-
Postów
75 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O edys075

Informacje
-
Imię
Ernest
-
Miasto
Jelenia Góra
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Doposażenie fotochromatycznych wkładów lusterek zewnętrznych w A4 B9
edys075 odpowiedział(a) na Muskel1 temat w Audi A4 B9
Siemanko. Gdzie w naszej B9 znajduje się czujnik fotochromu ? W lusterku wewnetrzym od strony kierowcy ? Czy od strony szyby gdzie są kamery ? Pytam bo zastanawiam się w jaki sposób działa czujnik jeśli jest umiejscowiony w lusterku od strony kierowcy w przypadku przyciemnionych szyb, rzecz jasna fabrycznie z tyłu. Szyby nie zakłócają jego pracy ? Myślę o doposażeniu fotochromatycznych lusterek zewnętrznych i myślę, czy jest sens posiadając przyciemnione tylne szyby🤔 Czy to będzie prawidłowo działać? -
Dokładnie o to chodzi:))
-
Miałbyś może plik do ASS 9VD ?
-
A jak wgrać parametryzacje ?😎
-
Z informacji jakie udało mi się uzyskać to w twojej kostce 12 pinowej (zielonej) powinny być podłączone kabelki tylko pod 2 piny. Jeden to 5V, drugi to masa. Jeśli chodzi o kostke 6 pinową (czarną) która idzie do gniazda powinna mieć podłączone 3 piny w następujący sposób: 1 pin - czerwony/fioletowy do 12 V bezpiecznika „C16” (jeśli twój jest czerwony/żółty, to nie ma to większego znaczenia, o ile jest to przewód na pinie 16-pinowego do urządzenia USB) 2 pin - brązowy do uziemienia podwozia 3 pin - do J794 12-pinowego zielonego pinu 3 (to jest 5 V dla portu ładowania USB, ale koncentrator danych USB używa go po prostu jako sygnału zdalnego włączania, ponieważ urządzenie jest w przeciwnym razie zasilane bezpośrednio z akumulatora). 12-pinowa kostka (zielona) ma tylko 2 piny używane w pojeździe F3. 3 pin to 5 V, a 4 pin to uziemienie dla portu ładowania USB. 3 pin to 5 V i jest to jedyny pin używany dla urządzeń danych USB. Wszystkie przewody na 1/2/7/8 dla AUX są nieistotne dla tej instalacji.
-
Cała buda samochodu to jedna wielka masa. Generalnie nie musisz masy brać z punktów wyznaczonych. Ja mase w A4 złapałem pod kolumną kierownicy to nie rzutuje na działanie interfejsu. Twój problem tkwi gdzie indziej.
-
Natrafiłem na pewną ciekawostkę mianowicie większość modułów na które trafiłem były Made in Poland... Ku mojemu zdziwieniu nie tylko w Polsce były produkowane. Jest to możliwe?
-
Dokładnie tak choć swego czasu było przekonanie, że jeśli na zbiorniczku nie ma napisu " mit silikat " to go po prostu nie ma. Niestety w każdym pojeździe grupy Vag, gdzie od nowości był lany płyn g13 występuje woreczek z krzemianem. Rozciąłem wspomniany zbiornik wyrównawczy po demontażu i woreczek był sprytnie ukryty, pod nim znajdowały się gluty które zapchaly nagrzewnice. Oczywiście po płukaniu układu, wymianie nagrzewnicy i dodatkowej pompki zalałem uklad chlodniczy płynem g12 evo oraz wymieniłem zbiornik wyrównawczy z najnowszej gamy rocznikowej bez tego syfu w środku
-
Pokrótce problem był złożony. Mitsilkat zapchał nagrzewnice. Po jakimś czasie wysiadła też dodatkowa pompka płynu chlodzącego. Wymiana nagrzewnicy przyniosła rozwiązanie problemu w 50 % i ogrzewanie działało podczas jazdy, natomiast na wolnych obrotach zanikało. Dopiero wymiana dodatkowej pompki przywróciła sprawność całego układu i ogrzewanie działało już zawsze prawidłowo. Zaznacze też, że sterownik klimatyzacji nie zgłaszał błędów wspomnianej pompki. Dopiero wyjęta na stół pokazała jak świetnie działa
-
Dokładnie wepnij się plusem w gniazdo nr. 16 i zamknij to bezpiecznikiem 5A. Masę złap sobie gdzieś z mocowania pasów albo gdziekolwiek do karoserii.
-
Tak. Rozwiązałem. Zastanawiam się nad zrobieniem poradnika z naprawy bo przeszedłem każdy możliwy etap. Dosłownie zjadłem na tym zęby i przybyło kilka siwych włosów do kolekcji 😅
-
Generalnie wszystko już w tym wątku było poruszone ale powtórze raz jeszcze. Brązowy kabelek to masa. Czerwony kabelek plus. Najlepiej jeśli wepniesz się tak samo jak w oryginale czyli z bezpiecznikow pod kolumną kierownicy. Bezpiecznik 5A
-
Ja proponuję podwójny w podłokietniku: 8W0035736
-
Też tak myślę, zwłaszcza dlatego, że stara nagrzewnica miała zasilanie gorące, a powrót byl delikatnie cieply... Po wymianie jest zasilanie, oraz powrót gorące, ale czy to nie może być tak, że grzeje jedynie przód nagrzewnicy tam gdzie rurki ? A dalej już jest zator i wymiennik jest zimny ? Pytanie jak wpada tam płyn. Spróbuję rozebrać zaślepkę nagrzewnicy z drugiej strony od pasażera i sprawdzę ręką czy jest ciepła również z drugiej strony.
-
Dziś rozmawiałem z serwisantem ze Skody i twierdzi, że jak nie wypłukałem układu chlodzenia kilkukrotnie przed montażem nowej nagrzewnicy to prawdopodobnie nowa się zatkała i dlatego wciąż jest zimno. Ten silikat wciąż w układzie jest i wpada w kanaliki nagrzewnicy tworząc zator. Zgodzisz się z tą teorią ? Silniczki błędów nie zgłaszają.