
krzysiek735
Pasjonat-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O krzysiek735

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Małopolska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Odświeżam temat. Minęło już trochę czasu od założenia przeze mnie tego tematu i dalej nie rozwiązałem problemu. Przewinęło się u mnie trochę samochodów z tą skrzynią i wszystkie po odpaleniu startują z D ( tylko nie mój). Kodowania były zazwyczaj 00001 lub 00002 ale nic to nie wnosi do sprawy. Może należy zakodować dodatkowo inny sterownik? Grzebię VCDS-em i nic nie mogę wyczaić. Chyba że ktoś wcześniej majstrował w sofcie...?
-
multitronic opóźnienie podczas ruszania 2-3 sekundy
krzysiek735 odpowiedział(a) na diegokarol temat w Audi A4 B8
Czy ktoś rozwiązał problem bo i mnie to dopadło? -
Zdjęcie z internetu jak to wygląda.
-
Dziękuję za zainteresowanie tematem. O tych skrzyniach coś tam wiem bo prowadzę warsztat i czasem trafiają na wymianę oleju i adaptację, najczęściej pełzania do przodu i tyłu. Moja to skrzynia po lifcie i ciągnąc wybierak do tyłu mam po kolei P,R,N i D/S (przełączanie między D i S odbywa się kliknięciem w tył dźwigni że tak powiem) a nie jak wcześniej osobno D i S. Pokazywanie biegów oczywiście można zmienić w kanałach adaptacyjnych VCDS ale tylko na S. W starszych skrzyniach można było to zrobić zarówno na D jak i S. Jednak zastanawia mnie fakt że po każdym odpaleniu samochodu przesuwając dźwignię na D/S startuje z S i muszę jeszcze raz kliknąć w tył żeby jechał na D. Wcześniej jakoś u klientów nie zwracałem na to uwagi, ale po zakupie takiego wozu z tą skrzynią mi to osobiście przeszkadza. Czy da się to zmienić?
-
Czy nikt nie pomoże? Czy wasze CVT 8-stopniowe po lifcie też po odpaleniu startują z S?
-
Witam Panowie czy można jakoś zakodować skrzynie Multitronic (8-stopniowa) w A4 B8 Lift żeby po odpaleniu samochodu przesuwając dźwignię do tyłu startowała z D a nie z S jak to mam w tej chwili. Muszę za każdym razem przerzucać na D. Czy istnieje też możliwość żeby między zegarami również na D pokazywało na którym biegu się jedzie? Pozdrawiam.
-
Doposażenie Audi A4 B8 w Audi Hold Assist (AHA)
krzysiek735 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Witam. Panowie może coś poradzicie, mianowicie po zamontowaniu przycisku, kodowaniu i montażu okablowania według schematu (sprawdzane kilka razy) po zapłonie ciągle podświetla się przycisk A. System nie działa a w sterowniku błąd 03253-przycias AUTO HOLD (E540) zaciął się. Pomyślałem ze może przycisk uszkodzony więc kupiłem drugi. Sytuacja ta sama. Dla pewności podrzuciłam od znajomego taki który u niego działa i dalej lipa. Gdzie szukać? Jakieś pomysły? Poradziłem sobie. Sprawdziłem jeszcze raz kolejność pinów i najprawdopodobniej nie łączyły jak należy we wtyczce ABS (piny odzyskiwałem ze starych wiązek). Wymieniłem na nieco dłuższe i jest ok. -
Szyba drzwi pasażera - irytujący problem
krzysiek735 odpowiedział(a) na krzysiek735 temat w Audi A4 B8
W końcu znalazłem chwilę żeby się pobawić kodowaniem w drzwiach pasażera. Wykodowałem funkcję "Short Lift active" w Bajt3 Bit1i po problemie:). Pozdrawiam. -
Szyba drzwi pasażera - irytujący problem
krzysiek735 odpowiedział(a) na krzysiek735 temat w Audi A4 B8
Dzięki za sugestię, sprawdzę to. -
Witam Zauważyłem że w moim A4 B8 Avant od jakiegoś czasu zawsze po zamknięciu drzwi pasażera z przodu szyba mimo że jest zamknięta próbuje się domykać (podobny efekt jak w innych samochodach z drzwiami bez ramek). Myślałem że to może coś z kodowaniem, ale wszystko zakodowane na Avant. Macie jakieś sugestie co może być przyczyną? Pozdrawiam.
-
2.0 TDI CR 170HP przyśpiesza od 2300rpm i ma podwyższone obroty
krzysiek735 odpowiedział(a) na waldi1326 temat w 2.0TDI
Panowie ktoś coś zaradził na te "opóźnienia"? Wszelkie sugestie mile widziane, bo coraz częściej tęsknię za starym AWX:) -
Witam Jak w temacie, silnik gaśnie tylko i wyłaczni jak się nagrzeje. Nie można go odpalić przez około pół godziny. Po tym czasie odpala i znowu pozostawiony na wolnych obrotach przez jakiś czas gasnie i tak w kółko. Co ciekawe jeśli jedziemy samochodem i sie nie zatrzymujemy wszystko jest w porządku. Gaśnie tylko na postoju. Logika podpowiada problem z elektroniką, ale posiadam VCDS i w sterwoniku bark błedu. Zorganizowałem sobie nawet sterownik pompy w baku wraz z pompą ale to nic nie pompogło. Zaglądnąłem do popychacza pompy wysokiego ciśnienia i jest w stanie nienagannym. Podglądając parametry w VCDS zauważyłem że w momencie gdy zaczyna gasną wypadają zapłony na wszystkich cewkach (misfire). Kiedy samochód gaśnie i nie może odpalić, sprawdziłem i iskra na cewkach jest więc czujnik położenia wały wykluczam (tak mi się wydaje, ale nie wiem czy dobrze kombinuję). Pomózcie koledzy jeśli można prosić bo to baaardzo denerwująca przypadłość. Kilku mechaników już się poddało a mówiłem im że jestem skłonny ryzykować i kupować co trzeba, byle by był jakiś pomysł. Macie jakieś sugestie? Wszystkie pomysły mile widziane. Pozdrawiam. Dla potomnych... winna pompa w baku.Kupiłem nową i jest ok.
-
Mnie też bardzo interesuje ten temat. Daj znać frog125 jak uda Ci się to zamontować, napisz co i jak z tymi kabelkami. Może nawet pokusisz się o jakieś fotostory w dziale Warsztat-Zrób to sam:).
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
krzysiek735 odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Panowie macie jakieś namiary gdzie kupić te wahacze 75mm? -
jak podłączyć nie ori wzmacniacz i suba ?
krzysiek735 odpowiedział(a) na sikszak temat w Nawigacja i car audio
Cocco. a przeczytałeś dokładnie co napisane jest w ty wątku? Przecież masz odpowiedź na swoje pytanie, łącznie z linkiem do konwertera.