stabilności jazdy przy większych prędkościach? Do około 120km/h auto prowadzi się pewnie, nie czuć żadnych nieprawidłowości. Powyżej prędkości 120km/h auto zaczyna po drodze "pływać" - czuję jak nie mam nad nim panowania, czasami wykonuje dziwne ruchy samo z siebie. Pacjent : audi a4 b9 2.0tfsi quattro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto z USA  po wypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To stało się nagle w ostatnich dniach - poprzednio nie było takiego odczucia w ogóle. Tydzień temu jadąc 200km/h wszystko działało tak jak trzeba - całkowicie stabilny tor jazdy a jadąc 3 dni temu 130km/h zaczęła się niestabilność toru jazdy.

Edytowane przez Misiaczek23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, brak uszkodzeń podłużnicy i innych elementów nośnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Twojej odpowiedzi wnioskuję, że auto było z przodu walone, więc może takie elementy jak drążki kierownicze, wahacze, łączniki stabilizatora, tuleję przednie i tylne mogły zostać uszkodzone i mają może luzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro samochód jeździł przez x czasu przy dużych prędkościach i nie było żadnych odczuć niestabilności toru więc można wykluczyć kwestie historii tego samochodu. 

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę banalne , ale zaczął bym od sprawdzenia ciśnienia w kołach . Pooglądaj opony od zewnątrz / wewnątrz czy nie są  gdzieś uszkodzone np. wypukłe . Koła to akurat teraz nie trudno uszkodzić .

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy typowe na wywalone zawieszenie. Pojechać na polecaną/sprawdzoną skp i sprawdzić amortyzatory + wahacze przód i tył.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem rozwiązany - dopompowałem każdą z opon i problem minął. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...