Skocz do zawartości

The Ether

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O The Ether

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej, co myślicie o takim zestawiku LINK ? Nadszedł czas aby zmienić tarcze i klocki przód i tył i zastanawiam się między półceramikami ATE, oraz tym z tego linku. Mój VIN: WAUZZZF4XGA107358, jak myślicie, będzie ten zestaw z allegro pasował? No i co lepiej wybrać z tych dwóch? Dzięki
  2. Cześć, Dziś miałem sytuację, że przed wjazdem na rondo było jeszcze 1 auto, ale się zapatrzyłem i wjechałem gościowi w zderzak tylny (na szczęście lekko, bo auto wychamowało), po tym od razu wywaliło mi 2 błędy: problem z asystentem korka oraz system bezpieczeństwa: awaria! Poduszek zadnych nie wywalilo (chociaż ikonka pomarańczowa się świeci) - bylo to raczej lekkie uderzenie, mam chrom jedynie pęknięty na zderzaku i lekkie wgniecenie i ryskę też na zderzaku. Dlaczego akurat te 2 systemy padły? Czy mogło się tam coś rozkalibrować? Czy assist lane czy tam asystent korka jakoś w zderzaku jest? I czy to może być coś poważnego, czy raczej wystarczy że skasuję błędy i wszystko będzie ok, czy jakiegoś nastawienia trzeba zrobic? Poniżej wrzucam zdjęcia. Swoją drogą, to chyba wystarczy, że zderzak spoleruję i wymienię ramkę, ta myślicie że będzie pasować? link
  3. Ja wcześniej korzystałem z Castrola w mojej B9, ale od kiedy spadł na jakości i zaczął w silnikach zostawiać nagar, przesiadłem się na olej Motul 8100 X-clean+ (5W30) i jestem bardzo zadowolony.
  4. Dzień dobry, Tak jak w tytule, szukam przetestowanego preparatu do wypolerowania środkowego ekranu MMI, czy jest coś godnego polecenia, i najlepiej bez zamawiania przez internet (do kupienia lokalnie)?
  5. Cześć, Mam 2 szybkie pytania, czy to prawda, że przed wyjściem z auta powinno się wyłączać ten panel od klimatyzacji co załączam na screenie w celu oszczędzania rozrusznika/akumulatora? Bo jak auto się uruchamia z klimą łącznie to bardzo duże obciążenie leci, czy to nie ma znaczenia/mylę się? Drugie pytanie dotyczy ustawienia dzwięku FADera, powinno to być na środku, czy raczej bardziej na przód z tego względu, że poprawi to jakość dzwięku a na tyle zazwyczaj są niskie tony (basy)?
  6. chyba z tego korzystałem, podrzucę PDFa żeby wiedzieć dokładnie jaki napęd jest: WAUZZZF4XGA107358-spec.pdf
  7. Raczej mam torsena, dla potomnych mogę podać VIN do weryfikacji: WAUZZZF4XGA107358
  8. Dzień dobry, Mam taki problem - ostatnio byłem u mechanika dać auto do sprawdzenia przegubów i mechanik zweryfikował i powiedział aby wymienić przedni lewy zewnętrzny przegub w Audi A4 B9 2.0 TFSI Quattro 2016 (bo faktycznie stukał już nawet na prostych kołach przy dodowaniu gazu) a że reszta przegubów jest ok. Przegub na jaki wymieniałem to był firmy Spidan czy jakoś tak - generalnie oryginał kosztował 2599zł a ten kosztował 1100zł więc cena zrobiła mi różnicę - podobno tej marki jest ok. Po wymianie tego przegubu zauważyłem że przy skręcaniu w prawo (wcześniej na prostych i lewo/prawo chyba też był taki dzwięk) dalej jest taki dźwięk takiego trykotania typowego dla zużytego przegubu - ale jest zdecydowanie słabszy. Jeśli skręcam w lewo to nie słychać - jak myślicie że to może być prawy przegub teraz do wymiany czy coś innego? Mechanik mówił że niby wszystkie są już okej po ostatniej wymianie ale dalej słyszę ten dźwięk - w każdym bądź razie jestem umówiony na kontrole prawego zewnętrznego przegubu i zobaczymy co to będzie aczkolwiek zastanawiam się jeszcze co poza przegubem może wydawać taki dźwięk? Jest on słyszalny przy mocniejszym dodawaniu gazu na skręconych kołach w prawo. Jak coś to naprawiam auto w tym warsztacie: Mapy Google MAPS.APP.GOO.GL ★★★★★ · Warsztat samochodowy Dziękuję i pozdrawiam
  9. czyli pomijasz krok z wrzucaniem na N, i będąc na D/S klikasz tylko P a następnie gasisz silnik?
  10. swoją drogą to raczej już nie te czasy, że przy bardzo dużych mrozach ręczny może przymarznąć?
  11. dzięki chociaż i tak raczej każdy gasi silnik przed wyjściem z auta, więc w momencie otworzenia drzwi na zgaszonym silniku nie zaciągnie Ci się już ręczny
  12. Cześć, Wiem że dla wielu osób to pytanie może być banalne, ale jak powinno się poprawnie parkować auto z automatyczną skrzynią biegów? W moim przypadku jest to Audi A4 B9 2016 2.0 TFSI Quattro Sedan Czy gdy już jesteśmy na parkingu i stoimy w miejscu z wcisniętym pedałem hamulca, to klikamy po prostu P na gałce biegów i możemy gasić silnik? Wiele osób widziałem w internecie pisze, aby zatrzymać najpierw pojazd do zera, trzymać pedał hamulca, wrzucić na N a następnie zaciągnąć ręczny, a na końcu wrzucić na P. Inni z kolei sugerują, aby pomijać krok z wrzucaniem na N. Jak wy parkujecie i jaki jest najlepszy sposób, aby zwiększyć żywotność międy innymi skrzyni i nie tylko Pozdrawiam
  13. Czy ktoś byłby mi w stanie powiedzieć jaki mogę miec w Audi a4 b9 2016 2.0 tfsi? vin: WAUZZZF4XGA107358
  14. Dzień dobry, Niedawno zrobiłem pełen autoscan programem VCDS, i zauważyłem, że mam błąd z kalibracją fotela kierowcy, a konkretnie "chyba" oparcia. Elektryk mi powiedział, że dzieje się tak, że po odpięciu akumulatora trzeba kalibrować fotele oraz szyby. A kalibrację wykonuje się poprzez ustawienie fotela na maksa w przód/tył, i tak samo z oparciem, lecz to zrobiłem ale błąd dalej występuje (nie jestem do końca czy poprawnie zrobiłem to z oparciem, bo gdy składałem je do tyłu to już naciskało na tylną kanapę a wyglądało jakby chciało iść dalej) Podsyłam skan w załączniku. Proszę o pomoc w kalibracji aby błąd zniknął :(, oraz tak na marginesie pytanko, czy są tu jakieś poważne błędy którym, warto się przyjżeć? Pozdrawiam Log-XXXXX-WAUZZZF4XGA107358-221176km-13213.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...