Zmierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach z braku jednomyślności Internetu (czy pomiar na ciepłym/czy na zimnym silniku ) wykonywałem ciśnienie na zimnym silniku po ok 12 godzinnym postoju z 5 krotnym obrotem na rozruszniku z w pełni naładowanym akumulatorem i prawdopodobnie znalazł się winowajca (pomiary wykonywane w kolejności 1,2,3,4,4,3,2,1)
1. 12,4/12,2
2. 10,0/10,2
3. 11,7/11,6
4. 12,1/12,0
*Nie robiłem próby olejowej i mógł to być błąd bo gdzieś mi się rzuciło w oczy ze po wynikach można stwierdzić czy problem leży w głowicy czy w dole ale tu jeżeli ktoś cos wie na ten temat prosiłbym o wyjaśnienie.
*Myślicie że "magiczna" płukanka mogła by cos pomoc, ponieważ ile ludzi tyle opinii na temat czy działają czy nie.
*Czy taka różnica klasyfikuje piec do natychmiastowego remontu czy można nim jeszcze w mirę bezpiecznie jeździć.