Skocz do zawartości

edys075

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O edys075

Informacje

  • Imię
    Ernest
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dla potomnych którzy są właśnie przed montażem nowej wiązki do obsługi audi smartfon interface. Plus z wiązki (czerwony/czarny) podpinamy na uchwycie bezpieczników C przy kolumnie kierownicy w gniazdo wtykowe 5 (powinno być puste). Po czym wsadzamy bezpiecznik 5A. Jeśli ktoś chce całą instrukcję serwisową montażu w języku Polskim to zostawiam w załączniku. Pozdrawiam:) EBA_8W0051472_170927pdf-1.pdf
  2. No właśnie szkoda, myślałem że jak będzie nowa pompa to wszystko wróci do normy. Teraz zastanawiam się od czego zacząć, czy od nagrzewnicy czy od pompy, a może od czegoś innego. Gdzieś przeczytałem, że to może być też zawór nagrzewnicy.
  3. Adaptacje silniczków zrobione, błędy póki co się nie pojawiają, natomiast ogrzewanie jak słabo działało tak samo dziala. Wymieniałem ostatnio rozrząd, pompa wody już była w stanie agonalnym ale to nie przywróciło sprawności układu chłodzenia. Temperatura z nawiewów leci głównie chłodna podczas postoju mimo, że płyn chłodniczy jest bliski 90°. Może jest przytkana nagrzewnica ? Wąż zasilający jest gorący, wąż powrotny lekko cieply bardziej zimny niż ciepły. Zagłębiłem się też w temat dodatkowej pompy obiegu płynu chłodniczego V50. Podobno tłoczy ona plyn do nagrzewnicy i wspomaga grzanie w kabinie podczas postoju. Tak czysto teoretycznie, czy może być uszkodzona mimo, że błędów brak ? Gdzie jej szukać, bo mimo różnych plików serwisowych nie wiem gdzie się znajduje w mojej A4. Od góry, od strony maski nic nie moge namierzyć.
  4. Jaki model samochodu posiadasz ?
  5. A ja mam pytanie odnośnie paska pompy olejowej. Widomo, że według Aso to niewymienialny element czyt. dożywotni, natomiast jak wiemy wszystko ma swój czas. Czy ktoś się spotkał już może z pękniętym takim paskiem? Moja B9 ma 186kkm nalotu i stoje obecnie przed wymianą rozrządu. Zastanawiam się nad wymianą rozrzadu wraz z paskiem pompy oleju, z drugiej strony jak tak bliżej się przyjrzeć to sporo osób przy demontażu tego paska w przebiegu 200kkm sugerowały, że pasek stary prawie niczym nie różnił się od nowego, może po za twardością samej gumy. Wymieniać czy nie wymieniać? Koszt wymiany z paskiem to jakieś plus tysiąc.
  6. Poszedłem przed chwilą zrobić scan i o dziwo znalazło błąd w klimatyzacji z 22 listopada. Wrzucam pełny autosan do przeglądnięcia. Rozumiem, że mogę mieć uszkodzony jeden z silników nastawczych klap ? W tym wypadku zamkniętego obiegu powietrza ? Klimatyzacja w mojej audi to jedna strefa. Gdzie znajduje się owy silnik ? W przestrzeni na nogi pasazera nad schowkiem ? Czy może mieć wpływ na działanie ogrzewania ? Gdzieś czytałem, że komuś pomogły nastawy podstawowe i silnik nie powodował już błedu. Scan-WAUZZZF42HA172366-20241130-1739-186008km.txt
  7. Siemanko ekipa. Od początku tych zimniejszych dni zauważyłem, że mój samochód dość słabo grzeje, zwłaszcza na postoju. Przy dość intensywnej jeździe wszystko jest w porządku i we wnętrzu ciepełko. Parkując samochód dmucha letnim powietrzem i nie reaguje nawet gdy zadaje temperaturę 30 st. Przeważnie temperature mam nastawioną na 23 st Są dni kiedy na postoju dmucha ciepełko ale to bardzo rzadko. Zaznacze, że to się dzieje nawet jak temperatura silnika ma 90 st. Błędów brak. Termostat myślę dziala prawidłowo bo wskazania nie świrują. Miałem już Audi z klimatronikiem i we wnętrzu było ciepło nawet po chwilowej jeździe, a tym bardziej na postoju gdy termostat już się otworzył. Co mogę z tym zrobić? Nagrzewnica raczej sprawna bo tak jak pisze to losowe sytuację z naciskiem na to, że jest częściej chłodno niz ciepło. Gdzieś czytałem, że mogą świrować klapy od mieszania powietrza. Czy ktoś ma instrukcję ich poprawnego ustawienia/ adaptacji po przez VCDS tak by nie narobić sobie bałaganu ? Jakieś inne wskazówki? Pacjent to B9 2.0 tdi 2017r.
  8. Ja robiłem ostatnio filtry i olej w mechatronice. Muszę wobec tego zapytać mechanika czy robił adaptacje 😁
  9. Pragnę ogłosić wszem i wobec, że pojawiła się nowa wersja map nawigacji Mib2 dla jednostek Harman. Wersja 390 na 2025r. zainstalowana pomyślnie z pielęgnacji systemu Do pobrania z mibsolution.one
  10. Temat widzę umarł, ktoś robił adaptacje w VCDS i czy odczuł jakieś pozytywne skutki takiej operacji ? Sporo osób twierdzi, że powinno się taką adaptacje zrobić chociaż raz w roku ? Przez zużywające się elementy mechatroniki czy tam sprzęgieł... 🤔
  11. Nieźle sobie to wykombinowali. Ciekawe czy faktycznie różni się tylko naklejkami czy elektrycznie są jakieś minimalne zmiany 🫣
  12. To super info. Aktualnie jestem przed wymianą gniazda usb na podwójne i jeśli te z Seata pasuje to niezła oszczędność. Za 3 stówki idzie wyrwać, a oryginał Audi od 599.
  13. A ten z moduł z Seata pasuje w oryginalne miejsce pod łokietnik w Audi A4 ? Okablowanie jest to samo ?
  14. Spróbuj na innym telefonie, jeśli problem będzie nadal to zmień moduł na ten prawidłowy od Audi.
  15. Haha niee.. ale sporo rapu, i wszelakiej muzyki elektronicznej 😆Może właśnie jak bym słuchał disko trzasków to by okładki były widoczne 🤣
×
×
  • Dodaj nową pozycję...