Cześć wszystkim
Posiadam A5 po lifcie z B&O. Użytkuje auto od przeszło 3 miesięcy i mam swoje podsumowanie dla B&O:
1. Dziury w paśmie - mam wrażanie że system został zaprojektowany z pominięciem środkowych partii pasma oraz "dolnej" części góry.
2. Sub w kole zapasowym... jest coś co dudni i gra na 2/10. Nie ma ani ciśnienia ani przyjemnych wibracji na fotelu.
Zasadniczo, zastanawiam się czy powodem, w moim odczuciu wybitnie średnio grającego systemu jest konstrukcja auta - bez ramkowe szyby? - czy też sam system B&O jest tak średnio dobrany przez inżynierów. Użytkowałem w poprzednim aucie Bowers&Wilkins (Volvo XC60) i z ogromną przykrością stwierdzam że B&O gra przy B&W jak chińskie radyjko -.-
Tutaj pojawiają się następujące kwestie:
1. Auto zostanie wygłuszone - komplet drzwi p/t, bagażnik oraz pewnie nadkola bo i tak już auto pójdzie w odstawkę na kilka dni
2. Ewidentnie jest potrzeba wymiany głośników w przednich drzwiach - zarówno kickery jak i średnie pasmo - a także środkowego głośnika w desce rozdzielczej.
3. Sub z koła dojazdowego pójdzie w boczek - aukcja poniżej
allegro.pl
ALLEGRO.PL
Przechodząc do sedna, pytania do Was:
1. Czy ktoś podłączał się z aftermarketowymi głośnikami(Kickery i Midrange) pod oryginalny wzmacniacz B&O - jeśli tak to z jakim mocami RMS sobie radzi ?
2. Jakie zestawy dobrze współgrają z B&O - chodzi mi o przenoszenie relatywnie szerokiego pasma a nie wybiórczych partii częstotliwości ?
3. Jakaś ciekawa alternatywa dla głośnika w desce rozdzielczej ?
4. Podłączenie monoblocka pod nowego Suba do B&O - czy ktoś przerabiał ten temat ?
5. Jakie głośniki sprawdzają się z perspektywy Waszych doświadczeń.
Zaznaczam to tylko moja prywatna opinia, odnośnie B&O - bez gówno burzy proszę
Pozdrawiam Wszystkich