Skocz do zawartości

The Ether

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O The Ether

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chyba z tego korzystałem, podrzucę PDFa żeby wiedzieć dokładnie jaki napęd jest: WAUZZZF4XGA107358-spec.pdf
  2. Raczej mam torsena, dla potomnych mogę podać VIN do weryfikacji: WAUZZZF4XGA107358
  3. Dzień dobry, Mam taki problem - ostatnio byłem u mechanika dać auto do sprawdzenia przegubów i mechanik zweryfikował i powiedział aby wymienić przedni lewy zewnętrzny przegub w Audi A4 B9 2.0 TFSI Quattro 2016 (bo faktycznie stukał już nawet na prostych kołach przy dodowaniu gazu) a że reszta przegubów jest ok. Przegub na jaki wymieniałem to był firmy Spidan czy jakoś tak - generalnie oryginał kosztował 2599zł a ten kosztował 1100zł więc cena zrobiła mi różnicę - podobno tej marki jest ok. Po wymianie tego przegubu zauważyłem że przy skręcaniu w prawo (wcześniej na prostych i lewo/prawo chyba też był taki dzwięk) dalej jest taki dźwięk takiego trykotania typowego dla zużytego przegubu - ale jest zdecydowanie słabszy. Jeśli skręcam w lewo to nie słychać - jak myślicie że to może być prawy przegub teraz do wymiany czy coś innego? Mechanik mówił że niby wszystkie są już okej po ostatniej wymianie ale dalej słyszę ten dźwięk - w każdym bądź razie jestem umówiony na kontrole prawego zewnętrznego przegubu i zobaczymy co to będzie aczkolwiek zastanawiam się jeszcze co poza przegubem może wydawać taki dźwięk? Jest on słyszalny przy mocniejszym dodawaniu gazu na skręconych kołach w prawo. Jak coś to naprawiam auto w tym warsztacie: Mapy Google MAPS.APP.GOO.GL ★★★★★ · Warsztat samochodowy Dziękuję i pozdrawiam
  4. czyli pomijasz krok z wrzucaniem na N, i będąc na D/S klikasz tylko P a następnie gasisz silnik?
  5. swoją drogą to raczej już nie te czasy, że przy bardzo dużych mrozach ręczny może przymarznąć?
  6. dzięki chociaż i tak raczej każdy gasi silnik przed wyjściem z auta, więc w momencie otworzenia drzwi na zgaszonym silniku nie zaciągnie Ci się już ręczny
  7. Cześć, Wiem że dla wielu osób to pytanie może być banalne, ale jak powinno się poprawnie parkować auto z automatyczną skrzynią biegów? W moim przypadku jest to Audi A4 B9 2016 2.0 TFSI Quattro Sedan Czy gdy już jesteśmy na parkingu i stoimy w miejscu z wcisniętym pedałem hamulca, to klikamy po prostu P na gałce biegów i możemy gasić silnik? Wiele osób widziałem w internecie pisze, aby zatrzymać najpierw pojazd do zera, trzymać pedał hamulca, wrzucić na N a następnie zaciągnąć ręczny, a na końcu wrzucić na P. Inni z kolei sugerują, aby pomijać krok z wrzucaniem na N. Jak wy parkujecie i jaki jest najlepszy sposób, aby zwiększyć żywotność międy innymi skrzyni i nie tylko Pozdrawiam
  8. Czy ktoś byłby mi w stanie powiedzieć jaki mogę miec w Audi a4 b9 2016 2.0 tfsi? vin: WAUZZZF4XGA107358
  9. Dzień dobry, Niedawno zrobiłem pełen autoscan programem VCDS, i zauważyłem, że mam błąd z kalibracją fotela kierowcy, a konkretnie "chyba" oparcia. Elektryk mi powiedział, że dzieje się tak, że po odpięciu akumulatora trzeba kalibrować fotele oraz szyby. A kalibrację wykonuje się poprzez ustawienie fotela na maksa w przód/tył, i tak samo z oparciem, lecz to zrobiłem ale błąd dalej występuje (nie jestem do końca czy poprawnie zrobiłem to z oparciem, bo gdy składałem je do tyłu to już naciskało na tylną kanapę a wyglądało jakby chciało iść dalej) Podsyłam skan w załączniku. Proszę o pomoc w kalibracji aby błąd zniknął :(, oraz tak na marginesie pytanko, czy są tu jakieś poważne błędy którym, warto się przyjżeć? Pozdrawiam Log-XXXXX-WAUZZZF4XGA107358-221176km-13213.txt
  10. Dzień dobry, Czy ktoś się orientuje, czy przez VCDS mogę w Audi A4 B9 aktywować wczytywanie loga stacji radiowych? Jeśli tak, to co gdzie muszę ustawić/zmienić? Wersja: MHI2_ER_AUG22_S2148 0442 Pozdrawiam
  11. @Koalakm Właśnie robię tak, że podjeżdżam pod sklep, i albo siedzę trzymając hamulec i czekając 2 minuty, albo po prostu wrzucam "p" i gdy ruszam to widzę że na tryb Sport się przerzuciło
  12. Dzień dobry, Mam 2 pytania odnośnie Audi A4 B9 2016 2.0 TFSI Quattro Pierwsze to, czy temperatura oleju powinna wynosić 90 stopni? Bo aktualnie jak jeżdzę po mieście, to jest między 90 a 120, czyli na oko 105C. A drugie pytanie, zauważyłem, że co jakiś czas jak się zatrzymam przy sklepie np. nie włączając silnika, to z trybu efficiency przechodzi mi na tryb sport, mimo że nic nie przełączam, co to może być i gdzie szukać? Pozdrawiam
  13. Przychodzę z update - okazało się, że winowajcą była pompa wody tam gdzieś w okolicy kolektora - zalała tam dół i porobila zwarcie tam wlasnie gdzie leci ten przewod 5v - mechanik zalecił wymianę i polecił pompę wody firmy pierburg - powiedzial ze do tego modelu auta to bedzie 1500zl i 1000 wymiana. Co o tym myslicie? Pierwszy raz slyszę o tej marce i nie wiem czy nie lepiej sie pokusic na część z ASO oryginalna, tylko to znow wydluzy czas oczekiwania no i nie wiadomo ile sobie za nią zawołają.
  14. Czyli wychodzi na to, że głównym winowajcą jest błąd P0642? Pod tym błędem kryje się: Kod P0642 może oznaczać, że wystąpił jeden lub więcej z następujących problemów: Uszkodzony czujnik ciśnienia zbiornika paliwa (FTP). Nastąpiła awaria czujnika ciśnienia barometrycznego (BARO). Problem z czujnikiem ciśnienia rury dystrybutora paliwa (FRP). Uszkodzony jest czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego klimatyzatora. Jeden lub więcej czujników położenia wałka rozrządu jest uszkodzony. Problem z wiązką przewodów i złączem w postaci stopionej lub przerwanej wiązki. Przepalony bezpiecznik lub wkładka topikowa. Uszkodzony przekaźnik zasilania systemu. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. Znalazłem też taki filmik: https://www.youtube.com/watch?v=MnJo_d0BNIM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...