Skocz do zawartości

marwrd

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marwrd

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2023
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DMTA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam kupiłem EU
  2. Witam jak mogę zweryfikować legalność lamp eu. Zakupiłem jakiś czas temu lampy tylne w komplecie wg naklejek miały być EU. Gość który mi to zakładał parę dni temu pytał czy to są angliki bo niby są dwa światła wsteczne w klapie. Jak mogę zweryfikować czy lampa jest eu? Czy ktoś by specjalnie tworzył wlepki pod eu? Poniżej zdjęcia moich lamp.
  3. Na chwilę obecną nie mam jeszcze czym zrobić stanu. Ten sos tak kojarzę że chyba się pojawił jak resetowałem ustawoenia multi.ediach a co poduszki pasażera to jakby coś się rozłączyło za schowkiem to pewnie byłyby inny komunikat, mam nadzieje ze wystarczy pokasować błędy.
  4. Witam od pewnego czasu w trakcie realizacji prac naprawczych pojawiły mi się komunikaty na desce których wcześniej po przyjexdzie z usa nie było. A dokladnie: - Passenger air bag of na desce [wraz z lampką na podsufitķwce - emergency call malfunction - safety system malfunction Z realizowanych prac naprawczych - była wymiana ekranu nawigacji z uwagi na jego uszkodzenie (pękniecie) (rzekomo zakupiony został nowy), i resetowanie ustawień w ustawieniach. - demontarz schowka pasażera (moza tu się coś wypięło jeśli może to mieć związek z poduszka ale raczej nie sądzę że coś by mi się tam wypięło czy nawet samoistnie odpieło - Wymiana elementów blacharskich maska, prawe przednie drzwi kompletne (przekładane wszystkie bebechy), błotnik W załączeniu komunikaty, komunikatu airbag nie uwieczniłem. Ktoś może miał takie przypadki?
  5. Zgodnie z instrukcją erwin mi taż uszczelki drzwi klejonej odbywa się od okolicy odbojnika drzwi do okoła Uszczelka nie jest łączoną tylko po obklejeniu jej do okoła nacina się nadmiar na styku i dokleja. Teraz pytanie czy w jakiś sposób stykające się konce uszczelki wulkanizuje/lączy się że Sobą czy poprostu tak się zostawia? A jeśli należy je jakoś zwulkanizować razem to jak to ma wyglądać taki zabieg?
  6. Ewentualnie czy podejdziesz lusterko z wersji B9 przed liftem do wersji po lifcie, oczywiście z tą samą liczbą pinów czyli 15 + 1
  7. Witam mam.oocje zakupu lusterka strony prawej wersja 15 + 1 kamera + asystent + fotochrom. I tu pytanie czy wersja eu rozni sie czymś od wersji angielkiej, bo lusterko p9chodzi z anglika i czy może to generować jakieś problemy po montażu?
  8. Te miejsca na lewarek to jakaś porażka w bmw akurat to jest lepiej rozwiązane... tutaj praktycznie po każdym podnoszeniu żabą trzeba bedzie to sobie zakonserwować i tyle, może jak na wulkanizacji podeprze podnośnikiem w 4 punktach to tak nie będzie to wyglądać jak po podnoszeniu w jednym punkcie Apropo preparatur znalazłem Ranal Antigravitex tu akurat jest szary spray Lub APP Autobit 120 / 220 na pedzel ( ljest filmik na yt fajnie to wygląda i na pedzel pewnie wartswa też będzie grubsza niż po sprayu a potem przejadę pędzlem w kolor i zobacze czy farba się bedzie na tym baranku trzymac
  9. Witam poleci ktoś jakiś dobry preparat do konserwacji obtartego miejsca podkładania lewarka, z tego co widzę miejsce to jest w kolorze nadwozia, przydałby się jakiś baranek i zapedzlować... tylko ciężko znajść jakiś szary wszystkie polecane typu APP są czarne a pokrycie go potem farbą w kolor może nie być skuteczne. Ktoś coś poradzi ?
  10. Witam czy numer zbiorniczka 8W0955453K to zamienna część zastąpiona za 8W0955451L bo tylko takie numery są z uzywek, i czy część raczej jest p&p. WAUEAAF4XPN021824
  11. Super dziękuję.
  12. Witam można prosić o podanie numerów wtyczek do lamp EU, ewentualnie gdzie można zakupić poza aso
  13. Temat rozwiązany Sugerując się filmem dotyczącym wersji A4 B9 przedliftowej narobiłem Sobie niepotrzebnej roboty i zabrałem się za demontaż kolejno, osłon bocznych deski, schowku, osłony pod kierownicą, centralnego dekoru, kratki nawiewu. W moim przypadku było mi to na rękę z uwagi że miałem wybitą szybę czołową i zdrowo się posypało wszędzie odłamków i pyłu więc przy okazji chciałem dostać się trochę do deski żeby przedmuchać Sobie wszystko. W kwestii demontażu samego ekranu w wersji poliftowej temat jest szybki i prosty, bezpośrednio za ekranem znajduje się zaślepka którą należy dość mocno podważyć od strony przylegania do ekranu, otwiera się ona jakby na zaczepie pod kątem do góry w kierunku deski, po wysunięcie do góry zaślepki pojawiają się dwie śruby które po odkręceniu zwalniają ekran i można go spokojnie wyciągnąć bez zbędnego demontażu innych rzeczy. W moim przypadku z uwagi, iż miałem w tym miejscu dużo szkła którego nie można było odkurzyć podważenie wymagało użycia większej siły i delikatnie uszkodził się jeden z zaczepów ale mimo wszystko w niczym to przeszkadza w ponownym montażu zaślepki
  14. Ktoś się orientuję jak wydobyć te płatki piano żeby Odkręcić i zwolnić nawiew, są tak zaklinowane ze nie ma szans, jakaś porada? Kurcze może ktoś przerabiał temat i pomoże, z góry jeszcze jest taki plastik ale raczej wychodzi z całym ekranem pozniej
  15. Podepnę się pod temat poleci ktoś jakąś sprawdzoną firmę do przeróbki lamp A4 B9 polift, bo kupno używanego kompletu eu powoli graniczy z cudem... Jakie Wasze opinie po przeróbce lamp bo pewnie nie jedna osoba ogarniała?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...